2021-05-24, 10:18
Medlem
Jag röstar på Emelie för att:

- Hon är den enda där inne som faktiskt sökt till programmet. Både Tanja och Nardos fått erbjudande att vara med!

- Hon har visat så många sidor av sig själv och varit underhållande utan att vara medveten om det. Jag har relaterat till hennes bitterhet, humörsvängningar och snefyllor!

- Senaste veckan har hon visat på otrolig självinsikt och reflekterat kring sina ”misstag” och även bett om ursäkt till alla berörda.

- Emelie har tagit sig till final utan hjälp från influencers med 100 tusentals följare eller kampanjer. Hon är omtyckt av en stor del av oss som faktiskt tittar på programmet och följt hennes resa.

- Hon har varit glad, busig, arg, ledsen, dramatisk, omtänksam, tjurig och kärleksfull. Vi tittare har fått se så otroligt många sidor av henne.

- Hon är en helt vanlig småstadstjej utan tusentals följare och karriär inom tv-branschen eller youtube. En sann Big Brother deltagare.

Emelie är den enda värdiga vinnaren enligt mig!
Senast redigerad av Sabr1na639 2021-05-24 kl. 10:40.
2021-05-24, 10:19
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NightWalker1
vadå nästan dog? det gick ju bar sa hon ju själv i en intervju.
hon är ju den som är mest galen, hon förnekar ju allt! säger att allt är kul. hon är en dåre.
och du tror hon bryr sig om andra? visste du att hon har vart med i paktcirkusen paradise hotel?
hon låtsas att hon bryr sig om andra för att få fler röster, vakna!
tanja är en seriefigur!
det enda som är på riktigt med henne är väl namnet

Du kan inte varit i tråden länge! Du är så tappad att du inte är värd att bemöta! "Det gick bra" Du är så korkad att klockorna stannar! Vet du vad hon lever med idag? Vet du vad det innebära att ha såna brännskador? Kryp tillbaka under stenen du kom fram från. Fyfan för såna som du 🤮🤮🤮
2021-05-24, 10:19
Medlem
ska emelie och tanja vara hennes psykolog idag med.Buhu buhu gå och duscha din skitgris
2021-05-24, 10:20
Medlem
Anonym396s avatar
TV4 älskar det här.

Gå därifrån Tanja!!!
2021-05-24, 10:20
Medlem
__Alez__s avatar
Nardos har verkligen förstört senaste dagarna i huset (ja jag vet längre än så). Hon har förstört för de andra som vill njuta av de sista dagarna.
2021-05-24, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
''mIn UtVeCkLiNg''
Hon är helt jävla tagen av sig själv och helt sinnesförvirrad! Blomma ut? Till Vadå? Inte till ngt vackert eller fint iaf. Snälla håll din käft och sluta dra ner dom andra! Dom andra vill njuta och vara glada!
Medlem
Slår på liven och det första jag ser är att Gambiaskallen fortfarande lipar sedan igår kväll. Psykstörd individ.
Medlem
Ghandis avatar
Ful spel av Nardos o pressa fram gråt. Emelies kom direkt och ärligt utan pressande...
nardos bara spelar spelet nu. usch. men d e ok för d e 1 spel. Men försök inte få det att se genuint ut.
Tanja måste gå därifrån så hon inte dras med i fallet....
2021-05-24, 10:22
Medlem
VanDeKamps avatar
Så bra, då har Nardos bekräftat att den sura, dryga och elaka människa hon varit de senaste dagarna är den hon verkligen är.
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
TV4 älskar det här.

Gå därifrån Tanja!!!

precis vad jag nyss skrev.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Jag röstar på Emelie för att:

- Hon är den enda där inne som faktiskt sökt till programmet. Både Tanja och Nardos fått erbjudande att vara med!

- Hon har visat så många sidor av sig själv och varit underhållande utan att vara medveten om det. Jag har relaterat till hennes bittehet, humörsvängningar och snefyllor!

- Senaste veckan har hon visar på otrolig självinsikt och reflekterat kring sina ”misstag” och även bett om ursäkt till alla berörda.

- Emelie har tagit sig till final utan hjälp från influencers med 100 tusentals följare eller kampanjer. Hon är omtyckt av en stor del av oss som faktiskt tittar på programmet och följt hennes resa.

- Hon har varit glad, busig, arg, ledsen, dramatisk, omtänksam, tjurig och kärleksfull. Vi tittare har fått se så otroligt många sidor av henne.

- Hon är en helt vanlig småstadstjej utan tusentals följare och karriär inom tv-branschen eller youtube. En sann Big Brother deltagare.

Emelie är den enda värdiga vinnaren enligt mig!
+ 1
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Slår på liven och det första jag ser är att Gambiaskallen fortfarande lipar sedan igår kväll. Psykstörd individ.
De fick läsa upp ett brev som de skrev innan de gick in i huset.

Emelie läste sitt och började gråta.

Nardos känner stor press och började med skådespelet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in