Citat:
Ursprungligen postat av
Master.Palm
Så de felaktiga valsedlarna kan alltså, enligt dig och din hemliga källa bland granskarna (det finns alltså granskare på denna audit som är så oprofessionella att de delger resultat innan detta officiellt presenterats i en slutrapport, för helt utomstående personer, alltså dig Nixter),
vara både plus som minus 17,5 % fel.
Låt mig försöka förstå, du påstår alltså att minus 17,5 % av rösterna kan vara fel. Alltså inga felaktiga röster är fel upp till minus 17,5 %.
Härligt, bara att avbryta hela auditen och gå hem.
Plus / Minus 17.5% innebär alltså att det varierar kring denna siffra upp och ned och slutar i runt 17.5% dag efter dag.
De som jobbar på golvet är vanliga valarbetare som skriver på ett papper men kan givetvis läcka, att man noterar diskrepanser i denna omfattning är givetvis svårt att hålla tyst, och nej de läcker inte till mig.
Istället för att packa och gå hem skulle jag säga att man skall intensifiera detta arbete, vilket man nu gör med USAs största canvas i historien.
Detta börjar hetta till, som dina vänsterkompisar i ovan inlägg nu hävdar att det är Trump som själv iscensatt fusket för att Biden skall bli president, för att sen kunna avsätta honom. Detta kan jag tycka verkar väl långt bort

men jag antar att du också går i dessa tankar nu när du fattar att det defacto är enorm volym fusk och behöver värpa fram en lämplig förklaring (Att Biden nämnde "The biggest voter fraud team in History" spelar ju ingen roll).
Arizona är dessutom den stat där antalet fuskröster kunnat hållas till ett minimum. När du börjar lyfta på locket i Georgia, Michigan osv. Oj Oj Oj.
För skojs skull kan du ju slå 17.5% på USAs registrerade röstberättigade sen dela detta i hälften
159 miljoner röstande i USA
Ca 45% av dessa hanteras genom röstmaskiner 68miljoner
17.5% av dessa blir ca 12miljoner röster.
Vi kan ju troligen vara överens om att är det 17.5% fusk i Arizona kan detta vara i alla stater med maskiner, detta skulle med samma siffra bli ca 12miljoner falska röster.
"We built the biggest voter fraud team in US History" Joe Biden 2020.