2015-09-19, 19:50
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Om du ser filmen så var det runt 100 gånger/dygn i början och då lär han reagera länge efter om de inte kommer till en uppgörelse .

Det är på samma sätt med allting annat , fler upprepningar intensivt och sedan lägger du märke till det var det än händer och undrar om det är samma pågång.

Det räcker med att de blir väckta två dagar vecka, de förstör sömnen och tröttar ut och de blir beredda på att det ska hända även de andra dagarna, och detta upprepat i 7 år utav bara grannar och deras släktingar vänner. Se filmen den ligger i min Signatur under . jag tyckte att den var så bra och beskrivande i utbildningssyfte så jag lade den som signatur.

OK, säg att det var i en månad som folk var förbannade på dem - då gick det åt 3000 tutningar där, 2000 kvar att fördela på 6 år och 11 månader ger mindre än en tutning per dygn.. Ändå påstår de att de förföljts i 7 år.
Det här gjorde det inte bättre
Citera
2015-09-19, 20:37
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
OK, säg att det var i en månad som folk var förbannade på dem - då gick det åt 3000 tutningar där, 2000 kvar att fördela på 6 år och 11 månader ger mindre än en tutning per dygn.. Ändå påstår de att de förföljts i 7 år.
Det här gjorde det inte bättre

Om han höftat antalet utan att fundera på utslaget på 7 år. Men har de terroriserat dig med dessa tutningar under en tid och sedan perioder med mycket och du vet att du kommer vakna mitt i natten utav det så räcker det med en tutning för att du ska undra om det ska börja på natten igen, det är plågsamt att inte få sova och bara minnet utav det kan stressa dig så att du sover sämre även störningsfria dagar.

Det kan räcka med en bil en gång i månaden för att han ska bli beredd och förbannad och hade han bara dokumenterat det så hade hans historia låtit lika dum som mannen på Dr Phils program om Stalking som snackade om svängande bilar och en så kallad handsignal. Han kan nog varit utsatt för detta i massor under en tid och vet vad han ska titta efter men då han bara filmat en episod utan att beskriva mera så låter det tokigt.

Det gick ju en tid innan han fattade att han måste dokumentera det också, och tillslut köpte kameror då han märkte att det inte skulle ta slut och har han 5000 på film så har han missat de första inledande tiden. De hade även riktat ett gevär mot han från en bil , det var ett luftgevär men det är ju inget man vet innan och på håll http://krlich.com/noises-in-the-night/

Jag tror nu att flera förstår hur det kan gå till med Alex -84 s röda bilar som blinkade etc , men jag såg en sak som lät som en övertolkning , och som han borde tänkt lite på innan han lade ut,men då han inte skriver här längre så får vi ta det en annan gång.
Senast redigerad av Harfager 2015-09-19 kl. 20:48.
Citera
2015-09-19, 22:03
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Om han höftat antalet utan att fundera på utslaget på 7 år. Men har de terroriserat dig med dessa tutningar under en tid och sedan perioder med mycket och du vet att du kommer vakna mitt i natten utav det så räcker det med en tutning för att du ska undra om det ska börja på natten igen, det är plågsamt att inte få sova och bara minnet utav det kan stressa dig så att du sover sämre även störningsfria dagar.

Det kan räcka med en bil en gång i månaden för att han ska bli beredd och förbannad och hade han bara dokumenterat det så hade hans historia låtit lika dum som mannen på Dr Phils program om Stalking som snackade om svängande bilar och en så kallad handsignal. Han kan nog varit utsatt för detta i massor under en tid och vet vad han ska titta efter men då han bara filmat en episod utan att beskriva mera så låter det tokigt.

Det gick ju en tid innan han fattade att han måste dokumentera det också, och tillslut köpte kameror då han märkte att det inte skulle ta slut och har han 5000 på film så har han missat de första inledande tiden. De hade även riktat ett gevär mot han från en bil , det var ett luftgevär men det är ju inget man vet innan och på håll http://krlich.com/noises-in-the-night/

Jag tror nu att flera förstår hur det kan gå till med Alex -84 s röda bilar som blinkade etc , men jag såg en sak som lät som en övertolkning , och som han borde tänkt lite på innan han lade ut,men då han inte skriver här längre så får vi ta det en annan gång.

