2021-05-19, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Tragiskt nog vet jag att min familj med vissa vänner tror & har blivit manipulerade att tro att det här är spirituellt förankrat & att denna grupp har en agenda som är religiöst/spirituellt grundad om mig. ...

Det var ju inte ett svar på min fråga för fem öre.
Du påstår att din familj och dina vänner känner till "agendan":
Citat:
Det är riktigt illa när familj & vänner har blivit övertygade att delta i något som är uppenbart olagligt & skadligt men de har sina tron & kanske tror på agendan

Varpå jag undrar vad säger de när du frågar dem vad agendan är. Exakt vad är det de tror på för agenda?
Citera
2021-05-21, 18:44
Medlem
RiktigTIs avatar
"Gang Stalking" existerar men människor kallar det inte för det. Därför är det viktigt att utbilda människor i sin omgivning om vad det kallas. Det har jag gjort i flera år & fått resultat av typen information & erkännande. Termen är missvisande - det är inte "gäng" men en professionell grupp som samordnar det i bakgrunden. Det är inte heller "stalking" som ordet tyder men olaga avlyssning, förföljelse & övervakning (många andra olagliga saker också).

Å andra sidan är "Targeted Individuals" en bättre term eftersom gruppen aktivt ser till att en person blir en levande måltavla för t.ex. psykologiska operationer & religiös förföljelse. Det är organiserad brottslighet i kostym & på myndighetsnivå (samhällsnivå). Sådana typer av förföljelse vet vi har funnits historiskt men det unika med "Gang Stalking" är att det ska förbli hemligt för att få den tänkta påverkan.

Poängen är psykologisk påverkan samt möjligen tros- & beteendeförändring. Det är troligen både ett experiment & en operation. De vill undersöka eller skapa något eller någon. Familj & vänner blir effektivt hjärntvättade av deras egna trossystem & motiverade av andra saker.

Gruppen i fråga kan motivera de flesta i samhället att delta eller göra något tillsynes litet men har i helhet stor påverkan på den utsatta för psykologisk krigföring.
Citera
2021-05-21, 19:36
Medlem
Citat:
"Gang Stalking" existerar men människor kallar det inte för det. Därför är det viktigt att utbilda människor i sin omgivning om vad det kallas. Det har jag gjort i flera år & fått resultat av typen information & erkännande. Termen är missvisande - det är inte "gäng" men en professionell grupp som samordnar det i bakgrunden. Det är inte heller "stalking" som ordet tyder men olaga avlyssning, förföljelse & övervakning (många andra olagliga saker också).

Å andra sidan är "Targeted Individuals" en bättre term eftersom gruppen aktivt ser till att en person blir en levande måltavla för t.ex. psykologiska operationer & religiös förföljelse. Det är organiserad brottslighet i kostym & på myndighetsnivå (samhällsnivå). Sådana typer av förföljelse vet vi har funnits historiskt men det unika med "Gang Stalking" är att det ska förbli hemligt för att få den tänkta påverkan.

Poängen är psykologisk påverkan samt möjligen tros- & beteendeförändring. Det är troligen både ett experiment & en operation. De vill undersöka eller skapa något eller någon. Familj & vänner blir effektivt hjärntvättade av deras egna trossystem & motiverade av andra saker.

Gruppen i fråga kan motivera de flesta i samhället att delta eller göra något tillsynes litet men har i helhet stor påverkan på den utsatta för psykologisk krigföring.
Målstolparna har hjul och raketmotorer
Citera
2021-05-21, 23:26
Medlem
statsterrorists avatar
Citat:

Det finns ju ett flertal motiv som mindre handlar om psykologisk påverkan utan istället mer är relaterade till 'forskning' som rör kroppen (och säkerligen även till 'forskning' som rör hjärnan). Illegala experiment på kroppen där man både påverkar som övervakar resultatet/resultaten via fjärrtekniker (såsom RF-signaler). Detta är något som cybertorterade har svårt att ta till sig, detta med 'forskningsaspekten', möjligheten att människor på ett extremt kallblodigt och beräknat sätt kan utnyttjas för t.ex. cancerexperiment.
Senast redigerad av statsterrorist 2021-05-21 kl. 23:29.
Citera
2021-05-22, 00:33
Medlem
Citat:

Min fetning i ditt inlägg.

Nja "samhällsnivå" är väl enligt dig en extrem underdrift. Om man ska tro på dig och andra TI's så handlar det ju om en organiserad brottslighet på global nivå. Vi pratar om ett internationellt projekt vars dignitet mänskligheten aldrig har upplevt, vi pratar om TI's runt hela jorden och vi pratar om en överstatlig makt som samordnar en världsomspännande konspiration.
Citera
2021-05-22, 12:14
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Min fetning i ditt inlägg.

