2021-05-24, 00:52
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Ska vi slängs in G.W person bara för att? Har liksom lite lust att se han ta hand om matlagning och disk.

En utomordentlig idé.

Om man ändå kunde återuppliva Svullo och Eddie Meduza också så skulle det verkligen bli drag. Eilert Pilarm ska naturligtvis stå för musiken.

MVH/Gnomegirl.
2021-05-24, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Tänk om Emelie vinner imorgon; Nardos,Pedram,Adrian och Mergim kommer alla dö inombords. Simon kommer få en riktigt käftsmäll där han inser att antal följare man har inte spelar någon roll i slutändan och Tess kommer tycka det är orimligt att en person som har sagt att hon har cheesy quotes hemma vinner!

Det hade varit nåt, men Tanja är faktiskt den mest värdiga vinnaren!

Vilken dröm om hon vinner. Rakt i deras jävla ansikten! Då kan de idioterna täppa igen sina käftar framöver. Tänk Tess, som fortfarande ältar quotes, haha så jävla patetiskt. Men vinner Tanja går det jättebra också.
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
En utomordentlig idé.

Om man ändå kunde återuppliva Svullo och Eddie Meduza också så skulle det verkligen bli drag. Eilert Pilarm ska naturligtvis stå för musiken.

MVH/Gnomegirl.
Haha och Staffan westerberg!!
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ska vi slängs in G.W person bara för att? Har liksom lite lust att se han ta hand om matlagning och disk.
Och i en rekordhård militärvecka! 😁
2021-05-24, 00:55
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Och i en rekordhård militärvecka! 😁
Hahaha människan skulle behöva en CPAP-mask ständigt i så fall
2021-05-24, 00:56
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:

Men vadå, matlagningen får ju Edward Blom ta hand om och samtidigt får deltagarna smaka på kulinariska rätter som snuvad getpung, bitsk gåsvulva, klåfingrad ollonjärpe och sist men inte minst delikata marinerade jättetuttvårtor ala Gudryn Schyman?
2021-05-24, 00:58
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Haha och Staffan westerberg!!

Eeeek! Som tur är så är jag för ung för att ha upplevt denne remarkable man, men min mamma kryper ihop i fosterställning och gråter bara man nämner hans namn så någonting bra måste han ha gjort iallafall.

Ursäkta OT.

MVH/Gnomegirl.
2021-05-24, 00:58
Medlem
NightWalker1s avatar
jävla tönt-tanja! nardos och emelie får inte ens diskutera, vi ska ha det gött blablabla! låt dom prata för fan!
tanja är en låtsasperson som har bestämt sig för att fejka att hon tar allt positivt, fejk fejk fejk!
jaja..hon jobbar väl för 4an. skrev säkert på ett kontrakt som innebär att hon skulle vara som hon vart hela tiden därinne.
aldrig har någon i studion sagt något negativt om henne, bara en massa gulligull..hmm..såååå uppgjort!!!
2021-05-24, 00:59
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Men vadå, matlagningen får ju Edward Blom ta hand om och samtidigt får deltagarna smaka på kulinariska rätter som snuvad getpung, bitsk gåsvulva, klåfingrad ollonjärpe och sist men inte minst delikata marinerade jättetuttvårtor ala Gudryn Schyman?
Åh snälla säg att just ordet "ollonjärpe" finns i den svenska ordlistan. Jag vågar inte googla med risk för att bli besviken!
2021-05-24, 01:00
Medlem
1754s avatar
Jag tittar på avsnitt 95 nu. Där fick dom in brev om att tittarna tyckte dom lyckades med korvutmaningen. 100% hade ju röstat i appen att dom INTE klarade utmaningen.
Varför ha en omröstning ens då....
2021-05-24, 01:01
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Eeeek! Som tur är så är jag för ung för att ha upplevt denne remarkable man, men min mamma kryper ihop i fosterställning och gråter bara man nämner hans namn så någonting bra måste han ha gjort iallafall.

Ursäkta OT.

MVH/Gnomegirl.
Jag är egentligen också för ung för att ha turen att inte behövt se vilse i pannkakan. Mamma jämför det med som att ramla och skrapa upp knät på gympasalsgolvet.
2021-05-24, 01:01
Medlem
1754s avatar
Citat:
Inte säga hejdå ännu väl

Jag vet inte hur snabbt tråden låses efter finalen, så jag skrev detta i förväg. 🙂

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in