Citat:
Ursprungligen postat av
Moparornocar
Har inte du varit inne i öppenvårdssvängen med medicinering mm många gånger tidigare? Vad gör du annorlunda denna gång? Vad är "något" som måste ske?
Menar att sålänge man helhjärtat söker hjälp av olika slag - och tar emot den såklart - är man på rätt väg, går ett mindre bra så på det igen eller välj ett annat om möjligheten finns.
Det som slutligen kunde ge mig den hjälpen jag behövde var behandlingshem. Två gånger.
För över 7 år sedan diskuterade du och jag behandlingshem här i tråden men du verkar inte kommit iväg eller? Din sambo borde ju rimligen vara klar med studierna vid det här laget.
Sköt om dig.
Det stämmer bra, Dock lite annorlunda idag är mer eller mindre en 2 fötter i graven vid varje återfall och jag har ingen lust att dö.
Jag var iväg på behandlingshem vilket vi pratade om och hade lång nykterhet efter det.
Sen idiot som man är så "Äsch en öl skadar väl inte"
Om det finns något positivt i detta så är återfallen otroligt mycket kortare och inte lika täta, men dock allvarligare slutar nästan alltid på sjukhus mer eller mindre medvetslös och minns inte ett skit.
14 dagar nykter idag och har massa insatser jobbet blir drabbat men tjänar hellre några tusen mindre än att dö 35 år gammal.
Har även varit ärlig mot alla i min närhet, arbetskollegor, chefen os.v och det har visat stor förståelse och peppar så gott det går vilket är väldigt skönt.