2021-05-22, 18:38
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Jag vet vad du tror på, och att du vill informera en omvärlden om detta. Men har du inga andra argument än att påstå att din motdebattör hämtar sin världsbild från TV4 är ditt case ekande tomt

Ni skeptiker verkar tro att jag är för att debattera. Det råder ingen tvekan om att jag är i mitten av ett hemligt "krig" (gråzon; psykologiskt) där information samlas, manipuleras & används som ett vapen mot mig. Det borde vara uppenbart att jag är här för att informera, undersöka & dela erfarenhet.

De ansvariga för det här arbetar för att påverka & kontrollera information & psykologi. Tragiskt nog anspelar de på människors trossystem & psykologi. Min familj & vissa vänner är tyvärr offer (utöver våldsverkare) för det även om de spelar på de ansvarigas sida genom att hjälpa dem att utföra denna psykologiska operation.

Det är den största psykologiska skadan som kommer för oss utsatta: att vi saknar stödsystem & att det stödsystemet används av de ansvariga för att uppnå deras mål. Tråkigt att de anspelar på kristendomen & folks bristande kunskap om psykiatri & psykologi samt hemliga psykologiska operationer för att komma undan med det.

Ni kan ge er fan på att sådana sadistiska grupper & människor existerar. De har bara knäckt koden i att manipulera hela samhällen mot folk de tycker ska utsättas.
Citera
2021-05-22, 18:43
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Ni skeptiker verkar tro att jag är för att debattera. Det råder ingen tvekan om att jag är i mitten av ett hemligt "krig" (gråzon; psykologiskt) där information samlas, manipuleras & används som ett vapen mot mig. Det borde vara uppenbart att jag är här för att informera, undersöka & dela erfarenhet.

De ansvariga för det här arbetar för att påverka & kontrollera information & psykologi. Tragiskt nog anspelar de på människors trossystem & psykologi. Min familj & vissa vänner är tyvärr offer (utöver våldsverkare) för det även om de spelar på de ansvarigas sida genom att hjälpa dem att utföra denna psykologiska operation.

Det är den största psykologiska skadan som kommer för oss utsatta: att vi saknar stödsystem & att det stödsystemet används av de ansvariga för att uppnå deras mål. Tråkigt att de anspelar på kristendomen & folks bristande kunskap om psykiatri & psykologi samt hemliga psykologiska operationer för att komma undan med det.

Ni kan ge er fan på att sådana sadistiska grupper & människor existerar. De har bara knäckt koden i att manipulera hela samhällen mot folk de tycker ska utsättas.

Du har till exempel pekat ut ’Illuminati’ som aktörer i detta. Var det seriöst?
Citera
2021-05-22, 19:00
Medlem
Citat:

Ja, information hade varit fint. Som exempelvis "X kommenterade för tredje gången idag att [valfritt trams]", eller att bilen blivit repad igen, någon har petat in en död råtta i brevinkastet med mera. Men ack nej, det är bara vaga hintar om att "Dom är dumma", typ.
Citera
2021-05-22, 19:02
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Ja, information hade varit fint. Som exempelvis "X kommenterade för tredje gången idag att [valfritt trams]", eller att bilen blivit repad igen, någon har petat in en död råtta i brevinkastet med mera. Men ack nej, det är bara vaga hintar om att "Dom är dumma", typ.

Du blandar ihop mig med "regafra" & andra här. Jag har aldrig skrivits sådant.
Citera
2021-05-22, 19:17
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:

Hur yttrar sig din förföljelse då? Har du nånsin gått in på detaljer?
Citera
2021-05-22, 19:30
Medlem
Citat:
Nej, det är ju det som är problemet för din trovärdighet.
Citera
2021-05-22, 21:59
Medlem
Citat:
Ni skeptiker verkar tro att jag är för att debattera. Det råder ingen tvekan om att jag är i mitten av ett hemligt "krig" (gråzon; psykologiskt) där information samlas, manipuleras & används som ett vapen mot mig.

Jo självklart råder det en enorm tvekan om att du är mitt i ett hemligt krig. Det är ju de hela tråden handlar om.

Och just det faktum att du själv benämner det hemligt säger det mesta om hur mycket som talar för din utsaga.

Det är "hemligt" för dig, mig och alla andra. Och av detta följer att ingen vet något vilket i sin tur innebär att det råder väldigt mycket tveksamhet.

