Fyfan vad jag märkte att jag hade saknat Hayes när han gled in där på örådet, hade vart mycket roligare att se han vara kvar längre i tävlingen istället för till exempel Ludde/Andreas
Intressant hur både Joanna och Wrenkler har gjort kopplingar mellan Ludde/Lag Nord och Hitler. Får en att tänka lite hur påtagligt deras manipulationsstrategier är på plats. Hoppas att Andreas drar fort som attan. Han är så konstig, plump och förstår mig inte på honom alls. Allt han säger är grodor. Att sedan sitta och små-hota Annki... ja du. Undrar lite hur hans 4 barn kommer att bli med en sådan förebild. Förhoppningsvis har de bra kurator på skolan.
Olivia, bystiga Annica, den pinsamt korkade rud kommer att rösta på Andreas.
William, fjanten länta, Johanna, Ludde och Wilma lägger sin röst på surtanten. Förmodligen Annas med genom Wilmas försorg. Så surtanten ryker enligt min analys.
Fan vad less jag är på att höra Ankkis röst, hade jag varit på ön med henne surrande hela tiden, hade jag nog fan briserat flera gånger om.
Skulle inte förvåna mig om hon vinner hela skiten, hon är med i varje sekvens som visas om olika avsnitt med mera.
Fan vad less jag är på att höra Ankkis röst, hade jag varit på ön med henne surrande hela tiden, hade jag nog fan briserat flera gånger om.
Skulle inte förvåna mig om hon vinner hela skiten, hon är med i varje sekvens som visas om olika avsnitt med mera.
Går i alla fall till historien som den gladaste deltagaren någonsin.