2021-05-22, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pilskflicka
Skulle inte tro det!

Såklart inte. För ni är så förblindade att ni tror att ALLT produktionen gör är för att gynna Nardos när det i själva verket bara är väldigt mycket som är det.
2021-05-22, 12:24
Medlem
Klart som fan det blir "bra" tv när dom klipper ihop allt. Kolla på 24/7 så är det nära att man sätter snaran runt halsen
2021-05-22, 12:25
Medlem
Kollade nyss på bråket från igår och alltså... Nardos är ju... sjuk?

Förstår inte varifrån hon fått att hon tror sig ha rätt att:
1. Tala för andra
2. Bestämma hur andra ska agera
3. Tillskriva andra känslor och sedan vägra lyssna när de säger att det är fel

Hade jag fått säga en sak till henne, hade det varit att hon kan börja ta ansvar över sina egna handlingar och känslor innan hon försöker ta ansvar över någon annans handlingar och känslor. VARFÖR tror hon att hennes sätt att agera är någon universell lösning som alla runt henne ska följa och spela med i? Gör som du gör, så får andra gör som de gör och vill göra. Försök inte få någon att tro att de har mindre rätt att känna saker för att du känner annorlunda. Och försök inte få någon att tro att deras agerande är fel bara för att det inte faller innanför dina ramar för hur DU vill att någon ska agera.

"Det är där vi är olika Emelie", ja tacka FAN för det, Nardos. Att det finns människor som inte är som du.

Någon måste plocka ner den här bruden på jorden och det är nu. Helst igår. Helst för 100 dagar sedan. Hon cirkulerar i detta nu runt i atmosfären med allt annat rymdskrot. Sättet hon tittar på sig själv är rent obehagligt. Tindrar med ögonen, ler ett förföriskt leende och sträcker ut tungan som att hon vill hångla upp sig själv till tonerna av "Love is a bitch".

Sluta ge narcissister som Nardos luft.
2021-05-22, 12:26
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Lite bara, mer kritik mot produktionen som visar min 2 bikter av henne i varje avsnitt samt att Tanja inte får någon tid i avsnitten alls, som många andra gjort, men iofs, var ett anonymt konto, kanske därför jag rök...

Det verkar som att alla som säger något icke-positivt om Nardos vad det än må vara blir blockade... Helt sjukt och bara ytterligare ett bevis på agendan.
2021-05-22, 12:28
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Katti försökte, även Judith, vi såg ju hur bra det gick...

Jepp.. Katti blev utriggad för att hon var för kritisk mot prinsessan tror jag.
2021-05-22, 12:28
Avslutad
Fast tal till Nationen är ju bra, Nardos är den enda av dom som inte behövt anstränga sig för att göra det? (Och den som klagade mest angående det med hörde jag)
2021-05-22, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaozfumes
Vem känner narros på tv4 som håller henne om ryggen så mkt...?

Var likadant med Amilia förra året. Tydligen blir det alltid någon varje säsong som blir produktionens lilla gullegris.
Alltid de gnälligaste verkar det som.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Kollade nyss på bråket från igår och alltså... Nardos är ju... sjuk?

Förstår inte varifrån hon fått att hon tror sig ha rätt att:
1. Tala för andra
2. Bestämma hur andra ska agera
3. Tillskriva andra känslor och sedan vägra lyssna när de säger att det är fel

Hade jag fått säga en sak till henne, hade det varit att hon kan börja ta ansvar över sina egna handlingar och känslor innan hon försöker ta ansvar över någon annans handlingar och känslor. VARFÖR tror hon att hennes sätt att agera är någon universell lösning som alla runt henne ska följa och spela med i? Gör som du gör, så får andra gör som de gör och vill göra. Försök inte få någon att tro att de har mindre rätt att känna saker för att du känner annorlunda. Och försök inte få någon att tro att deras agerande är fel bara för att det inte faller innanför dina ramar för hur DU vill att någon ska agera.

"Det är där vi är olika Emelie", ja tacka FAN för det, Nardos. Att det finns människor som inte är som du.

Någon måste plocka ner den här bruden på jorden och det är nu. Helst igår. Helst för 100 dagar sedan. Hon cirkulerar i detta nu runt i atmosfären med allt annat rymdskrot. Sättet hon tittar på sig själv är rent obehagligt. Tindrar med ögonen, ler ett förföriskt leende och sträcker ut tungan som att hon vill hångla upp sig själv till tonerna av "Love is a bitch".

Sluta ge narcissister som Nardos luft.

+10000
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pilskflicka
Glöm inte hennes eviga tjat om att hon har förändrats så mycket som person...
Ingen av dem har förändrats, så jävla trött på det där tugget. Finns inte en jävel som förändras som människa av att vara instängd i ett lyxigt hus 3 månader, sånt bullshit så jag blir förbannad. Måste dra till gymmet nu och avreagera mig.
2021-05-22, 12:31
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jepp.. Katti blev utriggad för att hon var för kritisk mot prinsessan tror jag.
Och Pontus...

Och Judith...

Julia kanske blev utslängd för att hon blev sur på Nardos?

Therese hade också problem att bo med Nardos.
2021-05-22, 12:32
Medlem
Shit my god prinsessan ska duscha
2021-05-22, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Shit my god prinsessan ska duscha
Har hon tvättat håret sedan hon fick grädde i det?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in