Jag svarade enbart på dina siffror - att de inte var så "bra" och att du nu försöker anpassa dem efter omständigheterna gör bara än tydligare att ni TI's försöker svartmåla verkligheten så att det verkar som om alla är ute efter er.
Citera
2015-09-19, 22:19
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreedomDeep
Ok, du kan ju grundligt studera kapitel fyra -"Remote Neural Monitoring - i John Halls bok (se inlägg 991 för länk). Läs sidorna 25-32 och återkom. Eller sök på exempelvis Robert G. Malech.

Nej, jag tänker inte gå och läsa en hel bok, bara för att kunna svara på ett tralligt foliehattsinlägg från dig.

Antingen berättar du för mig vilken dator du funnit som kan göra detta, eller också erkänner du att du inte vet vad du talar om. Svårare än så är det inte.

Citat:
Varför sprider du felaktigheter?

Det gör jag inte. Jag sprider Fakta. Du å andra sidan, verkar inte vara här i något annat syfte än att göra reklam för böcker.
Jag kan allt om ljud. Det enda du verkar kunna om ljud, är information du vägrar dela förrän den du debatterar emot har köpt och läst en bok av din "sugardaddy?".

Det finns en yrkesbeskrivning för sådant beteende: Säljare/Affilat

Citat:
Börjar snart bli tjatigt i ditt fall. Läs kapitel fem - "Auditory Harassment" - i nyss nämnda bok när du ändå håller på.

Jag har lite dålig ekonomi (och en dator som är ännu sämre). Kan du bjuda mig på ett tryckt exemplar av boken?

(jag måste dock rådgöra med moderator först om hur man kan dela personuppgifter i forumet utan att brottas med regelverket, eftersom du förr eller senare kommer att behöva få min postadress så att du kan skicka boken till mig)

Men, vad du i korthet säger är att den enda som kan debattera med dig i detta forum, är den som köpt och läst samma böcker som du har, och alla andra som besvarar de inlägg du gör, är bara en "waste of time"?

Köp en annonsplats istället!
Din extensiva och spam-liknande bokreklam börjar bli irriterande, och Adblock kan inte hjälpa mig att slippa den.

Men för att avsluta vår meningslösa konversation så har vi alltså konstaterat att du personligen inte kan besvara en enda av de frågor jag ställt på de tekniker och dess funktion som du påstår finns.
Hade du sagt det från början istället för att tråda ut i bokreklam och säljarbeteende, så hade jag sluppit slösa bort 2 timmar av mitt liv på att skriva svar på dina poster från början.
Citera
2015-09-19, 22:38
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av one.zero
Är du medveten om att din uträkning beskriver mer hur stor effekt man kan belasta en 10A säkring med?

Jag är medveten om det nu. Tack

Citat:
Ursprungligen postat av one.zero
Och det finns 12V-spänningsomvandlare som kan driva tex. en micro...
http://www.ebay.com/itm/1500W-3000W-12V-DC-to-AC-230V-Onda-Sinusoidale-Pura-Potenza-Pure-Sinus-Inverter-/171254501588?pt=LH_DefaultDomain_101&hash=item27df 9050d4&vxp=mtr

Visst, men var hittar vi ett bilbatteri som är litet nog att kunna byggas in i ett handhållet vapen, och som dessutom kan ge mer än 1 "skott" per batteri?

Citat:
Detta handlar inte om sjukdom eller tillfrisknanden.Det handlar om tortyr och brott där i, om någon hallucinerat och sedan anser sig vara botad så får den ta det i en sådant tråd.

Fast det jag upplevt var inte hallucinationer. Jag registrerade varenda ljud som skedde i fastigheten jag bodde i, och gör det fortfarande. Det finns en mängd ljud jag aldrig lyckats identifiera men en sak är säker, alla "knäpp", "popp" och "duns" gör att det tar ovanligt lång tid för mig att somna på nätterna.

