2021-05-12, 15:20
Medlem
RiktigTIs avatar
En reaktion är det de är ute efter i första hand. Då vet de vad en måltavla tänker på ett vis genom att agera på yttre stimuli - det här är väldigt psykologiskt orienterat. De får då också veta om deras psykologiska operation har effekt då en måltavla reagerar på en viss information eller handling som levereras av informatörs- & påverkansnätverket samt genom media - de håller koll via (olaga) avlyssning & informatörer. Det är också omvänd psykologi - de förväntar sig troligen att en måltavla ska lära sig att hantera sådana provokationer, manipulation & sabotage vilket är i ett perspektiv beteende- & trosförändring.

Psyket som många hotar med är ett instrumentellt verktyg i operationen för att bl.a. tysta en person & dennes upplevelse men också att eventuellt friskriva sig ansvar om något går "fel" - det är även en provokation utöver en psykologisk manipulation att konstant påpeka att en är inte rätt i huvudet när de medvetet psykologiskt & på riktigt manipulerar ens realitet (gaslighting) genom olika medel & taktiker vilket innefattar att få personer att förändra beteende mot en.

Jag är säker på att 75-90 % av alla som vistas i relevanta forum är på olika sätt med på det medvetet eller inte - de flesta sprider koskit av information som några har hittat på till att börja med. Det är så propaganda fungerar: folk övertygar sig själva om saker & ting baserat på falsk information & tänker/agerar så som sponsorn av propagandan vill.

Om ni lyssnar på föreläsningen med neuroforskare, Jesuitinfluerade (Georgetown) & katoliken Dr James Giordano jag länkade till för två inlägg sedan kommer ni upptäcka såsom jag att allt han tar upp är precis det som sprids i forum om "Gang Stalking" & Targeted Individuals" såsom:
  • Användning av energivapen för att påverka hjärnan på olika sätt
  • Nanorobotar för att påverka neurofunktion
  • Psykologisk & medicinsk krigföring genom att ändra information om måltavla i t.ex. medicinsk journal
  • Hjärnpåverkande vapen & teknologier
  • Informationskrigföring i medicin & allmänhet
  • Krigföring genom att ändra neurobanor (psykologisk operation) upp till sociala effekter
  • Att sådana operationer, metoder, taktiker & krigföring redan finns i allmänheten
  • Psykologisk operation via neurovetenskap är att förändra en person & vad denna tror om sig själv samt att faktiskt förändra en person i grunden (psykiatri releterat)
  • Användning av medicin & droger för att förändra ens psykologiska uppbyggnad (positivt & negativt)
  • Att kirurgiskt styra ens hjärna genom att styra yttre stimuli i form av information, beteende, socialt inflytande ("Gang Stalking")
  • Med mera...
Det är dessvärre sant att mycket han tar upp är faktiskt det som sprids i relevanta forum så det finns en extremt stark & uppenbar korrelation mellan Dr James Giordano & ämnen vi diskuterar. Han forskar i hur att använda neurovetenskap & neuropsykiatri som vapen i medicin, allmänheten, militärunderrättelse & krigföring (hans egna ord på LinkedIn). Det här är en del av psykologisk krigföring & informationskrigföring där informatörs- & påverkansnätverk används. Det är väldigt uppenbart att Giordanos forskning är intimt relaterat till det som pågår med "Targeted Individuals" & det är ett jävla skämt att han hävdar sig vara en "neuroethicist" som ska vara expert inom etik. Idag jobbar han på ett krigsinstitut "Naval War College". Om ni förstår denna person & vad han gör så råder det lite tvekan om att det hela är en psykologisk operation sponsrat eller stöttat av staten allra högst upp.
Senast redigerad av RiktigTI 2021-05-12 kl. 15:36.
Citera
2021-05-14, 03:16
Medlem
RiktigTIs avatar
Här är ett erkännande som påstår sig vara f.d. "perpetrator" på Reddit: https://www.reddit.com/r/Gangstalking/comments/nbtwrb/im_a_former_perp_im_here_to_answer_questions_not/ - enligt denne vet inte 97-99 % av alla utsatta om "Gang Stalking" & därmed fortsätts den hemliga informationsinsamlingen om de måltavlor. Däremot när måltavlor upptäcker vad det är & att de är utsatta så flaggas journalen om en måltavla & i de flesta fall avslutas "informationsinsamlingen" enligt vad denna får veta. Denne påstår att (troligen lågnivå sådana) "perpetrators" gör det huvudsakligen för pengar & vet inte exakt vad information de samlar in används till. Vidare skriver denne att de som är medvetna om operationen ä ett hot mot de ansvariga/operationen & därmed är de mer försiktiga att gang stalka de som fullt medvetna om vad det är eftersom medvetna måltavlor kan samla då effektivt bevis & avslöja operationen. De som inte är medvetna om övervakning (97-99%) utsätts för den fulla effekt av gang stalking. I kronologisk ordning:
No, death is never a part of discussion when gigs get brought up. The whole point is surveillance.

