Citat:
Nej, jag bara undrar eftersom hon inte vore den första som kan hamna inom skranket senare som tex anstiftare. Tona ner HDs roll?
Exakt vilken roll pratar du om att hon har? Som jag tonar ner?
Hm, vi båda har ofta mycket text. Du är inget undantag där.
Du och du och du... Mycket anklagelser i ditt inlägg.
Jag fär väl säga att sedan du kom in i tråden så har fokus på HD växlat från närapå noll till hundra.
Om vi vänder på steken, ägnar du dig åt något annat än att peka på HDs roll och svärta ner hennes väsen?
Som jag ser det är HDs roll oklar.
Jag ser inga tydliga bevis för att hon är den skyldiga till mordet.
Jag är enbart ute efter att försöka se bilden så sanningsenlig som möjligt. Det är inte svart-vitt.
Jag tänker också att det är ganska empatilöst att lägga så mycket ansvar på henne när vi vet så lite. Hon har under lång tid lidit av psykisk ohälsa, hon har levt med en gravt störd och kontrollerande individ.
Det vi vet är att hon skyddar SD (och sig själv) genom att undanhålla, minnesförluster och att ljuga i förhör.
Personligen tycker jag att jag har skrivit inlägg om allt möjligt i den här tråden. Om allt.
Du kan väl ändå vara nöjd hittills. Du har ju fått med dig så gott som alla i tråden på ditt tåg? Räcker inte det?
Man får väl ha en annan åsikt/tro/spekulation än vad du har?
Exakt vilken roll pratar du om att hon har? Som jag tonar ner?
Hm, vi båda har ofta mycket text. Du är inget undantag där.
Du och du och du... Mycket anklagelser i ditt inlägg.
Jag fär väl säga att sedan du kom in i tråden så har fokus på HD växlat från närapå noll till hundra.
Om vi vänder på steken, ägnar du dig åt något annat än att peka på HDs roll och svärta ner hennes väsen?
Som jag ser det är HDs roll oklar.
Jag ser inga tydliga bevis för att hon är den skyldiga till mordet.
Jag är enbart ute efter att försöka se bilden så sanningsenlig som möjligt. Det är inte svart-vitt.
Jag tänker också att det är ganska empatilöst att lägga så mycket ansvar på henne när vi vet så lite. Hon har under lång tid lidit av psykisk ohälsa, hon har levt med en gravt störd och kontrollerande individ.
Det vi vet är att hon skyddar SD (och sig själv) genom att undanhålla, minnesförluster och att ljuga i förhör.
Personligen tycker jag att jag har skrivit inlägg om allt möjligt i den här tråden. Om allt.
Du kan väl ändå vara nöjd hittills. Du har ju fått med dig så gott som alla i tråden på ditt tåg? Räcker inte det?
Man får väl ha en annan åsikt/tro/spekulation än vad du har?
Skillnaden mot att hålla mer öppet kring en person som i högsta grad beter sig ytterst suspekt vill säga.
Citat:
Tror du inte att det går att ha en åsikt utan att samla stöd?
Jag har inget behov av andra så sett, jag är mer intresserad i sak av olika rättsfall.
Varav SD är en rätt uppenbar figur och jag finner HDs lögner och skeva beteende mer intressant ju mer jag läser i FUP.