2021-05-24, 02:41
Medlem
wolfiess avatar
Det är dags att lägga sin röst på Nardos
Den värdiga vinnaren av Bb
2021-05-24, 05:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pnugknugen
Hahaha där har jag dig, nu glänste du allt till rejält. Vackert! Skit i gäststugan jag kan sova i fågelbadet!

Tanja är min absoluta favorit. Jag har haft många där uppe med henne men endast hon och Dompa som har kunnat hålla sig kvar för alla anda har visat sig vara elaka eller rent kassa. Så självklart vill jag ställa mig i försvar när det ramlar in rötägg som dig här och vräker ur sig obefogat hemska saker om den snällaste deltagaren vi har haft i BB.

Jag är 100% för roasting och att vi ska diskutera deras beteenden samt vad för sjuka saker dom gör där inne. Har fått många garv av sjuka kommentarer och jag själv har varit ful i munnen men du har tagit det långt förbi den roliga nivån, riktigt sjukt det du har hållit på med faktiskt. Lite synd för just som denne kommentar du la nu är ju bara fantastiskt! Ger mig fan på att du är simons gammelgammelgammelgammelmorfar.

Du har aldrig dratt det och du behöver inte vara långdragen, ge mig bara en siffra så är jag med på noterna. Men jag får anta att det ligger strax över 40 då. Det ramlar ofta ur en massa grodor ur mun på dig men du kan sällan redovisa vad i helvete du menar. Dyslexi har jag men jag trodde inte det var så illa att jag inte kunde göra mig förstådd. I min ålder är skola inget att tänka på så vi får tröckla vidare med missförstånden helt enkelt. Men skit i det, det är bara en dag till.

Nardos ska inte ligga i komposten utan på psyket tillsammans med dig. Den äckliga guinnessen kan du köra upp i röva så tar jag med eget att dricka. Jag återkommer imorgon när vårtorna är färdigkokta. Adjö.

🎉 TANJA FTW 🎉
Snyggt!
En förgrämd gubbe på 55 år som kallar sig GangbangTanja, spottar ur sig vidriga lögner om en fantastisk ung kvinna på 22 år är inte roasting det är sjukt. Idioten fick en psykos när Adrian (officeren) som höjdes till skyarna visade sig vara ett rövhål, de hyllningar som östes över dåren förra säsongen utbyttes till kritik helt plötsligt blev alla som skrev här bittra feta semleätandes kärringar, patetisk.

Ikväll hoppas jag av hela mitt hjärta att Tanja går ut som vinnare och ger långfingret åt alla som försökt trycka ned henne.

Med vänlig hälsning,
Mrs Obehaglig
2021-05-24, 05:50
Medlem
Pnugknugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NightWalker1
jävla tönt-tanja! nardos och emelie får inte ens diskutera, vi ska ha det gött blablabla! låt dom prata för fan!
tanja är en låtsasperson som har bestämt sig för att fejka att hon tar allt positivt, fejk fejk fejk!
jaja..hon jobbar väl för 4an. skrev säkert på ett kontrakt som innebär att hon skulle vara som hon vart hela tiden därinne.
aldrig har någon i studion sagt något negativt om henne, bara en massa gulligull..hmm..såååå uppgjort!!!

Hahahaha. Du är rolig
2021-05-24, 06:25
Medlem
Pnugknugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FinasteTanja
Snyggt!
En förgrämd gubbe på 55 år som kallar sig GangbangTanja, spottar ur sig vidriga lögner om en fantastisk ung kvinna på 22 år är inte roasting det är sjukt. Idioten fick en psykos när Adrian (officeren) som höjdes till skyarna visade sig vara ett rövhål, de hyllningar som östes över dåren förra säsongen utbyttes till kritik helt plötsligt blev alla som skrev här bittra feta semleätandes kärringar, patetisk.

Ikväll hoppas jag av hela mitt hjärta att Tanja går ut som vinnare och ger långfingret åt alla som försökt trycka ned henne.

Med vänlig hälsning,
Mrs Obehaglig

Så det var du. 😏 Vad fin du är!

Du har helt rätt, det var där det brast för honom. Romansen han och djputte byggde upp i 5000 sidor tills grodlåren blev illröda utav allt gnidande visade sig vara förgäves gick han attack på den vänligaste av dom. Jättekonstigt men han fick väl så starka känslor för de två. Vilket kanske är fint i sig men synd att det ska gå ut över gotösa.

Vem vet, överlever han till nästa år kanske han dyker upp i en ny trevligare skepnad och kan lägga det här året bakom sig.

