Citat:
Ja, hon är som en berg- och dalbana, en variabel. Det är väl inte en direkt rar bild:Tack. Oj vad jag har letat efter detta vittnesmål från hittegods! Tittade under lugg, log OCH flackade med blicken. Obehagligt. Tror han att han är charmig eller varför beter han sig så? Vet att minst ett annat vittne har berättat samma sak. Usch!
Sen undrar jag hur HD kan ha väninnor öht. Kanske bygger vänskapen på att de tycker synd om henne pga hennes långa depressionsperiod? Eller beter sig HD på olika sätt beroende på vilka hon talar med? Säger bara det: stackars barn att växa upp i ett sånt hem.
Sen undrar jag hur HD kan ha väninnor öht. Kanske bygger vänskapen på att de tycker synd om henne pga hennes långa depressionsperiod? Eller beter sig HD på olika sätt beroende på vilka hon talar med? Säger bara det: stackars barn att växa upp i ett sånt hem.
"Ex frun är sur mot alla"
"dålig i käften och att hon mår dåligt psykiskt."
"Hanna inte var mottaglig utan ville vända det till att det var Ls dotter som bar ansvar."
"Hanna svartmålade"
"Hanna visade ingen empati eller förståelse."
Tidigt reagerade jag på hur hon lät i TR när hon mopsar upp sig (text hade gett mig en helt annan bild) och det är intressant ihop med hur hon spyr galla över LW och som värst - hoppas hon är död.
Jag har full förståelse för att hon är sur på LW, men det är inte normalt att stå som sköterska och vräka ur sig som hon gör.
Därav mitt ordval Janusansikte.
Hon har även vrålat dra åt helvete vid nån FTF strax innan hon börjar sitt kuttrasju med JS bakom ryggen på SD.
Sen verkar det som om LWs cacher råkar ut för än det ena och det andra. Paret D ryker ihop i samband med deras adevent och LWs lussekatter försvinner.
Ett fantastisk verk i sig, det är som tittskåp:
https://www.bildtagg.se/bild/86mmsr3dv2pz6gyrnaj8t6nq
Men det ska jag återkomma till så ingen får ta luktsalt om jag skriver fel om stackars HD.
Jag undrar nämligen vad som händer på senhösten/vintern då väninnan KH nämner ett par kriser mitt i att kärleksresan bokas.