2021-05-12, 22:26
Avslutad
Är det någon deltagare som man kan se har förlorat vikt under programmets gång? Annika verkar vara en av dem, Olivia verkar man inte se någon skillnad på.
2021-05-12, 22:29
Avslutad
Generellt tycker jag Robinson är mer roligt på svensk mark. Hade gärna sett dem vistas på någon ö I Gotland, förutsätt att det finns något att äta.
2021-05-12, 22:46
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Labanochapelsinen
Generellt tycker jag Robinson är mer roligt på svensk mark. Hade gärna sett dem vistas på någon ö I Gotland, förutsätt att det finns något att äta.

Har faktiskt inte heller haft något emot Robinson på svensk mark, man blev van rätt fort. Tycker det har fungerat bra. Hade dock haft ännu större potential om det inte spelats in i en nationalpark...
2021-05-13, 01:16
Medlem
Buttson69s avatar
Platt fall för Alex och Wrenkler.

Alex tog inte i beräkningen att hans fru skulle ringa upp produktionen. Han försökte spela ovetandes vid förhören med produktionen,men blev överbevisad när de berättade om att frun tagit kontakt med dem.

Med Wrenklers sorti fick dom göra omtagningar för hans första reaktion var av helt annan art när han fick beskedet om att han ska lämna tävlingarna än det som visas i programmet.

Det är vad jag har hört.
2021-05-13, 01:36
Medlem
Visade de samma synk två gånger där Johanna sade att lag Nord sjunger på sista refrängen, i söndags?
2021-05-13, 01:50
Medlem
Joanna och Olivia röstade enhälligt ut Andreas i söndagens öråd.
2021-05-13, 01:55
Medlem
TheGhostLords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Visade de samma synk två gånger där Johanna sade att lag Nord sjunger på sista refrängen, i söndags?

De visade den tre gånger till och med, har jag för mig. Det betades verkligen in!
2021-05-13, 02:11
Medlem
Loveaffairs avatar
Fasen vad bortkastat med ett halvt Robinsonavsnitt och ett helt Gränslandsavsnitt med brev hemifrån.

Är helt övertygad om att man själv skulle gråta floder över ett brev från nära och kära i en sådan situation. Men ur programsynpunkt är de dem absolut sämsta inslagen. Känns bara genant att se någon gråta hejdlöst över ett brev som för oss tittare, mätta och belåtna hemma i TV-soffan, bara känns fjantigt. Får mig att hämta skämskudden varje gång.
Senast redigerad av Loveaffair 2021-05-13 kl. 02:23.
2021-05-13, 02:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheGhostLord
De visade den tre gånger till och med, har jag för mig. Det betades verkligen in!
Då var det inte förvånande att det blev två Nord-are som åkte, i kombination med Joannas tre extraröster.
2021-05-13, 02:24
Medlem
LillTurkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gulliegullan
Jag tycker det var äckligt dåligt av han att ta den största biten. Han har ju nyss varit i maktens boning och ätit upp sig. Annki har ju aldrig fått nån extra mat så jag tycker det var bra att hon gjorde som hon gjorde.

Hon ska inte ha någon extra mat. Hon ska ha mindre. Citerar den legendariska Robinson deltagaren Wrenkler: "Kvinnor ska ha ska ha 30 procent mindre"

Experten svarar: Borde männen i Robinson få mer mat? https://nyheter24.se/noje/957210-experten-svarar-borde-mannen-i-robinson-fa-mer-mat

Förstår dock inte varför dom ska fråga en annan expert när Wrenkler är experternas expert. Han kan ju mer om biologi än den där experten. Hon ger Wrenkler halvt rätt, när Wrenkler hade helt rätt.
Senast redigerad av LillTurken 2021-05-13 kl. 02:29.
2021-05-13, 02:32
Medlem
Robinson
2021-05-13, 02:32
Medlem
Loveaffairs avatar
För övrigt måste Dennis nästan få medalj för att vara den mest tråkiga och intetsägande personen någonsin.

Känns som en person utan egen personlighet. Inget som utmärker honom i stilen eller sättet att vara. Har säkert idrott och träning som sitt enda intresse. Annars inga intressen, inga åsikter, ingen glöd.

Sen så extremt klysché att prata om att man ska fria när man kommer hem och använda vinstpengarna till bröllopet bla bla. Så originellt, tycker Dennis. Synd att x antal personer sagt exakt samma sak före dig.
Senast redigerad av Loveaffair 2021-05-13 kl. 02:39.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in