There are cash rewards for certain gigs. the people who start to catch on to it (ie people on this sub) are seen as what we call Posts. They know what’s happening, and at this point is when we start to assign less gigs to that target as there is less info to be gathered without increased risk.

I can assure you your family is safe, there is no motive to kill the targets ever.
---
During quarantine you get wrapped into rabbit holes. There was a quick way to make cash through gigs, as well as a reason to be here on this earth.

There was very limited communication between me and other perps, I was simply doing exactly as I was told. I don’t even know all the details on who was telling me what to do. I wish I could envision the full scope of this.

From what I gathered in my 2 years, this isn’t about killing or making people feel crazy. This is about mass information gathering. For what reason? I’m not really sure myself. The pay was nice though.
---
It’s not about killing or making people feel crazy. It’s mass information gathering that I wish I could see the full scope of.

I will say, as soon as a TI begins to catch on is when we start pulling back the reigns on that person. The whole operation is meant to be invisible. We have seen targets go from highly targeted to terminating the file in a matter of weeks just because it was too high of a risk to continue gathering information on them.
---
A ton, and I mean a TON of the gangs talking signs people see on this subreddit are in their head. It’s an unwanted side effect from an actual tactic being revealed. This makes it harder for the GSs because there are many false flags that get pointed to us.

If your family has shown/posted any outward knowledge about gangstalking, I can assure you their file has been flagged/terminated. Our last wish as a perp is to be put in a high risk situation. 97-99% of the people being gang stalked don’t even know what it is.

Edit: to be blunt, good news is that if you know about it we likely have drawn back or terminated gigs on that individual.

Bad news is all of the unknowing people that don’t even know what it is that are having information gathered on them.

So if you’re reading this, your file and anybody else’s file is likely terminated. You are showing knowledge of it now.
---
There’s real legitimate software handling it on the low level perp side. For obvious reasons I can’t give you details, but it isn’t a simple google search to find.

We would receive recordings, all web history and live web use, locations, and (rarely) video footage.

I have said in another spot on this sub, it’s a good thing you guys are here. All files on targets are immediately flagged and often terminated when the target begins to understand what’s going on. Most of the people being stalked (97-99%) haven’t even heard the term gangstalking.

Edit: oftentimes a gig would be something simple such as surveillance, but sometimes it would be much more risky such as planting a camera. We only do that with non-flagged targets though. You are safe from that.
---
Money is a huge factor, between perps it’s actually a question of why this information is so valuable to the people higher up than us. We are pawns.

But when you’re getting paid easy checks, there’s not much use to question. It is also a sense of purpose.

Good news is, if you are here on this sub and a TI, your search history has flagged your file. Once someone becomes suspicious, the gigs on that file slow and reach a stop. Too risky to continue getting information without risk of more exposure.
---
I think a lot of people here are missing a crucial piece of how this works...

GSs like to be hidden

People aware of gangstalking are a threat to the operation

With those 2 pieces of logic, it’s easy to understand why people who understand what’s going on get their file terminated. There is no talk of killing, this poses way too high of a risk of getting the operation exposed.
---
You’re really making me want to stop talking, you’re about to ruin it for everyone and let everyone here still live in unknowing fear. Or you can stop being so defensive and listen to me.

Yes, it was about 2 years I’ve known about the operation. There is a sort of trust process that takes place where you are slowly exposed more and more to how things work on the lower end. The timeline from me hearing about it to me becoming a perp was 5-6 months. It’s not easy.

Lose the attitude next time before I delete this post and this information is left unread. I’m taking a risk here.
---
No, that is an unwanted side effect of the surveillance. It has been noted that many targets go into baseless rabbit holes. However, the catalyst for the rabbit hole was real. As soon as a TI gets information about gangstalking, their file is flagged. And often times terminated completely. Too high of a risk.

