Citat:
Ursprungligen postat av
Sir Dwain
För vilket av påståenden? För det andra? för där är ju avsaknaden av belägg poängen. Det görs ju hela tiden trådar om hur "jag har personligen inte sett feminister kritisera islam, alltså gillar de islam".
Det första, tja, jag tycker att vilket värde han nu må ha när det gäller att sprida trivial självhjälp, så är han ingen stor tänkare när det gäller marxism eller feminism. Men det är förstås subjektivt.
Såklart är han ingen stor tänkare när det gäller marxism eller feminism. För det finns ju verkligen ingen som helst anledning att grubbla djupare i de frågorna. Båda ideologierna är totalt världsfrånvända och det finns ingen som helst logik i resonemang som förs inbördes.
Att diskutera feminism med en feminist eller marxism med marxist är ungefär lika produktivt som att diskutera smaken på bananer med schimpanser. Fullständigt meningslöst.
Jag kommer aldrig kunna förstå hur människor som tillbedjer sådana ideologiska stollerier på fullt allvar tror att de har något att tillföra världen.
Vi skiter fullständigt i er, vi andra bygger husen, vägarna, skolorna, datorerna, och all annat ni behöver för att ens kunna uttala er om något.
Och jag fattar egentligen inte varför jag ens bemödar mig att svara idiotier på ett anonymt forum. Mest troligt för att jag är förbluffad över hur jävla dum i huvudet det går an och bli innan det autonoma nervsystemet lägger av för gott.