Om man kollar upp Olivia på mrkoll, så är hon dömd för något. Någon som vet för vad?
Jag skulle inte lita så
mycket på "Mr Koll". Jag kollade på skoj upp mig och min man, det stod att Maken var dömd för något medan jag aldrig blivit det. I själva verket är det tvärtom. Kollade även några vänner och det stod lika fel om dem.
Irriterande att han som tydligen vet vem som vinner skrev vinnaren i en spoiler utan att skriva ovanför vad spoilern gäller. Happ, då vet man det. Trodde spoilern bara handlade om senaste avsnittet.
Nåja, mina åsikter kring gårdagens och dagens avsnitt:
Ludvig och Andreas har fortfarande rätt vad det gäller Annki. Hon har större chans att vinna en final mot de två än Joanna och Dennis. Att hon själv inte fattar det är frustrerande.
Sedan är det manipulativt att påpeka hur saker och ting ser ut på TV, det håller jag med om. Nu bör dock Ludvig ångra att han svek Elias för Annkis skull. Han hade kunnat rösta ut henne där, men stod lojal. Annki får spela det spelet hon vill, men hon är ynklig.
Skulle inte förvåna mig om lappsudden skämde ut sig. Lappar och alkohol är ingen bra kombination.
Citat:
Ursprungligen postat av Nate.Higgers
Fan vad less jag är på att höra Ankkis röst, hade jag varit på ön med henne surrande hela tiden, hade jag nog fan briserat flera gånger om.
Skulle inte förvåna mig om hon vinner hela skiten, hon är med i varje sekvens som visas om olika avsnitt med mera.
Just därför är det säkert att hon INTE vinner.
Citat:
Ursprungligen postat av Bengt-Birger
Ja, då är frågan vad som ska gälla. Ska de som lever kvar i 1900-talet anpassa sig till oss andra och skippa tråden till de är i fas, eller ska vi supermoderna människor rätta oss efter dinosaurier? Kom ihåg att 1900-talet aldrig kommer tillbaka!
Alldeles riktigt. Bara ge f-n i att läsa i tråden.
Citat:
Ursprungligen postat av Scalping
Äntligen är snorvalpen borta för gott
Det var skönt att höra.
Citat:
Ursprungligen postat av Brandmannen-vk
Av att döma på Instagram ser det uppenbart ut att Joanna vunnit. Eller vad tror ni?
Om du orkar läsa lite tidigare i tråden så har du svaret där.
Varför var Andreas och Ludde splittrade tro? Logiken bakom att en röstade på Joanna och en på Annki? Eller kan det ha varit Dennis som återigen röstade på Annki? Otroligt konstigt
Jag tror så här.
Andreas som den s.k. organisationsutvecklare han är bestämde sig vecka ett att rösta med fempakten och saknar förmåga att ändra sig och utveckla organisationen (laget) utan mal bara på i samma spår.
Ludde röstade på Anki för att markera att han tyckte hon svek pakten och honom och han visste ändå att det var kört.
Jag skulle inte lita så
mycket på "Mr Koll". Jag kollade på skoj upp mig och min man, det stod att Maken var dömd för något medan jag aldrig blivit det. I själva verket är det tvärtom. Kollade även några vänner och det stod lika fel om dem.
"Mr Noll Koll" verkar stämma bättre.
Så är det ju inte. Du tänkte inte på att beställa hem akterna? Jag hade gjort det alla dagar i veckan.
Men din vänskapskrets... ni tar väl domar som lördagsgodis
Senast redigerad av Fabriksbyggnad 2021-05-27 kl. 09:16.