And THIS is where the TIs come off as crazy. Because the fingers start getting pointed to random things rather than the actual operation. This is how this has gone on for so long. So if you’re here, you’re file is likely flagged or terminated.
---
See this is exactly why we have been able to operate for so long. And it’s a dark side to the operation.

The catalyst to the paranoia is a very real catalyst. However, as soon as the TI becomes aware or starts getting suspicious, the file gets flagged. Why? Because of this exact reason, the human mind likes to play tricks. And pretty soon the finger is pointed to random, unrelated cars, helicopters, people.

This makes it even easier for the operation because 1. The flagged/terminated TI file has already been out of use by us while the former TIs point fingers in every direction except for us.

It’s immoral and wrong, which is why I’m here talking about it and taking a risk, but they know what they’re doing. As soon as someone starts pointing fingers and becoming aware, we’ve already long been gone. That’s why there isn’t any CONCRETE information on us.

Consider this sub a former TI get together. I can assure you gathering information on a suspicious target is way too high risk for any value to come out of it. It is a relieving spot to be.

And as for the people who don’t know what gangstalking is, that’s where the real surveillance is taken.

Edit: I don’t blame you for being paranoid, that is the whole point. But when searches of gangstalking come up that’s when we pull back. I’m sure it is a comforting feeling.
Av att dömma här är det lite skitsnack dock är denne är en lågnivå "agent" så vet denne (a.k.a. civila informatörer & påverkare (agenter)) inte ett skit annat är att få pengar & finnas på platser för att spana & samla information - de fattar inte att t.ex. univesitetspersonal, kommunpersonal. myndighetspersonal, politiker etc. rekryteras i det här också.

Jag har känt till att en form av operation sker mot mig sedan 2013 dock sedan 2017 fick jag reda på att det heter bl.a. "Gang Stalking" & "Targeted Individuals". Jag har inte märkt av att det avtog efter 2013 men snarare eskalerade på alla vis. Däremot efter 2017 då jag fick reda på namnet & började min research om ämnen ifråga så har jag själv bekämpat det hela & därmed har det minskat allt eftersom dock tror jag att de endast ändrade taktiker eftersom vissa taktiker & metoder slutade att fungera på mig eller så började jag att lista ut mer & mer. En sak är jävligt säker: dessa "perpetrators" (a.k.a. agenter & informatörer) finns överallt i forum & på internet. De sprider propaganda & material för att påverka diverse måltavlor individuellt & som en grupp.

Frågan är hur många som jag talat seriöst med de sista 3-4 åren om det här online var "perpetrators"? 4 av 5 är vad jag upptäckt. De flesta ledare i sällskapet i fråga är s.k. "perpetrators" - alltså de som bl.a. har i uppgift att samla information om måltavlor men även utföra påverkanshandlingar. Utan tvekan är 75-90 % av alla "måltavlor" online falska, agenter, oärliga, wannabes, sjuka eller "perpetrators" som låtsas vara måltavlor.

Så enligt denne är jag troligen en av deras större hot mot deras operation. Däremot är jag även en av deras mer intressanta fall vilket betyder ju mer de ger sig på mig desto mer skadar de sig själva eftersom jag trycker tillbaka i informationskriget. En dag kommer de att begå ett misstag & då avslöjas hela skitet troligen av mig i första hand.

För övrigt tror jag att Dr Katherine Horton är sådan "informationssamlare". Dr Robert Duncan som erkänt att han får betalt av CIA för att utföra psykologiska experiment på sällskapet av måltavlor. I slutänden handlar det troligen om ett experiment eller en operation inom Mind Control, energivapen, psykologisk krigföring, psykiatri etc. - mycket det som Dr James Giordano forskar om.
Senast redigerad av RiktigTI 2021-05-14 kl. 03:31.
Citera
2021-05-14, 08:22
Medlem
regafras avatar
Detta är inte samma grupp bara för att metoderna liknar varandra!!!

Det finns regimer , det finns grannarsamverkan, det finns gäng och likt DDRs taktik Zersetzung så kan de använda dessa till att trakassera i lönndom och man kan dölja sanningar, man kan hota, man kan mörda, man kan förstöra ekonomi, förstöra vila.

