2021-05-23, 23:23
Medlem
Till de som såg när Nardos gick till attack mot Emelie under boxen ikväll så rekommenderar jag att se klippet från bikten.

Där får man det ytterligare en gång till bekräftat hur JÄVLA lite självinsikt Nardos har. Där säger hon också ”nu behöver jag inte hänga med dem mer”, inkl Tanja alltså. Så där är svaret på varför hon surar i sängen.

Jag säger det igen, Nardos FÅR INTE VINNA. Vi kan inte ha en sån hjärndöd människa som vinnare av säsongen.
2021-05-23, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Ännu ett cringe-ögonblick på Mergims insta när han skriar överlyckligt (ansträngt lyckligt) över att Adrians syrra ansluter till gänget, han ska fram och kramas och skrika "oh maj gaaaad NICOLE" som att de känt varandra i många år och varit i från varandra flera långa månader, minst...

Nicole måste ju ha tänkt "vafan? .. aja skitsamma"

Eller så tänker hon ”Oh maj gaaaaad, Mr BB vet vem jag äääär”? 😁
2021-05-23, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Skulle hellre haft både Judith och Adrian där hellre än nardos och jag tålde verkligen inte juddan 🤮🤮

För fasen, jag hade hellre sett Tess, PEDROS eller Usama bin Laden där istället för Narcos. Ingen hade på riktigt varit mer stämningssänkande än henne.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Hon som var och sprayade tjejerna idag har lagt upp ett foto på Tanja och Emelie på instagram (stockholmbeauty), Nardos fans rasar och skriver att de EXKLUDERAT Nardos från bilden.

DE STÅR FÖR FAN I UNDERKLÄDER?! Nardos hade aldrig ens ställt sig med på den bilden.

Shit. Hennes fans är fan lika jävla störda som hon.

Men ja! Ingen av dem är riktigt klok. De är bara nöjda när Nardos får stå i fokus och alla slickar hennes röv. De är inte friska på en fläck...
Medlem
Lokhacks avatar
Vilken flopp om alla gamla deltagare som umgåtts tillsammans nu senaste dagarna skulle dra på sig covid inför morgondagen. Känns inte så genomtänkt...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Visa denna bild så lämnar Nardos redan ikväll

https://imgur.com/a/dsqGBGp

Hahahahhaaha JA!!
Medlem
Citat:
Till de som såg när Nardos gick till attack mot Emelie under boxen ikväll så rekommenderar jag att se klippet från bikten.

Där får man det ytterligare en gång till bekräftat hur JÄVLA lite självinsikt Nardos har. Där säger hon också ”nu behöver jag inte hänga med dem mer”, inkl Tanja alltså. Så där är svaret på varför hon surar i sängen.

Jag säger det igen, Nardos FÅR INTE VINNA. Vi kan inte ha en sån hjärndöd människa som vinnare av säsongen.

Var hittar man detta?
2021-05-23, 23:25
Medlem
Citat:

+10000
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
OK, ja jag har inte kollat så jätteaktivt. Reagerade på att det var normal samtalston, inte behövt muta nåt. Det är första kvällen på hela säsongen. 😁
Narcos har varit som ett åskmoln hela dagen och Tanja var till och med tvungen att fråga om
Narcos/Tanja har problem med varandra. Har varit riktigt plågsamt att se. Dock har Emelie och Tanja haft svinkul tillsammans, när inte Narcos befinner sig i rummet och förstör stämningen.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Eller så tänker hon ”Oh maj gaaaaad, Mr BB vet vem jag äääär”? 😁
Urk, nu spydde jag lite i munnen. Det hoppas jag verkligen inte.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Tänk om det hade varit Tanja, Emelie och Madde sista dagarna istället. Fan vad kul dom hade haft tillsammans.
Även med Simon så hade det varit kanondagar. Ingen som dragit ned stämning.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
För fasen, jag hade hellre sett Tess, PEDROS eller Usama bin Laden där istället för Narcos. Ingen hade på riktigt varit mer stämningssänkande än henne.

Jag hade hellre sett berra där än Nardos

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in