Citat:
Ursprungligen postat av
JBT
En sak som provocerar mig är detta:
"Även om jag väljer min identitet i det här programmet så har jag ingenting emot att synas, vi vill ju ha provat det mesta innan vi dör. Numera kan jag kalla mig skådespelare. Jag har medverkat i stora biosuccéer, och nu senast spelade jag en ung version av en detektiv. Men jag har inte gjort mitt på den här scenen, jag har torkat mina tårar och är beredd att bjuda på en ny toppkaramell. "
Från vecka fem av Godisautomaten. Detta kan ju inte vara något annat än Adam Pålsson? De måste GARANTERAT ha bytt ut beroende på hur folk gissade i sociala medier. Pålsson var unge Wallander samt hade huvudrollen i torka inga tårar utan handskar och var med i serien "innan vi dör"
" Jag skulle kunna skryta om att en i panelen har skrivit om mig, men det här med sociala medier är egentligen inte min grej"
Han syns ju precis överallt! Kan någon förklara ledtrådarna???
Detta har tagits upp gång på gång på gång i tråden.
De vill ju självfallet att folk ska tro att det är Adam Pålsson, men den enda konkreta ledtråden där är den unge versionen av en detektiv och det kan precis lika gärna vara Daniel Norberg.
SCOOB (2020)
Citat:
Nu kommer det första animerade långfilmsäventyret för Scooby-Doo! SCOOB! är den aldrig tidigare berättade historien om Scooby Doos ursprung - och det största mysteriet någonsin för Mysterietgänget. I Scooby-Doos största äventyr hittills får du veta hur det gick till när Scooby och Shaggy träffades första gången och hur det berömda Mysteriegänget bildades. Nu, efter hundratals lösta mysterier, står Scooby och gänget inför sitt mest komplicerade fall någonsin.
Daniel Norberg gjorde rösten för Fred.