En viktig sak som en författare tar upp är att deras grupp blev skraja att någon kunde samla bevis om dem och då lade ner verksamheten runt de som observerat dem, men hur många här samlar bevis?

Om mig skrivs det titt som tätt på nätet i en utredning sedan flera år och något jag lade märke till var att vid en anmälan (där jag bara tog upp händelser, då jag tröttnat, som stalking, hot men inte hela deras grupp förens nu ) så lugnade det ner sig ett tag som med tex väkningar på nätter eller trakkaserier på stan.

Har nyligen gjort en anmälan på mordförsök ( där flera betydande personer i denna grupp omnämns ) på mig men det utreds inte. Vaknat för tidigt nu ett tag och gjorde så imorse igen och hör då ett knackande, precis som om något slår eller droppar, men lite högre och ingen vind eller regn.
Inte väldigt högt men lagom för att man inte ska kunna somna om. Har en dålig snarkapp som jag ofta använder och tror att den fångade ljudet också.

Men för att återgå till morförsöket så är ju en olycka tydligen perfekt som det pefekta brottet i Sverige, är det bara minst en officiell polis nämnd med i anklagelsen så läggs skiten ner och det med en annan brottsrubrisering än mordförsök.

Så slutsattsen blir att alla som kan använd adessa metoder använder det men att tro och sprida att det är så tekniskt överlägset eller stort skrämmer ju bara folk från att göra något åt det.

Sedan vad gäller "informationssamlare" så vet man inte vilka egna privata hemligheter/integritet folk har och vad andra läser in för svar i det.

Jag kan skriva under på att Zersetzung använder åtminstone en svensk polis och dennes krets där s mfl ingår . Man kan kalla vissa saker för lekar, men som om jag återger dessa så låter det konstigt och beslår de dig med en konstig sak som du med bestämdhet hävdar så sitter de tryggare sedan och är vinsten. Hade jag fotat detta då så hade jag haft bra bevis där på en metod,men jag har ju namnen och hade ingen som hälst tanke på att ange dessa, jag hade ingen anledning att tro att de ville döda mig då och jag hade ingen ide hur livet skulle se ut under mer än två decenier från då med smärta och sjukdom som jag innan omedvetet behandlat på ett vis ungefär en gång månad under 10-12 år, hot och trakkaserier.

Ren djävla vanvård på grund av att man springer och snackar skit om mig bakom ryggen, lägger ut information om mitt samröre med en oskylldig kvinna med mer i en gammal utredning som de sedan kan hänvisa till nya trakaserare och medlöpare.

Så återigen ni som skriver om detta, hur allvaraliga är hoten mot er, är det ni som är huvudmålet eller bara någon som ska hållas syselsatt enär man trakasserar sitt huvud mål?
Senast redigerad av regafra 2021-05-14 kl. 08:49.
Citera
2021-05-16, 17:34
Medlem
RiktigTIs avatar
Här är en intervju med Dr James Giordano från 2020 om "Targeted Individuals" (länk: https://youtu.be/LTh4M5crojM?t=470). Han förnekar inte att dessa vapen används mot civila "till hans kännedom" men läs mellan rader: han pekar mot att sådan typ av gråzonskrigföring (precis under "kinetisk krigföring") är en del av att påverka individer upp till hela samhällen genom "Mass Disruption" vilket är en del av psykologisk krigföring i kombination med diverse verktyg såsom energivapen, IKT-vapen (Internetbaserade vapen (informationskrigföring)) & mediekrigföring (sociala medier, nyhetskanaler). Det här kallas för "Hybrid Warfare" vilken kombinerar allt möjligt i att uppnå ett mål - allt från att använda civila agenter/informatörer, till psykologisk krigföring online, till ekonomisk krigföring genom att förstöra inkomstkällor eller ekonomiska möjligheter.
Senast redigerad av RiktigTI 2021-05-16 kl. 18:09.
Citera
2021-05-16, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av statsterrorist
En undersökande journalist som skrivit om detta är Ramola D; https://everydayconcerned.net/author/ramolad/ Finns även på Bitchute.

