2021-05-27, 05:37
Medlem
Glad verkar hon, men alldeles för pratglad.
Gud hör bön äntligen slapp man denna person ur Robinson
2021-05-27, 05:58
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beitos
Vad menar du? Länta, vevade, finalfesten?

Han ska enligt utsago ha lackat ur på finalfesten. Exakt vad han gjorde har inte riktigt framgått än tror jag. Så vevade är väl en sanning med modifikation.
2021-05-27, 06:06
Medlem
peterZiipens avatar
2021-05-27, 06:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Administratörerna på svenska skitWikipedia envisas med att skriva startdag 0 på de som var med från början. Kan någon ändra detta till dag 1?

Citat:
Ursprungligen postat av maol3
Du kommer nog längre genom att ta upp det i diskussionsforumet kopplat till Wikipedia-artikeln istället för här.

Citat:
Och nu har du begärt IP-koll på mig, fuling. Du vet att du inte kan bevisa något.

Citat:
Ursprungligen postat av Maxie123
Vad ska han vilja bevisa?

Citat:
Och nu gick du in och vandaliserade min sida.

Citat:
Ta din fitta och slicka upp den i röven

Det är tråkigt om Wikipedia har felaktiga uppgifter. Det bör väl redigeras i så fall?
2021-05-27, 06:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beitos
Det fungerar mestadels bra med icke-spoilandet, men idag har det postats många inlägg under seneftermiddagen kring sånt som rörde det avsnitt som ikväll sändes 19:30-20 på TV4. Det vore uppskattat om ni inte spoilar sånt som inte sänts på TV4 på vanliga tv:n.

Jag hajar förresten inte hur det kommer sig att så många verkar sitta uppe och titta på avsnittet kl 2 på natten(!), eller när det nu sänds, och sen sitter många och kommenterar avsnittet under resten av natten och under arbetsdagen. Antar att ni inte har något 8-17-jobb? (Ej nedlåtande menat.)

Synd som sagt att William åkte ut. Finns inte någon jag jättemycket håller på nu, utan snarare hoppas jag främst att Joanna inte vinner. Jag tycker Annki gjort det bra som klarat sig kvar. Hon är ju dessutom 55 år, till skillnad från Joanna 33 år eller de andra betydligt yngre. Det är naturligt att Dennis och Ludvig presterar bättre i tävlingarna.

Jag tror även jag att Ludde hade vunnit på att välja Annki till middagen. Att han inte gjorde det tror jag - med rätta - minskar Annkis lojalitet gentemot honom.
Vill bara välkomna dig in i 2021, i år sänds tv-program över nätet och folk har olika arbetstider.
2021-05-27, 06:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bengt-Birger
Vill bara välkomna dig in i 2021, i år sänds tv-program över nätet och folk har olika arbetstider.
Det är väl därför det skulle uppskattas om de som sitter uppe på nätterna kunde lägga sina kommentarer under en spoiler? Det blir rätt så omöjligt med en aktuell diskussionstråd annars, eftersom det blir diskussion om flera avsnitt parallellt. Den enda tiden alla diskuterar samma avsnitt är mellan 20.00-02.00 sen övergår några till nästa dags avsnitt medan andra kanske vill diskutera gårdagens men riskerar då att få reda på allt om ett avsnitt man ännu inte hunnit se.
2021-05-27, 06:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Det är väl därför det skulle uppskattas om de som sitter uppe på nätterna kunde lägga sina kommentarer under en spoiler? Det blir rätt så omöjligt med en aktuell diskussionstråd annars, eftersom det blir diskussion om flera avsnitt parallellt. Den enda tiden alla diskuterar samma avsnitt är mellan 20.00-02.00 sen övergår några till nästa dags avsnitt medan andra kanske vill diskutera gårdagens men riskerar då att få reda på allt om ett avsnitt man ännu inte hunnit se.
Ja, då är frågan vad som ska gälla. Ska de som lever kvar i 1900-talet anpassa sig till oss andra och skippa tråden till de är i fas, eller ska vi supermoderna människor rätta oss efter dinosaurier? Kom ihåg att 1900-talet aldrig kommer tillbaka!
2021-05-27, 06:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Det är tråkigt om Wikipedia har felaktiga uppgifter. Det bör väl redigeras i så fall?
Det handlar inte om att det är fel uppgifter. Han är besviken över att jag rapporterade honom i en IP-kontroll då han redigerade anonymt från en IP-adress medan han var blockerad från sitt huvudkonto.

Heymid, om du inte vill framstå som "shady", sluta begå shady handlingar. Jag hade ingen aning om vem du var eftersom du varit blockerad den senaste tiden. Anledningen till att jag rapporterade det är helt enkelt för att det är emot Wikipedias riktlinjer att redigera anonymt medan man är blockerad.
Senast redigerad av maol3 2021-05-27 kl. 07:02.
2021-05-27, 07:05
Medlem
Citat:
Och du är för feg att svara mig. Fittjävel.
Vart menar du att jag inte skulle ha svarat?
2021-05-27, 07:08
Medlem
Det spårar ur här. Du är välkommen att återuppta diskussionen på Wikipedia. Jag kommer hoppa ur konversationen här eftersom den inte leder någonstans.
2021-05-27, 07:08
Medlem
Charmaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loveaffair
Fasen vad bortkastat med ett halvt Robinsonavsnitt och ett helt Gränslandsavsnitt med brev hemifrån.

Är helt övertygad om att man själv skulle gråta floder över ett brev från nära och kära i en sådan situation. Men ur programsynpunkt är de dem absolut sämsta inslagen. Känns bara genant att se någon gråta hejdlöst över ett brev som för oss tittare, mätta och belåtna hemma i TV-soffan, bara känns fjantigt. Får mig att hämta skämskudden varje gång.

Håller helt med, det är bara pinsamt att se även om man har sympati för att breven väcker känslor. Men en gång har det varit extremt underhållande att se deltagare läsa brev hemifrån, i "Farmen" för ett par år sedan. Deltagarna satt med sina brev och snyftade, men en kille skrattade och läste upp sitt brev: "Pizzerian har brunnit ner!"

Skrattade så jag grät..
2021-05-27, 07:09
Medlem
psykmyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xLarryLurex
Om man kollar upp Olivia på mrkoll, så är hon dömd för något. Någon som vet för vad?

Med tanke på att hon är drinkservitris så är väl droger en rimlig gissning?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in