2021-05-24, 10:58
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Produktionen har en spellista på 10 stycken royalty free låtar som de har spelat i 99 dagar. Resten av budgeten gick till alkohol och Mössans matfrossa.

Har mössan varit inne i madde ännu?

Eller han har kanske kommit ut ur garderoben officiellt nu?
2021-05-24, 10:58
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Ja, tröttsamt som fan!
Exakt!
Hens upprepande jävla spammande, är kanske den största anledningen till att Tanja fick mina röster till slut!
Snacka om motsatt effekt. 😁

Velade länge mellan Tanja och Emelie, man ville ju ändå rösta på den som hade störst chans mot galningen Nardos men sket slutligen i det och gick all-in på underbara Tanja!
2021-05-24, 10:59
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zondica
Idag hoppas jag av hela mitt hjärta att det blir en värdig vinnare av bb21 och att det blir Tanja. Hon är värd allt!! Denna lilla person som gått igenom ett helvete i livet. Som ger allt till alla, som alltid finns där för alla andra men aldrig förväntar sig något tillbaka. Tanja är fantastisk! TANJA for the win❤️
👏
2021-05-24, 11:00
Medlem
Paladins avatar
Då kör vi! Dagen-D, The big D. Final!!!
Tanja, Snällelie (vem trodde det epitetet skulle stämma för ett par veckor sedan?) och Snarkos. Ganska väntat ändå. Simpish fick lämna vilket jag är glad över. Hoppas han lugnar ner sig med spriten snart.
Goooooooooooooooo Taaaaaaanja!!!!!!
2021-05-24, 11:01
Medlem
Känns inte precis värt att rösta men kommer göra det för att.
2021-05-24, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plantfjant
Favoriseringen av Nardos speglar samhället härute.
Är du utländsk är det synd om dig. Är du utländsk OCH tjej då är det dubbelt synd om dig.

Föreställ er en vit man bete sig som Nardos Gjort. Hur länge hade denne fått stanna i huset?
Om Judith hade varit man hade hon åkt med huvudet före . Efter alla sina fulla påhopp på allt och alla . Det är väl bara elefanten hon inte hånglat med .
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Hon har fortfarande taggarna utåt. Hon har inte utvecklats ett skit.
Precis! Hon hugger ju jämt så hon har inte utvecklat ett jävla skit! Hon vill bara säga det för hennes fans har sagt det
Avslutad
Måste säga att Simons instagram har varit absolut roligast av de som kommit ut, Han bjuder ex vis på frågestund där han är helt ärlig, inte massa tillagt skit för att se bra ut! Och älskar att han hejar på Emelie. Hade så gärna velat ha honom i final.
2021-05-24, 11:03
Medlem
Nu är det bara timmar kvar. Dessa tre tjejer är dom som nått målet att sitta i final. Det mesta är sagt om brudarna, vi har analyserat, dissekerat och bedömt deras egenskaper och det vi tror oss se av deras personligheter. Vi fokuserar ömsom på det vi tycker är negativt och ömsom på det vi tycker är positivt.

Om vi målar det i karikatyrer så kan man tänka att ……

Vore vi som Tanja skulle vi ha fokus endast på det positiva, oavsett händelser eller i möten med människor så skulle där inte finnas något negativt värt namnet att ägna sin energi åt. Hon tar vinsten om den kommer eller inte som en fantastisk möjlighet.

Vore vi som Emelie skulle vi växla mellan det positiva och det negativa beroende på dagsformen och vilka känslor som kommer upp i möten med andra människor och händelser. Hon kan inte tro att det är möjligt för henne att bli vinnare.

Vore vi som Nardos skulle vi endast ha fokus på våra egna fördelar och andras nackdelar, oavsett händelser och i mötet med människor. Hon kan inte föreställa sig att hon inte blir vinnaren av BB 2021

Vi känner igen oss mer eller mindre i deras personligheter och deras berättelser om sina liv. Vi uppskattar olika saker hos var och en och efter dessa veckor har vi kommit att gilla den ena eller den andra mer eller mindre.
Själv dras jag till människor som överraskar mig, människor som har lite skavanker och som bär sina känslor lite utanpå kroppen. Jag gillar det inkompletta men behöver också intellektuell stimulans och trivs med människor med skarpa hjärnor. Mina relationer måste ha ingredienser av ”berg och dalbana” annars blir jag uttråkad. Min favoritmänniska blir förbannad, tjuter av skratt och gråter floder. Hen har en obegripligt rolig humor och då ska det vara med finess sprungen ur en skarpa hjärna. Sen måste där finnas ett hjärta som pumpar för andra, en förmåga att känna kärlek och värme.

Jag "älskar" Tanja och hennes livssyn och skulle välja henne för att uppleva bungyjumps, galna utlandsresor, spontana fester och mycket av det som stimulerar äventyraren och festprissen i mig.

Jag skulle undvika Nardos för att hon skulle göra mig ledsen och dränerad som människa.

Mitt hjärta klappar för EMELIE Jag väljer henne för att hon faller in i mallen för människotyper jag skulle vilja ha i mitt liv till vardags och fest. Hon behöver komma sams med sig själv, vidga sina vyer och hon behöver tid att utvecklas till den ros jag ser framför mig i framtiden. Hennes insats i BB har varit en berg och dalbana, hon har kämpat och gett allt hon förmått. Hon har gett mig skratt och tårar och står här idag med sitt hjärta och sin känslor utanpå kroppen och vågar inte drömma om en vinst.

EMELIE jag hoppas för din skull att du tar hem det här.
2021-05-24, 11:05
Medlem
__Alez__s avatar
Har vi minst 5-10 kg viktökning på samtliga finalister? Ser så pluffsiga ut, speciellt i ansiktet.
2021-05-24, 11:05
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Har vi minst 5-10 kg viktökning på samtliga finalister? Ser så pluffsiga ut, speciellt i ansiktet.
Definitivt. Simon hade lagt på sig 10 pannor när han åkte ut.
2021-05-24, 11:06
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Du kan inte varit i tråden länge! Du är så tappad att du inte är värd att bemöta! "Det gick bra" Du är så korkad att klockorna stannar! Vet du vad hon lever med idag? Vet du vad det innebära att ha såna brännskador? Kryp tillbaka under stenen du kom fram från. Fyfan för såna som du 🤮🤮🤮
Stående ovationer Blaisen!
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in