Citat:
Ursprungligen postat av
JKLambertz
Finns inte mycket information om Sekretess A. Av att förstå av Görans blogginlägg så var det denna kvinnan som EA hade kontakt med under julafton 2020, som också intygade att EA skulle varit "redlös" - om jag minns rätt.
Det var denna kvinnan som gjorde den ursprungliga anmälan om våldtäkt mot PA, dagen efter (25:e) den påstådda våldtäkten som skulle skett 24:e september.
Intressant var att anmälan endast nämnde ett BO - Sekretess A.
Jag hittar inte heller mycket om
Sekretess A men det finns ett LPT mål på henne som ligger några år tillbaka. Vet inte utgången då jag inte beställt ut domen.
Citat:
Sekretess C finns det mycket mer information om, i form av domar. Jag har fått ut 3 av dem. Finns eventuellt några till.
Jag skulle inte kalla henne för kriminell eller pundare. Hon har dock stått åtalad för och också dömts för ringa narkotikabrott.
Jag hittar sex olika domar för ringa narkotikabrott avseende diverse preparat på
Sekretess C. Om det kvalificerar någon som "pundare" eller "missbrukare" undandrar sig min bedömning. Det finns många människor som brukar narkotika och lever fullt fungerande liv.
Allmänt kan jag säga att jag drar mig lite för att nysta vidare kring dessa andra kvinnor. Även om de är avidentifierade känns det lite tveksamt att gräva i målsäganden från ett nedlagt ärende, särskilt när det kan finnas element av psykisk ohälsa och/eller missbruk m.m.
Jag vill samtidigt passa på och tacka dig för ett bra arbete i denna tråd! Måste ge beröm för ett idogt och omdömesgillt arbete med alla maskningar och publiceringar.