2021-05-23, 20:46
Medlem
2021-05-23, 20:47
Medlem
GIANLUIGI1s avatar
Produktionen har fullständigt förstört ett bra program. Gör om gör rätt till nästa säsong.
Det Rickard sa att ingen är värdig vinnare stämmer till 100%.
William kommer in efter 3 veckor, Olivia bidrar inte ett skit utan bara sitter på arslet. Ludde utröstad 2+1 gånger, kärringarna helt värdelösa. Nej fy faan för årets Robinson.
2021-05-23, 20:53
Medlem
Man är ju bra dum om man inte fattar varför Dennis gjorde som han gjorde. Joanna identifierar ju helt korrekt att om hon sviker Dennis så kommer Dennis inte ha någon anledning ett skydda henne, och då kommer han rösta mot henne och örådet slutar med röster på de båda. Istället tar de ut en tredjepart och klarar sig vidare bägge två.
2021-05-23, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GIANLUIGI1
Produktionen har fullständigt förstört ett bra program. Gör om gör rätt till nästa säsong.
Det Rickard sa att ingen är värdig vinnare stämmer till 100%.
William kommer in efter 3 veckor, Olivia bidrar inte ett skit utan bara sitter på arslet. Ludde utröstad 2+1 gånger, kärringarna helt värdelösa. Nej fy faan för årets Robinson.

Du menar att ingen av dem är värdiga vinnare i din låtsasrobinson som finns enbart i din fantasi? Detta har alltid varit Robinson, sen dag ett i säsong ett. Det viktigaste för att vara värdig vinsten är ju att ha de kvalitéer som krävs för att ta vinsten, och de kvalitéerna är inte de du vill att de ska vara bara för att du vill det.
2021-05-23, 21:00
Medlem
GIANLUIGI1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slaskel
Du menar att ingen av dem är värdiga vinnare i din låtsasrobinson som finns enbart i din fantasi? Detta har alltid varit Robinson, sen dag ett i säsong ett. Det viktigaste för att vara värdig vinsten är ju att ha de kvalitéer som krävs för att ta vinsten, och de kvalitéerna är inte de du vill att de ska vara bara för att du vill det.

Tycker du att den late Olivia är en Robinsonvinnare. Tycker du man kan glida in efter 3 veckor och vinna rättvist. Tycker du att de 2 kärringarna är Robinsonmaterial. Rickard och jag har rätt oavsett vad du har för vanföreställningar.
2021-05-23, 21:02
Medlem
Buttson69s avatar
Det som är det roliga med hur ni alla klagar på Robinsonproduktionen/TV4 är ju att ni har ju själva valt att ha det så här. Det ni gjorde var vid valurnorna när ni röstade fram Stefan.

Robinson ägs av TV4 som ägs av Telia vars största ägare är staten. Som styrs av riksdagen och regeringen. Det kan vara ministerstyrt det här med alla märkliga tvister. Man kan påstå att det är så tills motsatsen bevisas eller tvärtom.
2021-05-23, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GIANLUIGI1
Tycker du att den late Olivia är en Robinsonvinnare. Tycker du man kan glida in efter 3 veckor och vinna rättvist. Tycker du att de 2 kärringarna är Robinsonmaterial. Rickard och jag har rätt oavsett vad du har för vanföreställningar.

Tävlingen handlar inte om överlevnad och har aldrig gjort, så att vara bäst på överlevnad är irrelevant och har alltid varit. Den som kan navigera sig fram till en final och sen ha nog med styrka och hjärna att sedan vinna den är den värdigaste vinnaren av tävlingen Robinson. Sen kan man tycka att programmet vore roligare om det var något annat som gjorde en värdig att vinna tävlingen Robinson, det tycker jag också, men det är vad det är.
2021-05-23, 21:09
Medlem
Ruttet. Nä dom får tänka om till nästa gång. Tråkigt med noll överlevnad och att starka spelare alltid ryker. Dessutom på ett sånt orättvist sätt, bara för att tv4 vill få till en twist. Som tävling är Robinson ett skämt numera. Det som återstår är paktandet och produktionens sätt att styra allt till max drama och spänning.
2021-05-23, 21:10
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Det som försiggår här i tråden är typexempel på bekräftelsebias:
Om vi som tittare går in mer föreställningen att produktionen hela tiden lägger sig i, så kommer vi se samband och mönster som stämmer överens med den teori (och samtidigt ignorera allt som tyder på något annat eller motsatsen).

Naivt att tro att örådets utgång var iscensatt för att få ut person-x, som så många här inne verkar tro. Det är en mångmiljonproduktion som inte lämnar något åt slumpen. Har man tittat på Robinson förut så vet man att
2021-05-23, 21:11
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Slut på mitt Robinsontittande. Jag är trött på feminister och faktiskt ännu mer trött på TV4, som jag hoppas går under. Jag har nu sett de första avsnitten av Survivor AU, och det är ju vansinnigt stor klasskillnad. Å andra sidan är det stor klasskillnad också på TV4 och SVTs Robinson. TV4 Robinson och Paradise Hotel är väl hyfsat nära varandra i kvalitet.

Samma produktionsbolag så det är ju inte så konstigt.
2021-05-23, 21:12
Medlem
Är det bara jag som tycker fruktansvärt illa om Joanna? Hoppas verkligen inte hon vinner.
2021-05-23, 21:16
Medlem
Valtieris avatar
Menlöst att fortsätta titta på Robinson nu, den ende vettige vinnaren ute.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in