Citat:
Ursprungligen postat av
distans
Jag hade kontaktat min vårdcentral, alternativt en ungdomsmottagningen om det finns i regionen, och beskrivit symptomen. Gissningsvis säger dom att det du beskriver är lite för luddigt för att bedöma över telefon och ber dig komma in och lämna ett urinprov. Inget att vara rädd för!
Citerar mig själv från 2016:
Skriv gärna hur det gick när allt är över. Nyfiken på vad som orsakat dessa lite udda symptom!

Kontaktade VC, och de meddelade att de inte kunde ge någon fingervisning om vad det kunde vara, men typ att man skulle testa sig. Har inte riktigt vägarna förbi ett ställe där man kan testa sig, då jag befinner mig på annan ort och arbetar. Så blev ett köpte-test från apoteket skickat till orten jag befinner mig på, ett test från Dynamic code, som innefattar Klamydia, Gonorré, Mycoplasma och Trikomonas. Skickades in imorse, så förhoppningsvis svar i veckan.
Får nog anse att Dynamic Code är ekvivalent med prov på vårdcentral eller ungdomsmottagning (är ändå för gammal för ungdomsmottagningen).
Det märkliga är att nu när det blivit lite varmare ute så har mina symptom helt försvunnit vad jag kan bedöma.
HIV och Syfilis har jag redan kollat, negativa provsvar på dem.
Återkommer i veckan med vad provsvaren visar.