Citat:
Ursprungligen postat av
RiktigTI
Ni skeptiker verkar tro att jag är för att debattera. Det råder ingen tvekan om att jag är i mitten av ett hemligt "krig" (gråzon; psykologiskt) där information samlas, manipuleras & används som ett vapen mot mig. Det borde vara uppenbart att jag är här för att informera, undersöka & dela erfarenhet.
De ansvariga för det här arbetar för att påverka & kontrollera information & psykologi. Tragiskt nog anspelar de på människors trossystem & psykologi. Min familj & vissa vänner är tyvärr offer (utöver våldsverkare) för det även om de spelar på de ansvarigas sida genom att hjälpa dem att utföra denna psykologiska operation.
Det är den största psykologiska skadan som kommer för oss utsatta: att vi saknar stödsystem & att det stödsystemet används av de ansvariga för att uppnå deras mål. Tråkigt att de anspelar på kristendomen & folks bristande kunskap om psykiatri & psykologi samt hemliga psykologiska operationer för att komma undan med det.
Ni kan ge er fan på att sådana sadistiska grupper & människor existerar. De har bara knäckt koden i att manipulera hela samhällen mot folk de tycker ska utsättas.
Av vilken anledning, de i maktposition har redan absolut kontroll: vad finns det för grund att attackera och plåga dig?
Jag tror att du grovt överskattar dig själv och ditt liv, ditt värde för de som styr. Varför skulle någon vara intresserad av dig?
Jag var själv paranoid en period som 18-19 åring, många långa år sedan när jag känner igen ditt tankesätt. Du är paranoid och har överengagerad mönsterigenkänning.
Men din paranoia kommer säkert intala dig att jag är en del av den grupp som gangstalkar dig, att jag är ute för att vilseleda. Det är så paranoia fungerar, det går inte att nå in till dig om du inte själv kommer till insikt.
Jag kan rekommendera dig starkare antipsykotiska och vila. Kanske resa till någon plats med väldigt lite människor, lugn och ro liksom.
Lycka till med allt.