Citat:
Ursprungligen postat av
Loffie23
Rip rack som någon sa spekulera inte vad som har hänt killen e borta vila i frid dom som vet dom vet punkt slut . så vad händer i scenen nu massor med toys som målar men alltid något mmmm skit men men alla börja någon stans !!! Trc ser man alltid snok e kung skez syns sen lite mix med andra målare finns säkert mer som syns men känns finns mer som borde få uppmärksamhet som kör på nämns mycket samma i denna tråd sen toys sen folk som man aldrig sett på gatan jo vänta en tag sen bara godståg så kallad godsfolket !!!
Bra sammanfattning. För mig är det bättre att det målas av toys än av inga alls. Jag trodde vi skulle få nya kings av Malmö eftersom TRC verkade ha gett upp(såg inget nytt i typ 2 år), och det var då dem kom tillbaka på stort. Snok har lagt målningar väldigt centralt.
Det verkar som om "alla" lite mer etablerade Malmöwriters kom tillbaka under corona. Plötsligt ser jag fräscha tags från målare som målade för längesen när jag började intressera mig för graff och det glädjer mig.
Inget emot toysen, scenen kommer dö om inte nya målare tillkommer. Många toys är ganska duktiga målare bara att de bombar inte bra under stress. Färg på väggen är bättre än inget, imo.