Citat:
Ursprungligen postat av
Picasso2
Jag borde lära mig att läsa hela artiklar och inte skumma igenom ingressen. Tack Frk Sverige!
Även detta är ju ett intressant fall. Och man reagerar ju på grund av att en viss person jobbar på sjukhuset. Men det är det ju tusentals som gör å andra sidan.
Framför allt är det intressant att det är så nedtystat. Detta upptäcktes förra sommaren. Och kom till NA.se genom tips? Inga höga chefer på sjukhuset eller inom regioner eller några politiker kände till detta förrän NA började ställa frågor.
10 miljoner av skattebetalarnas pengar.
Det är ju förundersökningssekretess, såklart, men det kan också vara så att detta knyts ihop med något pågående fall. Jag skulle tro att det kan vara terrorfinansiering eller dylikt.
Men det kan ju även vara någon/några som har extremt dyra vanor, men inte har pengar till dessa vanor. Någon/några som till exempel reser landet och världen runt och geocachar, på både fritid och arbetstid.
Vad vi vet är ju att Team Davidsson inte drar sig för att fuska, ljuga eller lura folk.
VÄGRA defeatism, se fram emot
SD´s dom i HR - Nedräkningen aka The Final Countdown... Tick, tack, tick, tack....
#TeamÅsaHiding