För Tanja och godheten hoppas vi hon går ut som vinnare 🎉

Big brother må vara ett fjasko men gruppen har för mestadels varit härlig i år. Kärlek till er alla ❤
2021-05-24, 06:32
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Så är det! Och därför märker man av ångesten hos de alla! -.-
En bra stylist gör sin egna research o tittar på liven och avgör storlek därefter! Alternativt att hon har med sig flera olika storlekar o en del oversize-kläder! Ser faktiskt fram emot den delen imorgon så vi får helt enkelt se!

Ja hon har med sig kläder som passar. Och BB vet ju att dom e fetare nu även om dom e pk o inte vågar väga dom som alla andra säsonger...

Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Ska korka upp nåt riktigt dyrt i morgon om Nardos inte vinner, 🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾✌️
Vad ska ni äta och dricka på finalkvällen 🤓🦜

Fläskytterfilé med pommes o bea.

Citat:
Ursprungligen postat av Svegarn
Även med Simon så hade det varit kanondagar. Ingen som dragit ned stämning.

hade varit hemskt och högljudt.

Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Bra att du säger det, på tisdag börjar ens vanliga liv

Dags att gå tillbaka och kill some people in GTA !
2021-05-24, 06:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pnugknugen
Så det var du. 😏 Vad fin du är!

Du har helt rätt, det var där det brast för honom. Romansen han och djputte byggde upp i 5000 sidor tills grodlåren blev illröda utav allt gnidande visade sig vara förgäves gick han attack på den vänligaste av dom. Jättekonstigt men han fick väl så starka känslor för de två. Vilket kanske är fint i sig men synd att det ska gå ut över gotösa.

Vem vet, överlever han till nästa år kanske han dyker upp i en ny trevligare skepnad och kan lägga det här året bakom sig.

För Tanja och godheten hoppas vi hon går ut som vinnare 🎉

Big brother må vara ett fjasko men gruppen har för mestadels varit härlig i år. Kärlek till er alla ❤
Japp i egen hög person, sattes i karantän i 6 månader men smet ut förklädd 😜
För mig är gubben bortgjord för all framtid.

Nu hoppas jag all världens influencer kampanjar för Tanja, go knäpp på näsan till BB-produktionen, Nardosarmén, alla som blinda för Tanjas underbara personlighet gapat sig blåa att hon är populär endast för följare, youtube och PH.
2021-05-24, 07:02
Medlem
Fjodor26s avatar
En fråga, inte sett säsongen men såg nu en bild på denna Nardos.
Är det samma person som satt i en talkshow och sa att SD är värre än Hitler?
2021-05-24, 07:03
Medlem
Pnugknugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FinasteTanja
Japp i egen hög person, sattes i karantän i 6 månader men smet ut förklädd 😜
För mig är gubben bortgjord för all framtid.

Nu hoppas jag all världens influencer kampanjar för Tanja, go knäpp på näsan till BB-produktionen, Nardosarmén, alla som blinda för Tanjas underbara personlighet gapat sig blåa att hon är populär endast för följare, youtube och PH.

Ja det hade vart vackert! Mina röster är lagda så nu kan jag bara sitta ner i båten och hoppas att den går åt rätt håll!

Till er andra: ta ert förnuft till fånga och lägg nu era sista röster på Tanja
2021-05-24, 07:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fjodor26
En fråga, inte sett säsongen men såg nu en bild på denna Nardos.
Är det samma person som satt i en talkshow och sa att SD är värre än Hitler?

Ja och om ens barn blir gay eller lesbisk så har man misslyckats med uppfostran 👀
2021-05-24, 07:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3mmaa
Ja och om ens barn blir gay eller lesbisk så har man misslyckats med uppfostran 👀
även att man får slå sin partner
2021-05-24, 07:18
Medlem
Anonym396s avatar
Är det bara Julia, Alex, Pontus och Therese som har gått ut med att man ska rösta på Tanja?

Jag tycker det är fult då Judith, Simon och Pedram har ändå varit så nära henne i huset.

* Simon med sin dåliga karaktär kan fortfarande inte unna sin vän en miljon. Han kommer antagligen säga samma skit i intervjun idag så att han förstör hennes chanser.

* Pedram var medlem i sekten runt Nardos i huset så det var väntat.

* Judith borde ha landat nu.

Stephanie vågar nog inte uppmana folk att rösta på Tanja då hon ''älskar'' Simon...
2021-05-24, 07:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adirfscarl
även att man får slå sin partner

Ja juste, så va de me Ja 😌 Vedervärdigare människa får man fan leta efter!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in