Nja "samhällsnivå" är väl enligt dig en extrem underdrift. Om man ska tro på dig och andra TI's så handlar det ju om en organiserad brottslighet på global nivå. Vi pratar om ett internationellt projekt vars dignitet mänskligheten aldrig har upplevt, vi pratar om TI's runt hela jorden och vi pratar om en överstatlig makt som samordnar en världsomspännande konspiration.

Det är utan tvekan åtminstone ett internationellt nätverk. Du verkar inte inse hur världen fungerar utöver det du hör på SVT & TV4.
Citera
2021-05-22, 13:16
Medlem
Citat:
Det är utan tvekan åtminstone ett internationellt nätverk. Du verkar inte inse hur världen fungerar utöver det du hör på SVT & TV4.

Är du medveten att det där är ett av de absolut vanligaste folihattsargumenten som lyfts fram från troende av allt från 9/11 till flatearth. Idioter som inte kan argumentera i sak utan enbart lyfter fram tron att de minsan vet mycket mer än alla andra.

Men faktum är att du inte vet ett enda skit utan bara tror. Du har såklart inga som helst evidens för något "internationellt nätverk".
Citera
2021-05-22, 15:06
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Är du medveten att det där är ett av de absolut vanligaste folihattsargumenten som lyfts fram från troende av allt från 9/11 till flatearth. Idioter som inte kan argumentera i sak utan enbart lyfter fram tron att de minsan vet mycket mer än alla andra.

Men faktum är att du inte vet ett enda skit utan bara tror. Du har såklart inga som helst evidens för något "internationellt nätverk".

Jag talar för mig själv & mina erfarenheter. Du får gärna dra slutsatser utifrån de personer du verkar slösa din tid på att argumentera mot & läsa om.. Vilken slöseri med tid alltså. Dock uppskattar jag ändå dina åsikter eftersom en god diskussion kräver skeptiker men förlöjliga inte människor & deras tro eller upplevelser.
Citera
2021-05-22, 17:36
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Jag talar för mig själv & mina erfarenheter. Du får gärna dra slutsatser utifrån de personer du verkar slösa din tid på att argumentera mot & läsa om.. Vilken slöseri med tid alltså. Dock uppskattar jag ändå dina åsikter eftersom en god diskussion kräver skeptiker men förlöjliga inte människor & deras tro eller upplevelser.

Nej du påstår att du vet var WilleGarvin får sin världsbild ifrån - något du ju inte vet ett smack om. Samtidigt antyder du att du vet något som andra människor inte känner till. Fast detta något har du ytterst svårt att få någon att tycka är rimligt. Du påstår att du är här för att informera.

När du vägrar att berätta vad du tror dig veta har du stora problem.
Citera
2021-05-22, 17:48
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Nej du påstår att du vet var WilleGarvin får sin världsbild ifrån - något du ju inte vet ett smack om. Samtidigt antyder du att du vet något som andra människor inte känner till. Fast detta något har du ytterst svårt att få någon att tycka är rimligt. Du påstår att du är här för att informera.

När du vägrar att berätta vad du tror dig veta har du stora problem.

Efter 600+ inlägg så vet du inte vad jag tror på? Varför vill du veta det? Det låter som de "perpetrators" som frågar mig vad jag tror händer med operationen & vad jag vill. Sedan när jag börjar fråga ut dem så förnekar de det hela & även saker de sagt bara för några minuter sedan. Jävla gaslight:ande.
Citera
2021-05-22, 17:59
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Efter 600+ inlägg så vet du inte vad jag tror på? Varför vill du veta det? Det låter som de "perpetrators" som frågar mig vad jag tror händer med operationen & vad jag vill. Sedan när jag börjar fråga ut dem så förnekar de det hela & även saker de sagt bara för några minuter sedan. Jävla gaslight:ande.

Jag vet vad du tror på, och att du vill informera en omvärlden om detta. Men har du inga andra argument än att påstå att din motdebattör hämtar sin världsbild från TV4 är ditt case ekande tomt
Citera
2021-05-22, 18:29
Medlem
Citat:

Hur vet du att det handlar om ett internationellt nätverk? Hur vet du ens att det handlar om ett nationellt nätverk? Hur i hela världen vet du om att det finns andra utsatta?

Om du bara talar utifrån dina egna erfarenheter så kan du ju såklart inte känna till något annat än din lilla sfär. Du kan omöjligt veta om en påstod TI i långtbortistan är utsatt av stalking från ett internationellt nätverk eller om den personen helt enkelt inbillar sig att den är utsatt.

Vad vet du som inte jag vet? Hur vet du att en snubbe i USA som påstår sig vara förföljd är en "äkta TI"?
Retorisk fråga såklart. Det kan du omöjligt veta eftersom det inte finns några som helst objektiva bevis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in