2021-05-22, 00:46
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GhangBangTanja
Nardos ärlighet? När hon svor på korset och att mamma skulle dö när hon ljög för Ponne innan han lämnade

Är de något hon är bra på, förutom att dyrka sin egen spegelbild, så är det att ljuga övertygande. Hon har gjort det flera gånger men den gången när hon svor på gud och mámma gick hon över en gräns, eller borde ha gjort..
2021-05-22, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Najan
Näää, han hörde snörvlande från nardos o pallar inte med drama 👍🏼😴
Ja han var ju rätt person för det 😂😂😂😂😂
Senast redigerad av Outsider2019 2021-05-22 kl. 00:49.
2021-05-22, 00:47
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Håller med faktiskt... Emelies kontoansvariga borde hålla sig borta både Adrian och Nardos snakegäng.
Jag antar att Emelies vän har kärat ner sig i UstMössan som alla andra från det kvinnliga könet.

2021-05-22, 00:48
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ja det skulle inte förvåna mig... Tycker att samtliga är alldeles för snälla mot henne och behandlar henne med silkesvantar. Kan ingen sätta fanskapet på plats en gång för alla bara!!

Katti försökte, även Judith, vi såg ju hur bra det gick...
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
Nu är jag inte ett fans på det viset . Jag gillar nardos för hennes ärlighet . Emelie är duktig på att sänka folk i huset om det är det du är ute efter . Den falskaste människa i bb genom tiderna . Och jag har följt bb sen start ...så gammal är jag 😂

”😂” Det är ganska tydligt att du är ett troll. ”😂” Emelie är inte ens så falsk som du och ditt gang målar upp henne att vara “😂”
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Ja, lite men krävde framför allt svar från produktionen varför de favoriserar Nardos men knappt visar Tanja... Det passade inte. Har skrivit många kritiska inlägg innan som fått vara kvar men den här gången nämnde jag Nardos...ojoj, får man inte! Sjukt!

Fyfan för den här jävla produktionen som förstör konceptet.

Om BB kommer tillbaka så hoppas jag att någon annan kanal tar över, och att man tar tillbaka produktionen som var i första säsongen av Big Brother. Blandade åldrar och människor, vanligt folk. Slutar vara så jävla pk och skitnödiga. Och jag hoppas man behåller den designen av huset som man hade då. Jag har sett hur huset ser ut i Kanada, USA, där är det alldeles för mycket blinkbling.
2021-05-22, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Hur fan kom de kontakt med varandra? Adrian tog väl inte kontakt med Emelies kontoansvariga? Varför skulle han göra det? De gillar inte varandra och man såg i intervjun att Adrian fortfarande hade agg mot Emelie.

Varför skulle Emelies vän hänga med Adrian? Hon måste ha sett att de inte gick ihop. De hänger med varandra medan Emelie fortfarande är instängd. Jag hade förstått om Joel eller Madde tog kontakt med Emelies kontoansvarig och ser vilka vänner hon har. En riktigt konstig situation.

Vill Adrian knulla Emelies vänner för att göra henne sur sen när hon kommer ut?

Och att hon hänger med hela Nardossekten är konstig. Det är fortfarande ett spel och finalen är måndag.

Exakt detta jag mena! Jätteskevt!
Hade inte vart konstigt om det var Madde, Joel, Dompa eller Nardos vänner som hört av sig men Adrian av alla människor?!?

Superkonstigt från hennes håll och Adrians.
Förstår inte hur folk tänker
2021-05-22, 00:49
Medlem
Citat:
Det kommer bli så att det blir Emelie som kommer gå och trösta stackars Nardos som ligger och offerkoftsbölar. Eller så tar hon snacket imorgon och ber HENNE om ursäkt istället. Wait and see... Nardos tar aldrig ansvar för hur skit hon beter sig.

Väldigt bra poäng. Blir intressant att se hur det blir.

Personligen hoppas jag att de orkarstru ta i varandra, så slipper vi ner tråkiga nardos-diskussioner. Man somnar liksom. Föllrrsshtåååårruuu!!
2021-05-22, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Ja jävlar! Jag ser det. Nu har han hängt med ca alla utom Madde.

Riks-idiot!
Senast redigerad av Najan 2021-05-22 kl. 01:11. Anledning: Ångrar mig
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
”😂” Det är ganska tydligt att du är ett troll. ”😂” Emelie är inte ens så falsk som du och ditt gang målar upp henne att vara “😂”
Haha.. kul att man ett troll när man säger sanningen 😂
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Håller med faktiskt... Emelies kontoansvariga borde hålla sig borta både Adrian och Nardos snakegäng.

Jag är inget fan av Emelie men i det här har hon mitt stöd. Hon är ett bittert surkart som nu insett att hon själv sätter sig i situationer - som man gör om man INTE har en narcissistisk personlighetsstörning - så ja, det är ett svek utan dess like! Tur att hon har Dompa, han verkar ju inte ha festat med dem heller, eller gjorde han det?
2021-05-22, 00:51
Medlem
essteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saris123
Till alla som säger att Emelies kontoansvarig hänger med Adrian pågrund av praktiska skäl så kan jag köpa resan upp från Skåne till Sthlm.

Men att sedan umgås ikväll med Adrian & hans vänner + Nardos vänner känns lite mycket. Hon har även sagt att hon har vänner i sthlm, så varför inte umgås med de? Hon har ju egentligen igen koppling till honom utan det är ju snarare via Emelie som just nu inte tycker om honom. Hade även vart en annan sak om hennes vän inte var instängd i ett hus!! Like hallå tror Emelie hade tyckt det var konstigt om hon visste.

Det där med att försöka bli något pga kontoskötsel verkar vara en grej på riktigt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in