Citat:
Ursprungligen postat av
Adonis.
Tycker faktiskt att Tova-Sophia automatiskt ska få vara med i nästa omgång. Hon har mycket kvar att ge. Hennes avslut i årets omgång var ett justitiemord. Fck golaren Ludde!
💗 Tova-Sophia for Win 2022
Tova-Sophia var ju jävligt irriterande emellanåt, men helt klart en ganska färgstark person som faktiskt gjorde bra teve, jämfört med resten av zombie-packet. Var även extremt duktig i statiska tävlingar, tydligen arbetade hon som frissa. Ser också gärna Alex tillbaka, han var skön och duktig i tävlingar.
Vore kul om dessa kommer in som jokrar i nästa säsong.