Här också en dokumentar från VICE; Meet the Targeted Individual Community (därmed inte sagt att jag personligen håller med om allt som sägs eller anser att dokumentären är perfekt med mera); https://www.youtube.com/watch?v=62s3FinAoC0

Sett den där på vice- och precis som föregående skribent påpekar- så är det knappast till ”ti” favör.
Citera
2021-05-16, 22:08
Medlem
RiktigTIs avatar
En användare (några månader gammalt konto; https://www.reddit.com/user/Il_Il_/) på Reddit förklarar sina erfarenhet på ett lätt-att-förstå vis så här är dennes kommentarer från Gang Stalking-subreddit; denna kommenterar flera av mina inlägg & Dr James Giordano:
I have come out on the other side of this experience. Of course I don't know that I would ever say that if I had the choice, I wouldn't avoid the experience. It cost me significantly in terms of finances, social life, career. I had my whole life set back for two years. It probably caused me lasting psychological and health damage. I think it's safe to say that if I could choose myself, I would choose to have never experienced it, and just to be blissfully ignorant.

But on the other hand, if you are lucky enough like I was to have it stop, you are able to see the world with an amazingly profound perspective. It is almost a mystical experience in a way, to know that what this program does is possible. Without being targeted I no longer have the drive to constantly have people "believe me," about what I experienced. So it's more like I was chosen to know about this "secret," and even though I was terribly abused and miserable for that time, I have an odd appreciation for being one of the few people who knows that there are aspects to our reality that are fundamentally different from what people understand. You start to understand world events and even mundane life events in a completely different way. Not necessarily the belief that "everything is manufactured," but more of a sort of fatalistic awareness that at any moment, things may not be exactly what they seem.

We are chosen to "know" that the technology behind this program is being used on us. But think of all the ways it could be and probably is used without anyone's knowledge. The most likely applications of it that are always talked about are for national security, but really the possibilities are endless. This shit has been permeating society since probably the mid 2000s. It has probably had a lasting social impact in ways that we won't recognize until whatever "Citizens' Commission to Investigate" whatever alphabet soup assholes breaks into the right office and discloses this and it gets written about in the history books and everyone says wow wasn't it crazy that all of those crazy gangstalking people were actually not crazy.

I find value in the awareness not just that it is literally possible that the program is manipulating everyday events, but also in the awareness that the reality of what is possible makes many of people's every day problems seem petty. I won't go as far as to say the experience is a "whatever doesn't kill you makes you stronger" thing, but it certainly can help you build resilience and learn to not care about less significant threats and insults. Going back to "the real world" after experiencing the war this program wages on you is a piece of cake, in a sense.
------
They are studying your brain's response to certain stimuli. Probably the repeated themes and patterns they choose for targets are meant to trigger certain emotions and they are studying how those emotions and thoughts express themselves in whatever technology they are using to track your brain's responses.

I imagine this is a lot of why targets always experience subtle "variations on a theme" in which you learn to expect one thing and then they give you a subtly different way in which that thing is expressed "just to fuck with you." They want to see how your brain is learning to adapt to different patterns. Whether you are as fearful as you were before, etc.

There was a time in my targeting where I could be made to fear that they were going to kill me based upon the use of totally innocuous stimuli or words. This also has practical import for neuroweapons and psyops. If you could convince, for instance, an enemy army of this kind of thing, you could have significant power over them without having to bomb them or send your troops to fight them, etc.

It's truly the dark arts.
------
It depends what you mean by "spiritual," but I don't disagree with you.

In my case I am pretty certain I was targeted at least in part for ideological reasons. It is easy to let the program mislead you into believing "their reasons" for your targeting, but even though some of my information on why I think I was targeted comes "from them," I do think a lot of it was a tongue-in-cheek acknowledgment that I really was targeted for those ideological reasons. They were sending me a warning sign of sorts to "not make too much noise."
------
If you spend your time researching you can find a bunch of early blogs and some news stories describing the "gangstalking" phenomenon to a T while people were still figuring out exactly they were experiencing. There are even some stories that describe the exact features of gangstalking without using the term, because it wasn't popular yet. This all squares with easy explanations for the whole reason this program exists and how it came into being.

