2021-05-22, 00:40
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Du skrev något negativt om Nardos förstår jag? Det är tydligen inte accepterat.

Lite bara, mer kritik mot produktionen som visar min 2 bikter av henne i varje avsnitt samt att Tanja inte får någon tid i avsnitten alls, som många andra gjort, men iofs, var ett anonymt konto, kanske därför jag rök...
2021-05-22, 00:40
Medlem
Är de inte dags för en Joel-dag snart
2021-05-22, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Visste ni att deltagarna har lön och BB betalar deras hyra, även om den ligger på 8000kr i månaden.
Bara hyra ut svart 👮🏽‍♀️
Lite svårt att hyra ut svart när du inte vet hur länge du stannar 🤔
2021-05-22, 00:42
Medlem
Citat:
Emelies snygga kompis verkar jobba med tv-produktion på TV4 🤓🤓🤓🧐

Vadå står det på Linked In?

I så fall är jag Expert på Big Brother
2021-05-22, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bellie72
Simon gick in i fel sovrum!!

Näää, han hörde snörvlande från nardos o pallar inte med drama 👍🏼😴
2021-05-22, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Lite bara, mer kritik mot produktionen som visar min 2 bikter av henne i varje avsnitt samt att Tanja inte får någon tid i avsnitten alls, som många andra gjort, men iofs, var ett anonymt konto, kanske därför jag rök...
Du har nog skrivit nåt mer. Jag skrev ung. detsamma.. jag är kvar
2021-05-22, 00:44
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Ojdå. Skrev du nått elakt om Narnia? För jag har upplevt att produktionen helst inte blockerar folk alls, utan bara censuerar inlägg genom att ta bort dom, och ge fan i att svara.

Ja, lite men krävde framför allt svar från produktionen varför de favoriserar Nardos men knappt visar Tanja... Det passade inte. Har skrivit många kritiska inlägg innan som fått vara kvar men den här gången nämnde jag Nardos...ojoj, får man inte! Sjukt!
2021-05-22, 00:44
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Dom åkte ju bil upp med Mergim från Skåne, bara därför dom hänger 👮🏽‍♀️🤷🏻‍♂️
Söt tjej som har Emelies Insta.Hon hade Live där för några dagar sedan och sa att hon hade flyttat upp till STHLM i sep men vart för tillfället nere i Skåne.
2021-05-22, 00:45
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saris123
Förlåt men vad för vän är Emelies kontoansvariga?

Emelie kanske med tiden blir vän med Adrian igen, men just nu tycker hon inte om honom alls.

Men ändå har hennes kontoansvariga hängt med honom i två dagar.

Inte bara det så är hon med hans vänner + Nardos kontoansvariga aka ett helt rum som röstar på Nardos. Känns som en jätte supportive vän...

Tycker hela situationen är extremt skev.
Hur fan kom de kontakt med varandra? Adrian tog väl inte kontakt med Emelies kontoansvariga? Varför skulle han göra det? De gillar inte varandra och man såg i intervjun att Adrian fortfarande hade agg mot Emelie.

Varför skulle Emelies vän hänga med Adrian? Hon måste ha sett att de inte gick ihop. De hänger med varandra medan Emelie fortfarande är instängd. Jag hade förstått om Joel eller Madde tog kontakt med Emelies kontoansvarig och ser vilka vänner hon har. En riktigt konstig situation.

Vill Adrian knulla Emelies vänner för att göra henne sur sen när hon kommer ut?

Och att hon hänger med hela Nardossekten är konstig. Det är fortfarande ett spel och finalen är måndag.
2021-05-22, 00:45
Medlem
Till alla som säger att Emelies kontoansvarig hänger med Adrian pågrund av praktiska skäl så kan jag köpa resan upp från Skåne till Sthlm.

Men att sedan umgås ikväll med Adrian & hans vänner + Nardos vänner känns lite mycket. Hon har även sagt att hon har vänner i sthlm, så varför inte umgås med de? Hon har ju egentligen igen koppling till honom utan det är ju snarare via Emelie som just nu inte tycker om honom. Hade även vart en annan sak om hennes vän inte var instängd i ett hus!! Like hallå tror Emelie hade tyckt det var konstigt om hon visste.
2021-05-22, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Najan
Näää, han hörde snörvlande från nardos o pallar inte med drama 👍🏼😴

Så därför han bara gick ut då han upptäckte det, och gick till sitt sovrum???

Han gick fel.
2021-05-22, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Ja 2 år. Hur många år gick du?

Definitivt noll!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem