2021-05-27, 13:12
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Master.Palm
Så de felaktiga valsedlarna kan alltså, enligt dig och din hemliga källa bland granskarna (det finns alltså granskare på denna audit som är så oprofessionella att de delger resultat innan detta officiellt presenterats i en slutrapport, för helt utomstående personer, alltså dig Nixter),
vara både plus som minus 17,5 % fel.

Låt mig försöka förstå, du påstår alltså att minus 17,5 % av rösterna kan vara fel. Alltså inga felaktiga röster är fel upp till minus 17,5 %.

Härligt, bara att avbryta hela auditen och gå hem.

Plus / Minus 17.5% innebär alltså att det varierar kring denna siffra upp och ned och slutar i runt 17.5% dag efter dag.

De som jobbar på golvet är vanliga valarbetare som skriver på ett papper men kan givetvis läcka, att man noterar diskrepanser i denna omfattning är givetvis svårt att hålla tyst, och nej de läcker inte till mig.

Istället för att packa och gå hem skulle jag säga att man skall intensifiera detta arbete, vilket man nu gör med USAs största canvas i historien.

Detta börjar hetta till, som dina vänsterkompisar i ovan inlägg nu hävdar att det är Trump som själv iscensatt fusket för att Biden skall bli president, för att sen kunna avsätta honom. Detta kan jag tycka verkar väl långt bort men jag antar att du också går i dessa tankar nu när du fattar att det defacto är enorm volym fusk och behöver värpa fram en lämplig förklaring (Att Biden nämnde "The biggest voter fraud team in History" spelar ju ingen roll).

Arizona är dessutom den stat där antalet fuskröster kunnat hållas till ett minimum. När du börjar lyfta på locket i Georgia, Michigan osv. Oj Oj Oj.

För skojs skull kan du ju slå 17.5% på USAs registrerade röstberättigade sen dela detta i hälften

159 miljoner röstande i USA
Ca 45% av dessa hanteras genom röstmaskiner 68miljoner
17.5% av dessa blir ca 12miljoner röster.

Vi kan ju troligen vara överens om att är det 17.5% fusk i Arizona kan detta vara i alla stater med maskiner, detta skulle med samma siffra bli ca 12miljoner falska röster.

"We built the biggest voter fraud team in US History" Joe Biden 2020.
Senast redigerad av Nixter 2021-05-27 kl. 13:18.
2021-05-27, 13:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av thegaming
I hur många länder med en president som heter Joe Biden har det fastställts i domstol att det har begåtts ett utbrett valfusk?

Citat:
Ursprungligen postat av K1ngen
Inget och landet du inte kan stava till eller kommer på är USA USA USA USA eller har du kanske missat att Scrollock tror att Joe Bidén vunnit genom fusk?

Bra då kan vi konstatera att du är medveten om att det inte har begåtts något utbrett valfusk.
Sen vad Scrollock TROR är inte relevant varken för mig, dig, eller det amerikanska folket.
2021-05-27, 13:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Plus / Minus 17.5% innebär alltså att det varierar kring denna siffra upp och ned och slutar i runt 17.5% dag efter dag.

De som jobbar på golvet är vanliga valarbetare som skriver på ett papper men kan givetvis läcka, att man noterar diskrepanser i denna omfattning är givetvis svårt att hålla tyst, och nej de läcker inte till mig.

Istället för att packa och gå hem skulle jag säga att man skall intensifiera detta arbete, vilket man nu gör med USAs största canvas i historien.

Detta börjar hetta till, som dina vänsterkompisar i ovan inlägg nu hävdar att det är Trump som själv iscensatt fusket för att Biden skall bli president, för att sen kunna avsätta honom. Detta kan jag tycka verkar väl långt bort men jag antar att du också går i dessa tankar nu när du fattar att det defacto är enorm volym fusk och behöver värpa fram en lämplig förklaring (Att Biden nämnde "The biggest voter fraud team in History" spelar ju ingen roll).

Arizona är dessutom den stat där antalet fuskröster kunnat hållas till ett minimum. När du börjar lyfta på locket i Georgia, Michigan osv. Oj Oj Oj.

För skojs skull kan du ju slå 17.5% på USAs registrerade röstberättigade sen dela detta i hälften

159 miljoner röstande i USA
Ca 45% av dessa hanteras genom röstmaskiner 68miljoner
17.5% av dessa blir ca 12miljoner röster.

Vi kan ju troligen vara överens om att är det 17.5% fusk i Arizona kan detta vara i alla stater med maskiner, detta skulle med samma siffra bli ca 12miljoner falska röster.

"We built the biggest voter fraud team in US History" Joe Biden 2020.

