Citat:
Ursprungligen postat av
GoggeGogelius
Så kan det vara, därför kvinnor röstar för fortsatt massinvandring av folk som bokstavligen anser kvinnor mindre värda, det samt en mycket mörk, skämmig, förbjuden, undertryckt vilja att bli bokstavligen våldtagen.
Finns det någon annan förklaring?
Citat:
Ursprungligen postat av
GoggeGogelius
...men varför röstar ni som ni gör..?
EDIT; Bad jag dig tala för halva befolkningen, kanske inte fair, sorry!
Det finns ingen statistik över varför män och kvinnor röstar som de gör.
Du menar såklart att eftersom kvinnor i större utsträckning röstar på partier vänster om Sverigedemokraterna så måste det ju betyda att svenska kvinnor vill bli våldtagna av araber.
Nu är ju inte min tankegång så simpel och underutvecklad så jag ska försöka mig på en gissning. Som garanterat är bättre än din bonnaläpps- gissning.
För dig är säkert invandrarfrågan jätteviktig. Men bara för att den är det för dig så hör och häpna, är den inte det för andra. För många är skolan viktig, för många är sjukvården viktig. Äldre bryr sig kanske mer om sjukvården och pensionssystemet än invandringspolitiken. Många bryr sig kanske om skolpolitiken för att de har barn i skolåldern själva och bor i homogena fina kvarter. Stöter sällan på invandrare, sällan jobbat med invandrare. Tänker helt enkelt att "äsch det där är ett storstadsproblem, och det är ju inte oss de skjuter på".....
Många kvinnor jobbar inom offentlig sektor....
Och så vidare....
Sen händer det här, folk, alla dessa som inte har samma hjärtefrågor som du, röstar därefter..... Sen kommer du och dina likar in i bilden, fåtalet av era hjärnceller som är aktiva bara "japp, jag visste det, kvinnor vill bli våldtagna"
Var detta för avancerat för dig? Ska jag dra ner nivån ett snäppt?
Det verkar som om män i allmänhet vill våldta kvinnor och letar febrilt efter ursäkter att få göra detta. Men du, börja våldta då för guds skull. Gå in och våldta grannkvinnan framför hennes barn, våldta dina kolleger, våldta dina mammas väninnor, våldta dina systrars vänner, våldta din flickvän/fru..... Och utvärdera sen hur bra dessa kvinnor mår och hur väl samhället fungerar efter detta när alla dessa män som tjatar om 50 shades of grey har gjort samma..... Där var tusentals tyska kvinnor som begick självmord efter ryssarnas härjningar efter 2:a världskrigets slut. Tusentals andra var traumatiserade. Barn miste sina mödrar, kvinnor kunde inte ta hand om sig själva ens, såren satt kvar i samhället ända fram tills nu (när många av överlevarna dött av ålder). Kvinnor i Kongo blir också massvåldtagna, de dödar sin avkomma, de är traumatiserade, måste bo på olika hem och bli omhändertagna.....
I vilket samhälle under människans historia tror du det har fungerat med massvåldtäkter av kvinnorna? Och varför i helvete tror du att kvinnor skulle biologiskt sett vara präglade av att vilja bli våldtagna?
Absolut, det finns rape play osv. Men jag hoppas innerligt att du kan skilja dessa åt....