2021-05-22, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Tal till nationen är så värdelöst! Får de inte frågor kan de lika gärna skita i det! Nardos börjar tjata om att det är hon som åker, hoppas vid alla makter att hon får som hon vill!

Nej men jag känner absolut att hennes slappande i lila holken är riktigt inspirerande. För en gång skull är hon dock tyst...
2021-05-22, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
16-1 sammanlagt och nardos som framförallt skulle slakta utan inlines mäktade med endast 1 assist under 2 matcher trots 2 billiga straffar å slutet mäktade hon inte med att göra 1 mål

Klubban för ju för tung
2021-05-22, 12:15
Medlem
Undrar om Nardos kommer duscha idag
2021-05-22, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pilskflicka
HAHAHA Simon du måste ju torka av plattan när du torkat den med trasa för att den ska känna av touchen 😂
Min spis är fan likadan. Det spelar ingen roll hur ren och torr den är, ibland är det fan helt jävla omöjligt att sätta på fanskapet.

Sååå tråkigt med tal till nationen. Finns väl ingen som tycker att det är kul. Snälla rara alla, rösta kvar Simon nu!!!
2021-05-22, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Dessa jävla tråkiga tal till nationen...
Kudos till den av dem som går upp i talarstolen och säger "Jag vill vinna, rösta på mig OK!" och sen är tyst resterande 4.5 minuter.

Glöm inte hennes eviga tjat om att hon har förändrats så mycket som person...
2021-05-22, 12:16
Medlem
Vem känner narros på tv4 som håller henne om ryggen så mkt...?
2021-05-22, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Undrar om Nardos kommer duscha idag
Tror jag inte, hon har ju inte duschat ngn gång den här veckan efter fått grädde osv i håret
2021-05-22, 12:21
Medlem
Blaisens avatar
Fina Tanja, livrädd för åskan av förklarliga skäl ❤ Mullrar ordentligt här.
2021-05-22, 12:22
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Tal till nationen är så jääävla tråkigt.

Tråkigt för oss som tittar live och tråkigt för de som tittar på avsnitten men framförallt så är det tråkigt för deltagarna. Det blir bara extra jobbigt när de ska hålla tal framför varandra och man märker att de håller tillbaka.

Släng in dem en och en i annexet och låt dem svara på frågor. Det är inte svårare än så.

Ja, det hade varit mycket bättre.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Tror jag inte, hon har ju inte duschat ngn gång den här veckan efter fått grädde osv i håret

Myspys
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pilskflicka
Nej men jag känner absolut att hennes slappande i lila holken är riktigt inspirerande. För en gång skull är hon dock tyst...

Det är underbart när hon håller käften!
2021-05-22, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Min spis är fan likadan. Det spelar ingen roll hur ren och torr den är, ibland är det fan helt jävla omöjligt att sätta på fanskapet.

Sååå tråkigt med tal till nationen. Finns väl ingen som tycker att det är kul. Snälla rara alla, rösta kvar Simon nu!!!

Ja men den var ju forfarande blöt när han stod där och skulle tygla sitt sammanbrott, haha.
Bästa sättet att rengöra en sån platta är så varmt vatten som möjligt, gno tills den verkligen ser ren ut (för tuffare smuts kan en gnutta yes hjälpa) och direkt torka av med hushållspapper. Funkar inte det så vinner du min lilla ketchup.

Usch, att kolla på när Simon lagar mat får mig att inse att jag också måste göra nytt storkok. Iiiinte så sugen på det alls.
Får nog dock bli spaghetti med köttfärssås här också.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in