Du skriver en halv bok, och fortfarande inte en enda källa vart ifrån du har hittat på 17.5 %
2021-05-27, 13:25
Medlem
Emma18s avatar
Citat:
Fast problemet är ju att dessa 17.5% bara är någonting du har hittat på och inte någonting som hänt i verkligheten. Så slutsatsen blir alltså snarare att du kan hitta på att det finns 12 miljoner falska röster totalt. Och ja, det stämmer ju, du kan hitta på precis vad som helst vilket du har bevisat upprepade gånger i denna tråd. Hur dina fantasier bevisar valfusk är det som är oklart.
2021-05-27, 13:30
Medlem
Citat:

För skojs skull kan du ju slå 17.5% på USAs registrerade röstberättigade sen dela detta i hälften, bara för skojs skull

Du har alltså ingen koll alls.

För att ange +/- någonting så måste du ha en bassiffra. I detta fall kan denna inte vara något annat än 0 (noll).

Om man ena dagen kontrollerar röster, och låt oss för ditt höga nöjes skull hävda att, man kontrollerar 1000 röster och 175 stycken är felaktiga, så är detta 17,5 % felaktiga röster, dvs +17,5 % (du kan också ge det ett negativt värde, dvs antalet korrekta röster hade en avvikelse på -17,5%).

Men om du nästa dag räknar ytterligare 1000 röster och du inte hittar några felaktiga, så är ju avvikelsen 0 (noll) %, dvs 0 % felaktiga röster. Du kan i detta läge aldrig konstatera ett negativt (eller positivt) motsatsvärde.

Serien (dag för dag i audition) kan därmed aldrig bli +/- 17,5%, då basvärdet alltid i början på en ny granskningsdag kommer att vara 0 (felaktiga röster).

Du är en Pajas Nixter som inte har en aning om vad du talar om.

Detta är +/- 100% sant.
Senast redigerad av Master.Palm 2021-05-27 kl. 13:35.
2021-05-27, 13:30
Medlem
Citat:

Varför inte? Om två parter vinner på att fuska på samma sätt, hur kan man då vara säker på vem av dem som fuskat? Då måste man bevisa inte bara att det fuskats, utan vem som faktiskt är skyldig. Anser man att den som fått flest röster också automatiskt är den som fuskat, när motparten är den som kommer att göra den största vinsten på att fusket upptäcks så uppmuntrar man till systematiskt valfusk. Jag säger inte att det varit så, om nu fusk upptäcks, jag bara säger att det enda rimliga att göra efter upptäckt valfusk är ett omval. Att ha ett system som tilldelar förloraren segern är ett system som är vidöppet för korruption och mygel.

Och återigen, käre Nixter, jag är inte vänster om det är mig du syftar på. Jag håller mig strikt på det blå fältet i svensk politik.
Senast redigerad av Auric 2021-05-27 kl. 13:33.
2021-05-27, 13:31
Medlem
zergrushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Vi väntar fortfarande, 3000+sidor senare, på någon form av belägg för ert önsketänkande?
https://www.huffpost.com/entry/us-capitol-attack-voter-fraud-conspiracy-theories-trump_n_60187340c5b6bde2f5c21f71
Citat:
Trump Supporter’s Delusions About A Stolen Election

För än så länge är det bara era meningsfränder på andra sidan atlanten som ligger bakom nästintill allt valfusk som upptäckts!
https://www.forbes.com/sites/alisondurkee/2020/12/21/pennsylvania-man-charged-with-voter-fraud-for-casting-ballot-for-trump-under-dead-mothers-name/
Citat:
Pennsylvania Man Charged With Voter Fraud For Casting Ballot For Trump Under Dead Mother’s Name
https://www.thedailybeast.com/cheats/2016/10/29/trump-supporter-charged-in-voter-fraud-case
Citat:
Trump Supporter Charged in [iowa] Voter Fraud Case
I kulturkriget för den helige profet som kämpar för "den vita rasens överlevnad" är tydligen alla medel tillåtna?
2021-05-27, 13:55
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
I kulturkriget för den helige profet som kämpar för "den vita rasens överlevnad" är tydligen alla medel tillåtna?

Samma inställning återfinns såklart i ditt eget led.

Det är alvar nu, inbördeskriget känns inte så avlägset längre.
2021-05-27, 14:15
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emma18
Fast problemet är ju att dessa 17.5% bara är någonting du har hittat på och inte någonting som hänt i verkligheten. Så slutsatsen blir alltså snarare att du kan hitta på att det finns 12 miljoner falska röster totalt. Och ja, det stämmer ju, du kan hitta på precis vad som helst vilket du har bevisat upprepade gånger i denna tråd. Hur dina fantasier bevisar valfusk är det som är oklart.

Ingen har påstått att siffrorna är bekräftade av Auditen, men att vi inte ser något fusk som du påstår, känns detta mer trovärdigt menar du ?

Vi väntar och ser vad Arizona presenterar, inget fusk, 5% 10% eller 17.5%...

Som exempel fanns inte en enda illegal som röstade i senaste valet i AZ, medan 2016 var det kring 40-50.000st. Faktum är att man sopat igen alla spår för ordentligt och plockat bort differenser som alltid varit där. Du kanske har bra svar på detta också..