Enligt vad jag läst ur de dagböcker du publicerat i den här tråden, så upplever även du en massa "knäpp", "popp" och "duns" i din bostad.

Skillnaden mellan dig och mig är att jag numera tar dem för generella lufttrycks- och temperaturberoende naturliga förändringar som sker i husets träbalkar, snarare än svartklädda osynliga ninjor som bor på min vind och vars enda syfte är att störa min nattsömn de dagar jag rökt för mycket gräs och därmed nojar in på minsta lilla ljud, i syfte att destabilisera mitt psyke såpass att jag INTE kan utgöra ett hot mot nuvarande politiska Status Quo, TROTS att jag inte utgjort ett hot emot den sedan urminnes tider.

Jag har varit stalkad under många års tid, men det tog än fler år att komma fram till att det jag var stalkad av, var min egna och skarpa uppmärksamhet. Jag ser, hör och registrerar sådant som vanliga människor normalt låter sitt undermedvetna hantera.

Det enda positiva jag egentligen fått ut av mina många år som imaginär TI, är ett gigantiskt "in-brain" ljudbibliotek innehållande flera hundra tusen olika ljud, och där nästan allt är kategoriserat.
Jag kan dock påpeka att det tog mig ungefär 6 månader att fastställa att ett av ljuden jag hörde frekvent och där jag distinkt minns att jag började misstänka mänskliga inkräktare, i själva verket var en råtta på vinden. 15g råttgift på ett fat satte stopp för DET ljudet.
Citera
2015-09-19, 22:46
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Jag svarade enbart på dina siffror - att de inte var så "bra" och att du nu försöker anpassa dem efter omständigheterna gör bara än tydligare att ni TI's försöker svartmåla verkligheten så att det verkar som om alla är ute efter er.

Men du ser/såg väl filmen själv ?

Ni "går inte på" några bevis alls ni även om man visar filmer, bilder så skulle detta aldrig fungera , undrar varför? Som att resonera med barn faktiskt som inte vill att det ska vara lägg dags
Citera
2015-09-19, 22:47
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Jag är medveten om det nu. Tack

Visst, men var hittar vi ett bilbatteri som är litet nog att kunna byggas in i ett handhållet vapen, och som dessutom kan ge mer än 1 "skott" per batteri?

Fast det jag upplevt var inte hallucinationer. Jag registrerade varenda ljud som skedde i fastigheten jag bodde i, och gör det fortfarande. Det finns en mängd ljud jag aldrig lyckats identifiera men en sak är säker, alla "knäpp", "popp" och "duns" gör att det tar ovanligt lång tid för mig att somna på nätterna.

Enligt vad jag läst ur de dagböcker du publicerat i den här tråden, så upplever även du en massa "knäpp", "popp" och "duns" i din bostad.

Skillnaden mellan dig och mig är att jag numera tar dem för generella lufttrycks- och temperaturberoende naturliga förändringar som sker i husets träbalkar, snarare än svartklädda osynliga ninjor som bor på min vind och vars enda syfte är att störa min nattsömn de dagar jag rökt för mycket gräs och därmed nojar in på minsta lilla ljud, i syfte att destabilisera mitt psyke såpass att jag INTE kan utgöra ett hot mot nuvarande politiska Status Quo, TROTS att jag inte utgjort ett hot emot den sedan urminnes tider.

Jag har varit stalkad under många års tid, men det tog än fler år att komma fram till att det jag var stalkad av, var min egna och skarpa uppmärksamhet. Jag ser, hör och registrerar sådant som vanliga människor normalt låter sitt undermedvetna hantera.

Det enda positiva jag egentligen fått ut av mina många år som imaginär TI, är ett gigantiskt "in-brain" ljudbibliotek innehållande flera hundra tusen olika ljud, och där nästan allt är kategoriserat.
Jag kan dock påpeka att det tog mig ungefär 6 månader att fastställa att ett av ljuden jag hörde frekvent och där jag distinkt minns att jag började misstänka mänskliga inkräktare, i själva verket var en råtta på vinden. 15g råttgift på ett fat satte stopp för DET ljudet.

