Citat:
Ursprungligen postat av
FreedomDeep
Ok, du kan ju grundligt studera kapitel fyra -"Remote Neural Monitoring - i John Halls bok (se inlägg 991 för länk). Läs sidorna 25-32 och återkom. Eller sök på exempelvis Robert G. Malech.
Nej, jag tänker inte gå och läsa en hel bok, bara för att kunna svara på
ett tralligt foliehattsinlägg från dig.
Antingen berättar du för mig vilken dator du funnit som kan göra detta, eller också erkänner du att du inte vet vad du talar om. Svårare än så är det inte.
Citat:
Ursprungligen postat av
FreedomDeep
Varför sprider du felaktigheter?
Det gör jag inte. Jag sprider Fakta. Du å andra sidan, verkar inte vara här i något annat syfte än att göra reklam för böcker.
Jag kan
allt om ljud. Det enda
du verkar kunna om ljud, är information du vägrar dela förrän den du debatterar emot har köpt och läst en bok av din "sugardaddy?".
Det finns en yrkesbeskrivning för sådant beteende: Säljare/Affilat
Citat:
Ursprungligen postat av
FreedomDeep
Börjar snart bli tjatigt i ditt fall. Läs kapitel fem - "Auditory Harassment" - i nyss nämnda bok när du ändå håller på.
Jag har lite dålig ekonomi (och en dator som är ännu sämre). Kan du bjuda mig på ett tryckt exemplar av boken?
(jag måste dock rådgöra med moderator först om hur man kan dela personuppgifter i forumet utan att brottas med regelverket, eftersom du förr eller senare kommer att behöva få min postadress så att du kan skicka boken till mig)
Men, vad du i korthet säger är att den enda som kan debattera med dig i detta forum, är den som köpt och läst samma böcker som du har, och alla andra som besvarar de inlägg du gör, är bara en "waste of time"?
Köp en annonsplats istället!
Din extensiva och spam-liknande bokreklam börjar bli irriterande, och Adblock kan
inte hjälpa mig att slippa den.
Men för att avsluta vår meningslösa konversation så har vi alltså konstaterat att du personligen inte kan besvara en enda av de frågor jag ställt på de tekniker och dess funktion som du påstår finns.
Hade du sagt det från början istället för att tråda ut i bokreklam och säljarbeteende, så hade jag sluppit slösa bort 2 timmar av mitt liv på att skriva svar på dina poster från början.