Illegala, minderåriga, folk utanför staten, folk som fyllt i sina röster ofullständigt osv. Som jag påpekat många ggr vida överstiger detta behovet för att Trump skall vinna och då har vi bara räknat traditionella "fel" inga maskiner..
Senast redigerad av Nixter 2021-05-27 kl. 14:21.
2021-05-27, 14:18
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Master.Palm
Du har alltså ingen koll alls.

För att ange +/- någonting så måste du ha en bassiffra. I detta fall kan denna inte vara något annat än 0 (noll).

Om man ena dagen kontrollerar röster, och låt oss för ditt höga nöjes skull hävda att, man kontrollerar 1000 röster och 175 stycken är felaktiga, så är detta 17,5 % felaktiga röster, dvs +17,5 % (du kan också ge det ett negativt värde, dvs antalet korrekta röster hade en avvikelse på -17,5%).

Men om du nästa dag räknar ytterligare 1000 röster och du inte hittar några felaktiga, så är ju avvikelsen 0 (noll) %, dvs 0 % felaktiga röster. Du kan i detta läge aldrig konstatera ett negativt (eller positivt) motsatsvärde.

Serien (dag för dag i audition) kan därmed aldrig bli +/- 17,5%, då basvärdet alltid i början på en ny granskningsdag kommer att vara 0 (felaktiga röster).

Du är en Pajas Nixter som inte har en aning om vad du talar om.

Detta är +/- 100% sant.

Herr Kaktus, vi pratar ett snitt om 17.5% felaktiga röster per räknad dag till nu. Nån dag kan man ha 18-19% nån dag 15-16% detta ger ett snitt om 17.5% till nu.

Som jag tolkar ditt svar ifrågasätter du inte själva siffran vilket i sig känns tryggt, tack Herr Kaktus.
2021-05-27, 14:20
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Auric
Varför inte? Om två parter vinner på att fuska på samma sätt, hur kan man då vara säker på vem av dem som fuskat? Då måste man bevisa inte bara att det fuskats, utan vem som faktiskt är skyldig. Anser man att den som fått flest röster också automatiskt är den som fuskat, när motparten är den som kommer att göra den största vinsten på att fusket upptäcks så uppmuntrar man till systematiskt valfusk. Jag säger inte att det varit så, om nu fusk upptäcks, jag bara säger att det enda rimliga att göra efter upptäckt valfusk är ett omval. Att ha ett system som tilldelar förloraren segern är ett system som är vidöppet för korruption och mygel.

Och återigen, käre Nixter, jag är inte vänster om det är mig du syftar på. Jag håller mig strikt på det blå fältet i svensk politik.

Auditsen bevisar fusket, vi får vänta till dess för att stilla ditt blåa hjärta. Om Biden får för sig att vilja exponera fusk kan han och Demokraterna göra detta alla dagar i veckan, man kan ex engagera sig i de audits som folket nu kräver och ha folk på plats, prata öppet om detta, samt försöka hjälpa till att så många audits som möjligt kommer till stånd.

Ställ dig frågan varför dessa audits motarbetas ? Har man vunnit fler röster än någon annan President, 80miljoner röster, krossat Obama mfl. bör man kunna köra ett öltält utanför Auditsen och fira sin förkrossande seger!
Senast redigerad av Nixter 2021-05-27 kl. 14:24.
2021-05-27, 14:50
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Samma inställning återfinns såklart i ditt eget led.

Det är alvar nu, inbördeskriget känns inte så avlägset längre.
Nej, och har aldrig funnits.

Vi förstår ni vill ta till vapen, då ni insett ljuga inte fungerar bra nog.

Du är medveten vi står på exakt samma punkt som första gången man ropade systematiskt valfusk?
Och detta 29 veckor senare och inte ett enda bevis för, och ett försök till systematisk valfusk och av trumpen som skulle få delstater att "hitta" röster.
Men försök till systematiskt valfusk vill ni inte diskutera, men diskutera sånt som inte existerar går.(fascismen blir bara mer och mer tydlig.)
Citat:
Auditsen bevisar fusket, vi får vänta till dess för att stilla ditt blåa hjärta. Om Biden får för sig att vilja exponera fusk kan han och Demokraterna göra detta alla dagar i veckan, man kan ex engagera sig i de audits som folket nu kräver och ha folk på plats, prata öppet om detta, samt försöka hjälpa till att så många audits som möjligt kommer till stånd.

Ställ dig frågan varför dessa audits motarbetas ? Har man vunnit fler röster än någon annan President, 80miljoner röster, krossat Obama mfl. bör man kunna köra ett öltält utanför Auditsen och fira sin förkrossande seger!
Inget du skriver bevisar nått systematiskt valfusk.

Det komiska är att bananrepublikanerna satt huvudet i nått som inte existerar, samtidigt som President Joe Biden sköter om USA som land och verkligheten.

Frågan är varför du aldrig kommer med bevis, och varför du låtsas om att saker inte längre existerar, som tex trumpens försök till systematisk valfusk och Frankfurt servern som du verkar nu skämmas svårt över.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in