Du vet att du måste ha tillstånd för att hantera råttgift ?
Citera
2015-09-19, 22:48
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
har varit stalkad under många års tid, men det tog än fler år att komma fram till att det jag var stalkad av, var min egna och skarpa uppmärksamhet. Jag ser, hör och registrerar sådant som vanliga människor normalt låter sitt undermedvetna hantera.

Intressant.. Jag tror det var i Tor Nørretranders bok "Märk Världen" som jag läste om hur extremt få procent av alla data vi får inmatade i hjärnan via ögon, öron, känsel, smak etc som vi normalt tillgodogör oss - om jag inte minns fel så handlade det om runt 96% av all information som dumpas direkt.. Av de resterande procenten är det ändå bara en liten del som vi faktiskt behandlar och spar. Så folk som inte klarar av att selektera informationen kan förstås mycket väl uppleva att informationen har ett budskap som vi andra aldrig ens skulle uppmärksamma..
Citera
2015-09-19, 22:49
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Men du ser/såg väl filmen själv ?

Ni "går inte på" några bevis alls ni även om man visar filmer, bilder så skulle detta aldrig fungera , undrar varför? Som att resonera med barn faktiskt som inte vill att det ska vara lägg dags

Nej, jag såg ingen film (tror dock jag sett den tidigare), jag svarade enbart på de redovisade siffrorna som helt uppenbart bevisar hur orimligt resonemanget är..
Citera
2015-09-19, 22:56
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
När man talar om trollen så.... Satt nu och läste lite och hörde ett tickande ljud mot fönstret och lyckades spela in det , då jag vred bort skallen bara någon decimeter så försvann ljudet för att återkomma då jag förde tillbaka samma skalle

Man hör att du andas och fipplar med inspelarens mikrofon. Inget mer.
Nån speciell anledning till att du valde ett ljudformat som inte kan stoppas in i en spektrum-analysator och tittas på direkt?
Ett tips, gör om filen till en .Wav eller en .mp3 nästa gång.
Jag kan inte göra något analysarbete alls med den .amr-fil du laddade upp här. Men, det visste du nog redan, din lilla stalker.

Jävla gangstalkers! De har koll på precis ALLA mina analytiska kapabiliteter och vet hur man postar bevis som effektivt undviker denna analytiska kapabilitet.
Irriterande!

Citat:
Jag har en klockradio som står vid fönstret och jag tittade så att den var avstäng vilket den var och larmet var avstängt.

En klockradio tickar inte. Endast mekaniska klockor gör det.
Dock har det ju varit storm och tryckförändringar i i stort sett hela sverige i ett par dagar, så tickande ljud är inte ovanliga i trä-konstruktioner. Tickandet uppstår när träet sväller/krymper.

Citat:
Jag riktade den inspelande telefonen ditåt och ljudet förstärktes så jag tänkte att det måste komma från telefonen men då jag tog bort telefonen så kom ljudet fortfarande bara från fönstret. Så troligen har något fått högtalarna att reagera vad det nu kan vara.

Hur kopplar du ljudet från dina högtalare till det tickande ljudet från ditt fönsters trä-ramar?

Citat:
och att det minsann är radar teknik som fått mig att höra dessa i huvudet,

Radarteknik jobbar i mikrovågsspektrumet, 1Ghz och uppåt och kan inte interagera med din hörsel. Din hörsel kan endast uppfatta 20hz-20Khz (på sin höjd. Är du äldre än 20 kan du troligen inte höra frekvenser högre än 16khz), upp till 24Khz om ljudsändaren har direktkontakt med ditt huvud. Du kan inte HÖRA ljudet, men du kan KÄNNA det om du anstränger dig hårt och tänker på Kalaspuffar och Mindcontrol samtidigt.

Men för trådens överlevnds skull, så bör jag återigen informera dig om att "knäppningar" i träkonstruktioner, inte är ovanliga under stormar.
Ren fysik och inte en indikation på GS.

Citat:
Du vet att du måste ha tillstånd för att hantera råttgift ?

Do I care?
Citera
2015-09-20, 00:07
Medlem
Ännu en uppföljning av det ljudinspelningsexperiment som jag har gjort nu under några veckors tid för att få mera klarhet i det kemikaliesprayande som GS-ligan har ägnat sig åt i mitt hem.

