Citat:
Ursprungligen postat av
Giant Squid
Israel har kärnvapen det råder inget tvivel om det.
Så länge man undviker att prata om det så är det lugnt. Kunskapen och teknikerna är stulen och insmugglad, samt att man lovade världssamfundet en gång att inte bli det första landet i regionen som skaffade sig kärnvapen.
Men kan man någonsin lita på en sionistisk Israels avsikter? Jag tror historien gett oss åtskilliga exempel på detta.
Jag litar inte på någon världsledare. Israelerna är väl lika falska och korrupta som alla andra.
Som jag nämnde tidigare: amerikanska biståndsdollar hamnar väl i regeringens fickor..
Man ljuger om kärnvapen, pengar, krigshändelser och lönnmord. Ingenting är heligt..
Men att israelerna är duktiga på falskspel förnekar jag inte. Nu har man tagit över landet man egentligen skulle dela på. men man grinar fortfarande Man har vunnit ett segdraget krig och lyckas ändå framställa Israel som offer..
Huruvida kärnvapen är en solid livförsäkring vet väl ingen ..
De undanträngda araberna i Gaza är fn inget hot mot Israel och det sk "försvaret" (dvs att bomba skiten ur Gaza) är bara show off. Försvaret sköts ju automatiskt! Så galet hög teknisk nivå har Israel, att en automat tar ner Hamas pappraketer ...
Att massakrera 200 civila, riva 20 hus och döda 3 Hamasgubbar, har inte ett skit med försvar att göra... Det är ju anfall, döpt till försvar. Fan, israelerna är så duktiga på Orwellskt nyspråk.