2021-05-01, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StarWolf
Voodon kan ni sluta spekulera i. Det är Jens Hultén. Rosenfeldt har inte haft alkoholproblem så stämmer ej. De övriga maskerna är svårare.

Hultén är 10 cm längre än Hellenius utan mask men med mask är han 30 cm längre, hur tänker du där?
Citera
2021-05-01, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
1. Vilka ledtrådar från avsnitt 2 när Draken är med för första gången menar du stämmer överens på Anja Pärson?

2. Tycker du att Drakens kroppsform stämmer överens med Anja Pärson?

Känner igen rösten. det är den jag går på
Citera
2021-05-01, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av argeneau
Berätta kopplingen mellan Läckberg och Wells...

...finns ingen.

Stirrar mig inte jätte blind på ledtrådarna, han kanske sjöng en låt på hennes bröllop eller något.
Alla kopplingar behöver inte nås till media. Jag är 100 på att det är Robert Wells. Räcker att lyssna
Citera
2021-05-01, 19:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tilted
Programmet är inspelat men inslagen med ledtrådarna kan lätt göras om i efterhand. Det är ju inte ens deltagarna själva som pratar utan någon annan som pratar in ledtrådarna för att inte rösten ska avslöja något.

Verkar omständligt. Ytterligare en anledning att sända programmet live.
Citera
2021-05-01, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StarWolf
Voodon kan ni sluta spekulera i. Det är Jens Hultén. Rosenfeldt har inte haft alkoholproblem så stämmer ej. De övriga maskerna är svårare.

Har du öron att lyssna med? Det är den absolut lättaste av alla, kolla när jag skrev Rosenfeldt i kommentarerna här. INNAN han BÖRJADE sjunga första gången, pga ledtråden "en del av LeBron James" - Rosenfeldt har skrivit manus till Bron, vilket det gjorts fler ledtrådar om (Saga osv).

Kom gärna tillbaka och pudla när han åker ut, vilket mycket väl kan bli nästa vecka.
Citera
2021-05-01, 21:02
Medlem
Detta är vad jag tror
Enhörningen Ellen Bergström
Sjöbjörnen Anders Bagge
Godisautomaten Adam Pålsson
Korpen ?
Draken Johanna Nordström
Voodoodockan Mikael Persbrandt????????????
Citera
2021-05-01, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av udoone
Detta är vad jag tror
Enhörningen Ellen Bergström
Sjöbjörnen Anders Bagge
Godisautomaten Adam Pålsson
Korpen ?
Draken Johanna Nordström
Voodoodockan Mikael Persbrandt????????????

Jag tror att Korpen är Thomas Bodström
Citera
2021-05-01, 23:03
Medlem
Jag tror att godisautomaten är Danny Saucedo.
Citera
2021-05-01, 23:25
Medlem
Kul med nya gissningar men jag tror ändå det är som de flesta har skrivit, baserat på röst och ledtrådar.

Enhörningen: Ellen Bergström
Godisautomaten: Daniel Norberg
Sjöbjörnen: Anders Bagge
Draken: Johanna Nordström
Korpen: Robert Wells
Voodoodockan: Hans Rosenfeldt
Citera
2021-05-01, 23:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Weicon
Hultén är 10 cm längre än Hellenius utan mask men med mask är han 30 cm längre, hur tänker du där?

Exakt, finns inte många fler än Rosenfeldt som är över två meter och födelseåret stämmer också på honom. När ska folk lägga ned denna pinsamma gissningslek, som slutade vara intressant för flera veckor sedan...?
Citera
2021-05-02, 07:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av argeneau
Berätta kopplingen mellan Läckberg och Wells...

...finns ingen.

”Camilla Läckberg och Robert Wells har bestämt sig för att släppa en platta, avslöjar den nya låtskrivarduon sedan deras låt ”For the love we lost but had” premiärspelats i ”Bingolotto”. ”Vi kommer helt enkelt att jobba vidare”, säger Camilla Läckberg.”

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/musik/a/0ErbkM/lackberg-jag-kande-mig-stolt
Citera
2021-05-02, 07:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Får respektera domarna. De kan inte googla på ledtrådar. Måns gissade först på Nassim men ändrade sig.

Varför skulle dom inte kunna det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in