I consider this chart a valuable resource for the exact opposite reason the thread title suggests. It shows that there were objective things happening in the world that caused this phenomenon. There is no such concept in psychiatry as a "mass delusion" that develops organically with the same exact delusional features just because people are reading shit online. That's not how mental illness works.
------
I don't buy the idea that people are targeted because they are suspected to be terrorists, on a terror watchlist, or solely for Internet history. I definitely agree that some technology like XKeyScore is probably used at the initial stage to understand a target's basic profile and biography. I also agree that the economics of the intelligence industry play a role. But I don't think it's as simple as throwing people on terror watchlists. This program is obviously something that even a lot of people in the mainstream intelligence community don't know about. It is carried out on a very limited scale relative to "big" surveillance programs like PRISM. Your average DHS fusion center employee has no idea what's happening with this program.

I think it's a small group of people who have a very specific directed goal to do neuroscience and neuroweapons research.
------
This is a great post.

The idea about the psych ward is very true -- in other words if the target harms themselves or something like that, it is all explained by the fact that they were allegedly mentally ill enough to be institutionalized.

I agree that Giordano's research reflects what is going on, although I think it is interesting that he seems to be the only person who speaks so directly about the technology related to these topics. I wouldn't be surprised if he is really just sort of a "hanger-on" as far as this technology goes who is trying to make a buck/name for himself in the industry before the technology spreads even further and aspects of it become mainstream.

Also, I agree with your criticism of him as an "ethicist," but he basically acknowledges outright that he is painting himself that way for a certain reason -- he is basically saying that if the US doesn't do this technology first, other countries are going to do it.
------
This is an excellent post and pretty much sums up the problems with places like this sub. It's impossible to have a real discussion about this program when most of the people targeted by it still believe that there are "boots on the ground" and "perps" and all the posts here operate under the assumption that the people around them are actively and intentionally trying to harass them.

That is not how the program works. I chased my tail for two years believing that that was how the program worked and I only found out differently because the program basically let me know through a very complex set of events. I was always open to the possibility it was done with technology but was not 100% convinced of this until the program "told me."

I don't think it's really important that people here understand how the specific technology works. Maybe in rare cases if you have a target who is an engineer or something and could offer insight as to how things are done. The importance is just recognizing that while gangstalking may not be mental illness, it is also true that everyone is not out to get you.
-------
I agree with all of this.

I just think that Giordano likes to give the impression that he knows more than he actually does. His background is not in STEM, it is in philosophy. He is not the kind of person that this program needs to actually develop its technology and put it into practice. I would not be surprised if he was just a guy who learned second hand that something like the program existed, or sort of figured out that it did from research, and is now making that his academic focus so that he can further his own career.

You don't see DARPA or defense contractor engineers and scientists going around saying, "Yeah, actually these contracts for DEWs aren't just about disabling enemies in combat, we're also using them as part of a complicated psychological warfare campaign against our own citizens." It is interesting that the one guy who is the "public face" of this stuff is this third rate pseudo intellectual who lectures to small groups of people. And the fact that he is even "allowed" to say what he does publicly makes me very skeptical. He is providing a link in the chain that would help people who aren't targets of this program to perhaps find it slightly more believable/possible. But then again I guess that's sort of the embodiment of a misinformation spreader, to tell people part of the truth so that they are more accepting of your lies.
Senast redigerad av RiktigTI 2021-05-16 kl. 22:26.
Citera
2021-05-17, 22:37
Medlem
statsterrorists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleochchokladfabriken
Sett den där på vice- och precis som föregående skribent påpekar- så är det knappast till ”ti” favör.
Alla får såklart ha sin åsikt kring vad som pågår (får vi hoppas). Man kan inte tvinga andra att tänka på ett visst sätt kring dessa brott - det måste komma från en själv (även om brotten till mångt och mycket handlar om just manipulation av människor hjärnor). Det är svårt att diskutera vad som händer då ämnet är 'svårt' och inte 'erkänt', och attackerna mot hjärnan påverkar ens slutledningsförmåga (avsiktligt och/eller som en bi-effekt av strålningen). Därtill råder det delade uppfattningar kring hur mycket som 'sköts' av tekniken/AI vs människor vilket avspeglas i bl.a. denna dokumentär.
Citera
2021-05-18, 14:38
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av regafra
Detta är inte samma grupp bara för att metoderna liknar varandra!!!

Det finns regimer , det finns grannarsamverkan, det finns gäng och likt DDRs taktik Zersetzung så kan de använda dessa till att trakassera i lönndom och man kan dölja sanningar, man kan hota, man kan mörda, man kan förstöra ekonomi, förstöra vila.

