2021-05-26, 23:36
Medlem
Plankan blir stenhård
Joanna har ju bevisligen bra balans likaså Ludde.
Kan Ankan skrälla? Där ligger nog hennes chans att vinna en tävling..
Dennis måste vinna annars är risken att han åker
Andreas har nog tävlingsskalle men störst kroppshydda. Kastvindar?
2021-05-26, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ilconte
Ja va fan, hon bara gnäller ju nu. Men visst, kommer det fram att hon har en fraktur eller dylikt är jag den första att be om ursäkt.

Gillade henne skarpt innan, men det är för mycket gnäll nu
Tycker hon har extrem skalle, en sån där 1 på miljonen människa. Att hon gnäller.. Har du haft en skada i axeln nån gång? Det har jag, en liten skada som gjorde sinnessjukt ont.
2021-05-26, 23:56
Medlem
ilcontes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oraneandblue
Tycker hon har extrem skalle, en sån där 1 på miljonen människa. Att hon gnäller.. Har du haft en skada i axeln nån gång? Det har jag, en liten skada som gjorde sinnessjukt ont.

Lugna sig nu.
2021-05-27, 00:01
Medlem
Senast redigerad av Maxie123 2021-05-27 kl. 00:10.
2021-05-27, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ilconte
Ja det är tråkigt om det är så när det inte gäller (relativt sett) så mycket pengar.. men det har ju hänt förut i svenska Robinson.

Tycker ingen som är kvar är värd att vinna. Men vem som helst förutom ludde och Andreas av dom som är kvar.
Jag håller trots allt på Ludde.
Ogillade honom starkt i början men han är en spelare med profil.
Bortsett från det som andra skrivit tidigare att han borde mutat mrs. Pladder med vin, kex o ost.
Hon reagerade känslomässigt på det valet, sken upp när Ludde började berätta men solen gick mer och mer i moln ju klarare det blev att det var Andreas som var medbjuden.
Precis som hon verkar göra i övrigt hon försöker spela men kan inte spela utan blir farlig för att hon är så ofarlig.
2021-05-27, 00:10
Medlem
Om man kollar upp Olivia på mrkoll, så är hon dömd för något. Någon som vet för vad?
2021-05-27, 00:20
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xLarryLurex
Om man kollar upp Olivia på mrkoll, så är hon dömd för något. Någon som vet för vad?

Mord tror jag.
2021-05-27, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Mord tror jag.

Haha absolut...

Kan tänka mig;
- Bedregäri
- Misshandel
- Narkotika
I den ordningen.
2021-05-27, 00:29
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xLarryLurex

Finns i början av tråden. Var något tjafs med en taxichaufför(?) eller något om jag inte minns fel. Tror hon vevade likt Länta på finalfesten.
2021-05-27, 00:47
Medlem
För några veckor sedan verkade alla avsky Annki för att hon är så falsk och paktade så mycket men sedan kom hon helt plötsligt med i den här tjejpakten och blev omtyckt av alla i forna lag Syd.

Hon är lika mycket en bricka i deras spel som de är i forna lag Nords spel. Dennis var ju så trött på henne att han själv röstade på henne i ett öråd men nu gråter han och kan inte sova om nätterna för att Andreas och Ludvig har "hotat" Annki. En väldigt märklig vändning måste jag säga.

Konstigt att inte Annki ifrågasätter det beteendet. Hon har ju inget att förlora på att vara uppriktig då hon inte kommer att åka ut i ett öråd. Detta verkar hon dock inte förstå då hon verkar tro att hon behöver smyga sig igenom spelet för att gå vidare. Självinsikten finns inte riktigt där och därför fortsätter hon att slingra sig fram i spelet trots att det inte behövs.
2021-05-27, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Finns i början av tråden. Var något tjafs med en taxichaufför(?) eller något om jag inte minns fel. Tror hon vevade likt Länta på finalfesten.

Vad menar du? Länta, vevade, finalfesten?
2021-05-27, 01:42
Medlem
Buttson69s avatar
https://www.hant.se/noje/robinson-rickard-lantas-attack-mot-joanna-swica/7566705

https://www.hant.se/etikett/robinson%202021/
Senast redigerad av Buttson69 2021-05-27 kl. 01:53.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in