2021-05-23, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UncleTompa
Nej!

Citat:
Ursprungligen postat av Pnugknugen
Alla dar i veckan. Hade du?

Hade säkert gjort det, dock kommer sommaren men om man tänker bort det.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Om alla gamla deltagare slängdes in igen imorgon och BB sa: Nu kör vi hundra dagar till.
Hade ni kollat?
Ja, tyvärr
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Madeleine har verkligen inget att hämta där. Just för att hon har en riktigt skön humor och han är torrare än fnöske.
Stämmer.

Och deras "relation" har det ju tjatas om i tusentals sidor här i tråden, så jag iaf blir illamående bara man hör en antydan om det eländet igen.
2021-05-23, 23:42
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pnugknugen
Hahah för helvete Grodan, jag vill ju inte hålla på att tjata med dig. Men just den feta texten handlade vår första diskussion om. Även det som fick mig att agera i ämnet överhuvudtaget. Men troligtvis valde du att axla bort det och kallade mig för något fult istället. Så jag frågar dig igen och alla andra som är kritiska till att Tanja är en av deltagarna.

Vart drar man gränsen? Jag ska påminna min herre att vi lever inte längre på 40-talet som när du var ung. Följare på sociala medier kommer alla deltagare att ha så vart drar man gränsen? Just 40k verkar vara okej för jag har aldrig hört dig gnälla om mmmm Maddes följare, tror inte jag har sett dig gny om Nardos 35k. Inte heller gnällde du väl om Jesper?

Du är precis som simon.. släpp Tanja nu och gå vidare med ditt tragiska liv. Jag kan verkligen inte förstå varför du känner ett sånt starkt hat till henne. Hon har ju verkligen inte gjort något ont där inne. Allt de sjuka och vidriga sakerna du har skrivit om henne är inte friskt. Du bör söka hjälp, allvarligt asså.

Att Tanja som är den snällaste av alla deltagare är den enda som har ett hatkonto tillägnat till henne visar vilken sjuk värld vi lever i.

Blev lite långt det här men du behöver endast svara på vart man drar gränsen. Nu ska jag ta av mig mina mamelucker och krypa ner till sängs, ursäkta och tack gullet ❤

TANJA FTW ❤

Fasen min tokkäring. Att Floyd Anderson är min idol behöver du inte avslöja. En spark under bältet direkt. Om du läser vidare i mina inlägg, även om du är 11 år äldre än mig och har dyslexi, så kanske du får bättre koll. Skall jag vara extra vänlig bara för att du är varm i blöjan av Tanja så har du en märklig bild av kermith. Alla skall kunna roastas, precis som förra året. Men då hade vi inte bara damer i tråden. Vem har Grodan inte slängt under tåget. (Utom mmmmm Madde). Men du väljer som du vill. Med rätta.

Varför skall jag bara slänga Nardos på komposten när det finns 14 andra i huset som är nästan lika snygga stolpskott. Nardos är en i mängden av dessa lallare. Sluta spela rollen som en tokig och galen liten flicka med von oben attityd. Jag sparkade på din kärlek, lev med det.

Orkar inte dra det igen, läs igenom mina kommande inlägg din vårtsugande häxa och återkom. Därefter kan vi avnjuta en Guinness under fem alnar som skyddar mot sol, regn och vind.

Carpe Diem.
2021-05-23, 23:43
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Om alla gamla deltagare slängdes in igen imorgon och BB sa: Nu kör vi hundra dagar till.
Hade ni kollat?

Aldrig i livet. Den här upplevelsen har ärrat mig, jag känner mig mer fuckad i huvudet än efter förra årets BB.
Medlem
Skön stämning i poolrummet Nardos kommer in och stämning fryser till is på 5 sekunder helt otroligt att en person kan dra ned stämningen i ett hus som hon gjort idag.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Nej! Har ett eget liv att ta hand om också 😂😂
Men jag hade gärna velat se deras midsommarfest live

Bra att du säger det, på tisdag börjar ens vanliga liv
2021-05-23, 23:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RacerOne
Kopparbergs Cider och någon chokladkaka

Krävs planering 🧐

Själv börjar jag kvällen med pizza tropicana, sen Häagen-Dazs strawberry and cream och avslutar med Estrellas grillchips, cola och öl 🤓✌️🍾
2021-05-23, 23:45
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Stämmer.

Och deras "relation" har det ju tjatas om i tusentals sidor här i tråden, så jag iaf blir illamående bara man hör en antydan om det eländet igen.
Samma! Jag ser inte alls nåt i deras jävla relation.lika trött att höra om den som att höra Nardos säga att "jag åker nu, min magkänsla" yadayadayada...
2021-05-23, 23:45
Medlem
Citat:
Hade ni kollat?
Lätt det hade jag
2021-05-23, 23:46
Medlem
Citat:
Hade ni kollat?

Motvilligt... som nu, ungefär! Det tar för mycket tid, man blir arg, man blir konstig och pratar för sig själv om ust och kan få för sig att vråla att man är ”in da house”... har tack och lov inte spegeldansat en enda gång (än) men man vet aldrig.

Men ja... jag hade kollat och samtidigt funderat över vad det är för fel på mig!
2021-05-23, 23:47
Medlem
Hur var stämningen sista dagen förra året? (Minns inte)
Men den måste ha varit bättre då, eftersom dom inte hade en bitter sur idiot med sig
Senast redigerad av Sar00 2021-05-23 kl. 23:50.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in