Att detta handlar om kriminell brottslighet och inte någon inbillning från min sida framkommer tydligt om man läser alla mina tidigare inlägg och gör en helhetsbedömning.

De tidigare inläggen finns här:

20 augusti - inlägg nummer 690

24 augusti - inlägg nummer 776

28 augusti - inlägg nummer 786

5 september - inlägg nummer 895

5 september - inlägg nummer 905

Nytt tillägg gällande vad som skedde idag:

Har fortsatt att spela in varje gång som jag har lämnat hemmet och också tejpat igen brevinkastet med silvertejp och haft det så varje dag efter det att posten har kommit och även på nätterna. Detta har gjort att de inte har sprayat min lägenhet alls nu på ett tag. Hade hoppats på att de skulle ge upp och sluta i o m detta. Men gjorde ett test idag att gå hemifrån utan att spela in. Brevinkastet var dock fortfarande igentejpat.

När jag kom hem: samma kemikalielukt i hallen igen. Och nu märktes den ännu tydligare för det har varit renare luft i så pass många dagar.

Slutsatsen av detta blir ju följande:

* De vet precis när jag går hemifrån - är alltså under ständig bevakning

* De visste att jag inte spelade in just denna gång - de har alltså på något sätt insyn i vad som sker i min mobil

* Eftersom att brevinkastet var igentejpat så måste de ha gått in i min lägenhet med nyckel denna gång - de enda som har kopia på min hemnyckel är ju hyresvärden om inte någon hemlig kopia har givits till någon annan utan min vetskap - min hyresvärd (alternativt någon som samarbetar med dem) ägnar sig alltså åt kriminalitet i form av olaga inbrott, förgiftning och gangstalking och borde i en rättvis värld sitta bakom lås och bom och avtjäna det straff som de förtjänar
Citera
2015-09-20, 00:26
Medlem
Harfagers avatar
Nu när det är fastställt att störnings förföljelse kampanjerna fungerar och används av vitt skilda grupper så vore det på tiden att vi bytte inriktning till hur man ställer dem inför rätta de man har i närområdet och hur man detekterar dokumenterar dem bäst.

De zertsezung utförare som jag har namn , bild, adresser telefonnummer allt på har knappast något med denna persons trakasserare att göra https://www.flashback.org/leave.php?u=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch% 3Fv%3DYCnDMpD5rQ4%23t%3D228 och som tidigare sagt finns det metoder så används de överallt där det finns människorättsbrott.

Alla har inte varit med om hela "paketet" med hot , väckningar , falska utredningar, olyckor etc så det finns säkert olika skäl till förföljelserna men gemensamt med många av metoderna är att de verkar vara så triviala då man beskriver delar av dem så att okunnig och rent av kriminella utredare kan lätt förpassa detta som struntprat om man inte har några bevis.

Jag har nu efter nästan 20 år hittat den egentliga begynnande anledningen till mina trakasserares agerande även om anledningarna växt i takt att med att de gjort bort sig och kommer att bli åtalade och gör allt för att dölja detta, så var det en utredning som tog fart då, och jag såg att mitt namn i en länk var grovt vinklat åt ett håll som jag också hört i udda sammanhang och sätt under åren och även vidtagit åtgärder och visat att jag kan ju förhöras , bara sänd en tid så mötts vi på polishuset.
Men en del av bevisen på att jag hört av mig dit raderades en tid efter att jag hört av mig tillsammans med mycket annan data som rör mitt fall , men jag har en bandinspelning på då jag frågade ang vad och hur denna radering kunnat gå till plus mottagaren om de inte snott posten där.

Nu är jag i alla fall redo att utreda , jag har sedan en tid kunnat ta bladet från munnen genom att tex tidigare arbetsgivare borde inte nu kunna bli indragna i detta om jag nämner arbetsplatser som jag ville skydda med mera .

Man får hoppas att dessa diagnoskastare som jag inte vet vad de tjänar på detta tjafsande eller ufo fantaster begraver med ovidkommande svar detta inlägg nu, Tack.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in