2021-05-23, 22:17
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GhangBangTanja
Haha.
Underbart. Men det funkar ju inte så eftersom det finns dubbletter och tripletter.
Om du tittar så är det typ 50 människor som lägger 30 inlägg om dagen. Jag kikade in där för ett par dagar sedan och 80% var väl Nardosmobben. Jag brukar skoja till och reta dom, bra underhållning när jag går i den djupa skogen. Men vi får hoppas på det bästa. Det mest spännande är när oddsen uppdateras imorgon. Förutom Katti och Tess har de stämt äckligt bra.
Jag har dock mina teorier om det som vi kan diskutera efter BB. Men innefattar indiska "pay per vote service" sidor. Smått otroligt egentligen.

Jepp.. det är många av samma konton som man ser spamma överallt. De verkar inte göra något annat än att hetsa på insta. Lär ju bli upplopp imorgon om inte Nardos "vinner". Vilket jag tror att tv4 fixar. Nu blir jag nyfiken vad det där indiska handlar om.. Vi måste skaffa en ny tråd att fortsätta BB-snacket efter denna skitsäsong!!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nukommerhon
Ja det har hon
Djävlig välgjorda dessutom!
Medlem
Pnugknugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Hehe de kommer ju efter varandra i flödet :P Intressant att Tanja har nästan 1000 likes mer än de andra två.

Sånt begriper inte den gråe.

Det behöver väl kanske inte betyda något men det känns ju bra 👌 HEJJA GOTÖSA
2021-05-23, 22:19
Medlem
Citat:
Big Brother Sveriges instagram

Därför röstar jag på:

Tanja 3359 likes
Emelie 2768 likes
Nardos 2422 likes

Om det nu har någon betydelse...
Hoppas innerligt att det stämmer
jag tycker att emelie och nardos är VIDRIGA människor som inte förtjänar ett endaste KORVÖRE
Medlem
Får ändå säga att även om detta är den klart sämsta säsongen som iaf jag har sett, så är det lite sorgligt att det är över imorgon. Man har ju ändå följt dessa från och till i 100 dagar, varit ens sällskap. Man har skrattat, gråtit, varit förbannad. Så det blir ju en tomhet, men livet går vidare och TV4 kan bara göra det bättre, sämre går inte
Medlem
Pnugknugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borrje61
Hon var ju inte den enda från tidigare såpor. Vill vi att de hämtar deltagarna från bänken i parken? BB i år har handlat mer om vad man är än vem man är. Kanske ska man välja vilken grupp man tillhör eftersom det är viktigare än hur man är som person...

Snyggt Börje!!
Medlem
Citat:
Big Brother Sveriges instagram

Därför röstar jag på:

Tanja 3359 likes
Emelie 2768 likes
Nardos 2422 likes

Om det nu har någon betydelse...
Tanjas konto delade inlägget på sin story, vilket gör att hennes följare går till inlägget och gillar det. Så ni vet om det.
2021-05-23, 22:20
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Jepp.. det är många av samma konton som man ser spamma överallt. De verkar inte göra något annat än att hetsa på insta. Lär ju bli upplopp imorgon om inte Nardos "vinner". Vilket jag tror att tv4 fixar. Nu blir jag nyfiken vad det där indiska handlar om.. Vi måste skaffa en ny tråd att fortsätta BB-snacket efter denna skitsäsong!!

Ja. Som förra året. Det var ju nästan lika kul att följa dom efteråt än själva BB ibland. Jo det med indiska grejer kör vi efter BB.

Det lär bli mycket, mycket oroligt om Nardos lämnar utan millen. Det känns redan i luften, frågan är hur hon kommer se på det.
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Vad fan surar Nardos över nu då?
Misstänker att det är att Steffi svarade att den som spred mest dålig stämning var Nardos, i avsnittet.
Såg att hon reagerade på det.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Ja, jag skrattade så mycket efter hon legat i f
söngen och sedan ser att halva färgen i ansiktet försvunnit. Haha, vilken jävla stjärna hon är. 😍😍😍

Ja hon är helt underbar.. Min vinnare i år. Vem som än vinner Synd att hon fått så lite tv-tid... Hon är så otroligt rolig och go tjej.
Haha efter duschen ser det lite bättre ut iallafall. Hon borde scrubba bort det där helt
Medlem
Nardos beter sig om en fembarnsmamma som precis fått reda på att hennes partner vill skilja sig
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Får ändå säga att även om detta är den klart sämsta säsongen som iaf jag har sett, så är det lite sorgligt att det är över imorgon. Man har ju ändå följt dessa från och till i 100 dagar, varit ens sällskap. Man har skrattat, gråtit, varit förbannad. Så det blir ju en tomhet, men livet går vidare och TV4 kan bara göra det bättre, sämre går inte
Det sa vi förra året men de gjorde det sämre detta år genom att ge all TV-tid till en person.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in