2021-05-24, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Tänk om Emelie vinner imorgon; Nardos,Pedram,Adrian och Mergim kommer alla dö inombords. Simon kommer få en riktigt käftsmäll där han inser att antal följare man har inte spelar någon roll i slutändan och Tess kommer tycka det är orimligt att en person som har sagt att hon har cheesy quotes hemma vinner!

Det hade varit nåt, men Tanja är faktiskt den mest värdiga vinnaren!
Av just den anledning vill jag att Emelie ska vinna samt att hon verkligen blimmatvut sista tiden. Givetvis gick mina röster till Tanja men det finns ju en del fördelar om Emelie vinner också.
2021-05-24, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Tänk om du faktiskt kunde motivera varför just Tanja förtjänat din röst utan att klanka ner på någon annan! 🤔
Just nu låter det som att du har ett sånt personligt agg mot Emelie att du ser vem som helst vinna men inte hon! Tråkigt isf att du inte har en favorit o bara röstar för att någon INTE ska vinna!

Tanja har alltid varit min favorit för fan. Finns ingen mer värdig än henne. Pushat alla, haft roligt, inte skapat drama, positiv inställning oavsett motgångar. Detta är bara få saker av många som visar varför just hon borde ta hem skiten.
2021-05-24, 10:48
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glasspakke
Hon har för avsikt att skriva en ballad om det långa jobbiga liv hon genomgått. Med det sagt är tårarna borta och NU vet hon vem ”man” är...

Vart är bultpistolen?! JAG behöver verkligen använda den om hon vinner!!!
Har smörjt upp och vässat vedklyven samt kopplat bort "dödmansgreppet", om narccissisten skulle gå och vinna.
2021-05-24, 10:49
Medlem
Idag hoppas jag av hela mitt hjärta att det blir en värdig vinnare av bb21 och att det blir Tanja. Hon är värd allt!! Denna lilla person som gått igenom ett helvete i livet. Som ger allt till alla, som alltid finns där för alla andra men aldrig förväntar sig något tillbaka. Tanja är fantastisk! TANJA for the win❤️
2021-05-24, 10:50
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Skönt att floppen och eländet kommer till sitt slut, vet inte om jag ens hoppas på en ny säsong nästa år. Dessa deltagare är nog den nya standarden. Väldigt PK.

Du citerar exakt samma inlägg precis likadant varje dag är det någon Emelie propagandist? Emelie har ju bränt av ex på fyllan när hon fick Nardos att rösta på Pedram och alla andra gånger som hon snackar skit om henne bakom hennes rygg. Emelie är en tönt, det är alla dom.

Ja, tröttsamt som fan!
2021-05-24, 10:50
Medlem
BB klippte ut dom minst värsta bitarna ur Nardos brev och la upp på IG
2021-05-24, 10:52
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av colliflower
Men hon har utvecklats om man jämför hur hon kom in i huset med taggarna utåt.

Hon har fortfarande taggarna utåt. Hon har inte utvecklats ett skit.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
BB klippte ut dom minst värsta bitarna ur Nardos brev och la upp på IG

Skräll. Verkligen!
Medlem
Produktionen har en spellista på 10 stycken royalty free låtar som de har spelat i 99 dagar. Resten av budgeten gick till alkohol och Mössans matfrossa.
2021-05-24, 10:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lathet1
Tanja har alltid varit min favorit för fan. Finns ingen mer värdig än henne. Pushat alla, haft roligt, inte skapat drama, positiv inställning oavsett motgångar. Detta är bara få saker av många som visar varför just hon borde ta hem skiten.

Oavsett om Emelie inte vinner miljonen, så tror jag personligen hon är den som vunnit "mest" och kommer vara mest intressant att följa på utsidan. Och vi kommer förevigt prata om hur Emelie blev robbad på vinsten av två handplockade deltagare.
2021-05-24, 10:56
Medlem
Såå vemodigt idag. Pepp och roligt med final, deras styling osv men vill faan inte det ska ta slut. Hoppas bara Lisa anpassar stylingen efter deras stil och inte hennes egna (för den är kass). Emelie passar ex i svart, inte i galna mönster. Lisa har stylat arantxa hela säsongen och ibland har hon inte sett klok ut.

Btw, Emelie är min vinnare! Den enda som sökt på eget bevåg till programmet och är helt oberoende av produktionen eller ett medialt nätverk sen innan.
2021-05-24, 10:57
Medlem
Ghandis avatar
last night in da house. Är det inte väldigt stora dom ser ut.

https://www.imagebam.com/view/MEGVKR

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in