Citat:
Ursprungligen postat av
Pnugknugen
Hahah för helvete Grodan, jag vill ju inte hålla på att tjata med dig. Men just den feta texten handlade vår första diskussion om. Även det som fick mig att agera i ämnet överhuvudtaget. Men troligtvis valde du att axla bort det och kallade mig för något fult istället. Så jag frågar dig igen och alla andra som är kritiska till att Tanja är en av deltagarna.
Vart drar man gränsen? Jag ska påminna min herre att vi lever inte längre på 40-talet som när du var ung. Följare på sociala medier kommer alla deltagare att ha så vart drar man gränsen? Just 40k verkar vara okej för jag har aldrig hört dig gnälla om mmmm Maddes följare, tror inte jag har sett dig gny om Nardos 35k. Inte heller gnällde du väl om Jesper?
Du är precis som simon.. släpp Tanja nu och gå vidare med ditt tragiska liv. Jag kan verkligen inte förstå varför du känner ett sånt starkt hat till henne. Hon har ju verkligen inte gjort något ont där inne. Allt de sjuka och vidriga sakerna du har skrivit om henne är inte friskt. Du bör söka hjälp, allvarligt asså.
Att Tanja som är den snällaste av alla deltagare är den enda som har ett hatkonto tillägnat till henne visar vilken sjuk värld vi lever i.
Blev lite långt det här men du behöver endast svara på vart man drar gränsen. Nu ska jag ta av mig mina mamelucker och krypa ner till sängs, ursäkta och tack gullet ❤
TANJA FTW ❤
Fasen min tokkäring. Att Floyd Anderson är min idol behöver du inte avslöja. En spark under bältet direkt. Om du läser vidare i mina inlägg, även om du är 11 år äldre än mig och har dyslexi, så kanske du får bättre koll. Skall jag vara extra vänlig bara för att du är varm i blöjan av Tanja så har du en märklig bild av kermith. Alla skall kunna roastas, precis som förra året. Men då hade vi inte bara damer i tråden. Vem har Grodan inte slängt under tåget. (Utom mmmmm Madde). Men du väljer som du vill. Med rätta.
Varför skall jag bara slänga Nardos på komposten när det finns 14 andra i huset som är nästan lika snygga stolpskott. Nardos är en i mängden av dessa lallare. Sluta spela rollen som en tokig och galen liten flicka med von oben attityd. Jag sparkade på din kärlek, lev med det.
Orkar inte dra det igen, läs igenom mina kommande inlägg din vårtsugande häxa och återkom. Därefter kan vi avnjuta en Guinness under fem alnar som skyddar mot sol, regn och vind.
Carpe Diem.