Citat:
... Det är den största psykologiska skadan som kommer för oss utsatta: att vi saknar stödsystem & att det stödsystemet ...

Nej ni saknar inte stödsystem. Du förkastar det stöd som finns.
Senast redigerad av WilleGarvin 2021-05-22 kl. 22:03.
Citera
2021-05-23, 23:06
Medlem
statsterrorists avatar
Enligt uppgift är artisten Van Morrison också cybertorterad. Denne har gett uttryck för detta särskilt i låten "The Long Con" och hans senaste album "Latest Record Project Volume 1".

Låten: https://www.youtube.com/watch?v=MsfHS6z_Hi8

'De' vill troligen öka takten vad gäller människors medvetenhet för dessa horribla brott. Fler musiker behöver användas i detta samhällsupplysande arbete...De redan cybertorterade arbetar tydligen för långsamt och för dåligt, bara klagar inbördes och från och till orkar några skicka några icke fråmgångsrika klagomål till 'myndigheterna' eller gå hela vägen till 'domstol' med ärenden som bedöms som fantasier/trams av de 'insatta domarna'....Nej, arbetet med att upplysa resten av fåren går för dåligt, inte ens de allt mer frekventa nyheterna i 'media' om diplomaters hjärnskador som ett resultat från användning av denna slags vapen duger.
Senast redigerad av statsterrorist 2021-05-23 kl. 23:18.
Citera
2021-05-24, 00:38
Medlem
Kallebrogens avatar
Citat:

Ber om ursäkt om detta har frågats tidigare, men tråden är så stor att det är omöjligt att läsa allt:

1. Varför har de valt att utsätta just dig för detta? Jag menar, vad gör dig speciell?
2. Hur lyckas de rekrytera folk? Om någon typ kom upp till mig och vad mig delta i något sånt mot någon skulle jag inte ens överväga det, allra minst mot en bekant eller familjemedlem.
3. Varför inte bara polisanmäla?
Citera
2021-05-24, 00:46
Medlem
Citat:

Av vilken anledning, de i maktposition har redan absolut kontroll: vad finns det för grund att attackera och plåga dig?

Jag tror att du grovt överskattar dig själv och ditt liv, ditt värde för de som styr. Varför skulle någon vara intresserad av dig?

Jag var själv paranoid en period som 18-19 åring, många långa år sedan när jag känner igen ditt tankesätt. Du är paranoid och har överengagerad mönsterigenkänning.

Men din paranoia kommer säkert intala dig att jag är en del av den grupp som gangstalkar dig, att jag är ute för att vilseleda. Det är så paranoia fungerar, det går inte att nå in till dig om du inte själv kommer till insikt.

Jag kan rekommendera dig starkare antipsykotiska och vila. Kanske resa till någon plats med väldigt lite människor, lugn och ro liksom.

Lycka till med allt.
Citera
2021-05-24, 23:12
Medlem
statsterrorists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saekerhetspolisen
Av vilken anledning, de i maktposition har redan absolut kontroll: vad finns det för grund att attackera och plåga dig?

Jag tror att du grovt överskattar dig själv och ditt liv, ditt värde för de som styr. Varför skulle någon vara intresserad av dig?

Denna invändning möter man ofta samtidigt som den cybertorterade exempelvis inte kan förväntas veta varför denne - mot sin vilja - har blivit 'utvald'. Vid experimentering vill man säkerligen välja olika slags personer och grupper av personer (även om detta inte behöver fallet). Därtill; kan några tjäna pengar på ditt öde så skiter de i vem du är, om kalkylerna visar på rätt förhållande mellan att t.ex. tjäna pengar och komma undan.
Senast redigerad av statsterrorist 2021-05-24 kl. 23:15.
Citera
2021-05-25, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av statsterrorist
Denna invändning möter man ofta samtidigt som den cybertorterade exempelvis inte kan förväntas veta varför denne - mot sin vilja - har blivit 'utvald'. Vid experimentering vill man säkerligen välja olika slags personer och grupper av personer (även om detta inte behöver fallet). Därtill; kan några tjäna pengar på ditt öde så skiter de i vem du är, om kalkylerna visar på rätt förhållande mellan att t.ex. tjäna pengar och komma undan.
Ja, men det ger inte meningen, hur skulle någon kunna tjäna pengar på att plåga dig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in