2021-05-22, 10:13
Medlem
Tittade presis bort när Malou tog av sig masken
Vad hände ? Fake?
I annan fall skulle det vara den största bluffen som gjorts
Senast redigerad av troligengud 2021-05-22 kl. 10:16.
Citera
2021-05-22, 10:27
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av troligengud
Tittade presis bort när Malou tog av sig masken
Vad hände ? Fake?
I annan fall skulle det vara den största bluffen som gjorts

Precis när David lyfter upp handen mot halsen för att ta bort masken klipps det till en ny scen. Då har David gått iväg och Malou kommit med en mask och likadana kläder och ställt sig där David stod.

Deras miss är att David har en vit bröstnäsduk, samtidigt som Malous kostym inte har någon. Riktigt snyggt gjort oavsett.
Senast redigerad av peterZiipen 2021-05-22 kl. 10:30.
Citera
2021-05-22, 12:19
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Programmet känns väldigt uppgjort. Hur kunde Felix för första gången lyckas med att gissa rätt?
Citera
2021-05-22, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MobbadeJessica
Programmet känns väldigt uppgjort. Hur kunde Felix för första gången lyckas med att gissa rätt?

För att det stod så i hans manus så klart!
Citera
2021-05-22, 15:49
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BerraSWE
Ja och jag vill inte se någon feministgubbe som ska tvinga på mig en massa åsikter.

Sista gången man ser denna skit.
Kan du inte unna Sven att han vill trycka ner sina åsikter i halsen (& medföljande snopp) på Sara Larsson!, tänk vad blebejskt livet kan vara kändisar emellan, det räcker med att ta kontakt för att stötta en åsikt så har man en tjejkompis i rutan för resten av livet!
Citera
2021-05-22, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av regndroppen
Hon plockade väl sin mamma rätt?
Nej,manuset sa att hon skulle gissa på Siv Malmkvist,eller vem det nu va.
Citera
2021-05-22, 16:49
Medlem
RobertoSavianos avatar
Hoppas alla ni fittiga idioter som suttit och skrivit era dumma gissningar när ”facit”
som funnits under hela tiden skäms som hundar nu.
Citera
2021-05-22, 19:32
Medlem
En sak som provocerar mig är detta:

"Även om jag väljer min identitet i det här programmet så har jag ingenting emot att synas, vi vill ju ha provat det mesta innan vi dör. Numera kan jag kalla mig skådespelare. Jag har medverkat i stora biosuccéer, och nu senast spelade jag en ung version av en detektiv. Men jag har inte gjort mitt på den här scenen, jag har torkat mina tårar och är beredd att bjuda på en ny toppkaramell. "

Från vecka fem av Godisautomaten. Detta kan ju inte vara något annat än Adam Pålsson? De måste GARANTERAT ha bytt ut beroende på hur folk gissade i sociala medier. Pålsson var unge Wallander samt hade huvudrollen i torka inga tårar utan handskar och var med i serien "innan vi dör"

" Jag skulle kunna skryta om att en i panelen har skrivit om mig, men det här med sociala medier är egentligen inte min grej"

Han syns ju precis överallt! Kan någon förklara ledtrådarna???
Citera
2021-05-22, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JBT
En sak som provocerar mig är detta:

"Även om jag väljer min identitet i det här programmet så har jag ingenting emot att synas, vi vill ju ha provat det mesta innan vi dör. Numera kan jag kalla mig skådespelare. Jag har medverkat i stora biosuccéer, och nu senast spelade jag en ung version av en detektiv. Men jag har inte gjort mitt på den här scenen, jag har torkat mina tårar och är beredd att bjuda på en ny toppkaramell. "

Från vecka fem av Godisautomaten. Detta kan ju inte vara något annat än Adam Pålsson? De måste GARANTERAT ha bytt ut beroende på hur folk gissade i sociala medier. Pålsson var unge Wallander samt hade huvudrollen i torka inga tårar utan handskar och var med i serien "innan vi dör"

" Jag skulle kunna skryta om att en i panelen har skrivit om mig, men det här med sociala medier är egentligen inte min grej"

Han syns ju precis överallt! Kan någon förklara ledtrådarna???

Detta har tagits upp gång på gång på gång i tråden.
De vill ju självfallet att folk ska tro att det är Adam Pålsson, men den enda konkreta ledtråden där är den unge versionen av en detektiv och det kan precis lika gärna vara Daniel Norberg.

SCOOB (2020)
Citat:
Nu kommer det första animerade långfilmsäventyret för Scooby-Doo! SCOOB! är den aldrig tidigare berättade historien om Scooby Doos ursprung - och det största mysteriet någonsin för Mysterietgänget. I Scooby-Doos största äventyr hittills får du veta hur det gick till när Scooby och Shaggy träffades första gången och hur det berömda Mysteriegänget bildades. Nu, efter hundratals lösta mysterier, står Scooby och gänget inför sitt mest komplicerade fall någonsin.

Daniel Norberg gjorde rösten för Fred.
Citera
2021-05-22, 22:37
Medlem
mobeltasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HelmerLjus
Men alltså.... Hur motiverar du norberg? Har han spelat en ung deckare? Det ÄR Pålsson, gud.. Sedan att du fortsätter med nordström när de solklart är Anja. Hur motiverar du det? Är du dum?

Hehe, det är just detta programmet går ut på!
Citera
2021-05-23, 08:26
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tank77
För att det stod så i hans manus så klart!
Precis, det är ju det jag menar. Hela programmet är uppgjort. Men det är ju är ju ingen nyhet.
Citera
2021-05-23, 10:12
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mobeltass
Hehe, det är just detta programmet går ut på!

HelmerLjus tjat om Pålsson och Anja Pärsson glömmer jag aldrig. Idiotförklarade alla som sade emot honom - en klassiker
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in