2021-07-16, 22:12
  #7933
Medlem
Finns säkert en del som redan vet någon som kommer vara med i Robinson 2022, som börjar spelas in nästa vecka förmodligen. Men de får förmodligen inte säga något om vare sig vilka som är med eller tävlingsupplägget. Jag kan tänka mig att lagen inte är valda på förhand (dvs. när de först anländer till inspelningsplatsen) utan väljs av de två som klarar en tävling först.
2021-07-16, 22:13
  #7934
Medlem
Någon som har rimliga kandidater för inspelningsplats som de kommer använda? Det kommer finnas kokosnötter.
2021-07-20, 17:22
  #7935
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Finns säkert en del som redan vet någon som kommer vara med i Robinson 2022, som börjar spelas in nästa vecka förmodligen. Men de får förmodligen inte säga något om vare sig vilka som är med eller tävlingsupplägget. Jag kan tänka mig att lagen inte är valda på förhand (dvs. när de först anländer till inspelningsplatsen) utan väljs av de två som klarar en tävling först.

Ganska ointressant. Jag kollade bara in vårens avsnitt för att det var i norra Norrlands skärgård. Men det blev inte som jag hoppats. Dels på grund av att dom hade myggfångare ute (gasol), fick färdighuggen ved, dom fick inte fiska (nationalpark) och dom fick mat hela tiden i stort sett utan att göra någonting alls och så var det hårt regisserat av produktionen som styrde lite som dom ville.

Däremot så finns det faktiskt ingenting att äta utom lite svamp och bär på sensommaren.
2021-07-27, 22:54
  #7936
Medlem
Adonis.s avatar
Tycker faktiskt att Tova-Sophia automatiskt ska få vara med i nästa omgång. Hon har mycket kvar att ge. Hennes avslut i årets omgång var ett justitiemord. Fck golaren Ludde!

💗 Tova-Sophia for Win 2022
2021-07-27, 23:01
  #7937
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Tycker faktiskt att Tova-Sophia automatiskt ska få vara med i nästa omgång. Hon har mycket kvar att ge. Hennes avslut i årets omgång var ett justitiemord. Fck golaren Ludde!

💗 Tova-Sophia for Win 2022
Bara om nästa omgång spelas in på ICA-Maxi i Fittja.
2021-08-05, 22:52
  #7938
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Tycker faktiskt att Tova-Sophia automatiskt ska få vara med i nästa omgång. Hon har mycket kvar att ge. Hennes avslut i årets omgång var ett justitiemord. Fck golaren Ludde!

💗 Tova-Sophia for Win 2022
Fusket med att ta bilen till Ica Maxi måste nästan vara unikt i Robinson-historien (låt vara att det skedde under speciella förhållanden, men ändå). Jag googlade lite på "survivor cheaters" och ingen verkar ens ha varit i närheten av det. Det värsta som hände verkar ha varit mat insydd i kläderna och ett halsband av flinta och metkrokar, samt en tändsticka gömd i analen...

https://www.reddit.com/r/survivor/comments/5ms5e5/have_there_been_any_cheaters/
2021-08-05, 22:57
  #7939
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SierraBlue
Fusket med att ta bilen till Ica Maxi måste nästan vara unikt i Robinson-historien (låt vara att det skedde under speciella förhållanden, men ändå). Jag googlade lite på "survivor cheaters" och ingen verkar ens ha varit i närheten av det. Det värsta som hände verkar ha varit mat insydd i kläderna och ett halsband av flinta och metkrokar, samt en tändsticka gömd i analen...

https://www.reddit.com/r/survivor/comments/5ms5e5/have_there_been_any_cheaters/
Det är långt till närmaste ICA på Fidji.
2021-08-05, 23:00
  #7940
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Det är långt till närmaste ICA på Fidji.
Mjo. Men i någon svensk säsong fick ju två av brudarna faktiskt åka in till en marknad för att handla mat, så helt omöjligt borde det inte vara att pull off något liknande även i tropikerna.
2021-08-21, 20:48
  #7941
Medlem
stockcocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Tycker faktiskt att Tova-Sophia automatiskt ska få vara med i nästa omgång. Hon har mycket kvar att ge. Hennes avslut i årets omgång var ett justitiemord. Fck golaren Ludde!

💗 Tova-Sophia for Win 2022

Tova-Sophia var ju jävligt irriterande emellanåt, men helt klart en ganska färgstark person som faktiskt gjorde bra teve, jämfört med resten av zombie-packet. Var även extremt duktig i statiska tävlingar, tydligen arbetade hon som frissa. Ser också gärna Alex tillbaka, han var skön och duktig i tävlingar.

Vore kul om dessa kommer in som jokrar i nästa säsong.
2021-08-26, 11:28
  #7942
Medlem
Hur går det? Hur många är kvar? Är väl finalvecka snart.
2021-09-17, 02:22
  #7943
Bannlyst
Nu när Anders gjort sin sista säsong, skulle Per Morberg passa perfekt för jobbet.
2021-10-08, 10:55
  #7944
Medlem
Original-Nords hantering av Wrenkler under veckan då Alex röstades ut är en av många anledningar till att vara misantrop.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in