Har nyligen gjort en anmälan på mordförsök ( där flera betydande personer i denna grupp omnämns ) på mig men det utreds inte. Vaknat för tidigt nu ett tag och gjorde så imorse igen och hör då ett knackande, precis som om något slår eller droppar, men lite högre och ingen vind eller regn.
Inte väldigt högt men lagom för att man inte ska kunna somna om. Har en dålig snarkapp som jag ofta använder och tror att den fångade ljudet också.

Men för att återgå till morförsöket så är ju en olycka tydligen perfekt som det pefekta brottet i Sverige, är det bara minst en officiell polis nämnd med i anklagelsen så läggs skiten ner och det med en annan brottsrubrisering än mordförsök.

Så slutsattsen blir att alla som kan använd adessa metoder använder det men att tro och sprida att det är så tekniskt överlägset eller stort skrämmer ju bara folk från att göra något åt det.

Sedan vad gäller "informationssamlare" så vet man inte vilka egna privata hemligheter/integritet folk har och vad andra läser in för svar i det.

Ren djävla vanvård på grund av att man springer och snackar skit om mig bakom ryggen, lägger ut information om mitt samröre med en oskylldig kvinna med mer i en gammal utredning som de sedan kan hänvisa till nya trakaserare och medlöpare.

Så återigen ni som skriver om detta, hur allvaraliga är hoten mot er, är det ni som är huvudmålet eller bara någon som ska hållas syselsatt enär man trakasserar sitt huvud mål?

Citat:
Ursprungligen postat av statsterrorist
Alla får såklart ha sin åsikt kring vad som pågår (får vi hoppas).

Det är riktigt illa när familj & vänner har blivit övertygade att delta i något som är uppenbart olagligt & skadligt men de har sina tron & kanske tror på agendan bakom experimentet/operationen. Däremot råder det ingen tvekan om att de rekryterar vem de än behöver för att medverka i operationen. De vill få det att se ut på ett vis så en måltavla själv tror på det. Men jag har redan listat ut hur det sker & vad de gör ändå fortsätter de. De tror att jag kommer ändra mig då de bara fortsätter i samma spår så att jag ska tvivla & tänka om. Det här är många saker i ett.

Vad deras övergripande agenda är måste vara okomplicerad så stora mängder personer tror på det. Troligen gör personer det här baserat på flera saker men den största är att det är en mäktig auktoritet som samordnar det här. Därför är det en hemlighet & hålls hemligt i kombination med deras mål/agenda vilket civila befolkningen tror på. Jag tror i flesta fall gör personer det av fri vilja men under order eller övertygelse & övertalande. Det hela är menat att se ut som att det inte finns någon samordnande grupp så en måltavla drar egna slutsatser. Det är menat att vara osynligt & likna något som det INTE är för att se vad en måltavla gör & hur denne reagerar. Religiösa måltavlor tror att det är demoner/Gud/Satan etc. & denna tro här styrks av den massiva informationskampanjen online om just det ämnet relaterat till "Gang Stalking".

De samlar data om en måltavla för en psykologisk profil. Utan tvekan känner de en måltavla intimt genom år av insamling av information. De är personer vars expertis är att skapa psykologiska profiler & lära känna måltavlor intimt (t.ex. underrättelsepersonal) med alla medel tillgängliga (t.ex. olaga avlyssning). Journaler/mappar ("dossier") av en måltavla skapas & delas till personer som ska ha med måltavlan att göra - informationen sprids i real-tid nu för tiden dock. Effektivt så kan vem som helst genom journalen "lära känna" en måltavla på några minuter genom att läsa en A4-papper om denne från journalen eller det som behövs för att få personer att agera på visst sätt. Jag har själv upplevt att personer tar sig tid att läsa något innan de pratar med mig både privatpersoner & myndighetspersonal. De har alla blivit kontaktade & övertygade att delta i operationen - inte fan är det några privatpersoner men en auktoritet som har den auktoritet att övertala företag & myndigheter att delta i det även om det är småsaker som att låta en betalning bli försenad.

Det hela bygger på "disruption" - alltså en påverkansoperation med mål att störa en måltavlas liv på olika vis. Det som Dr James Giordano pratade om specifikt om måltavlor - "Mass Disruption". Det som samhället inte inser är att samhället i sig blir "disrupted" genom att delta i det här & inte enbart en persons liv. Det är tyvärr väldigt vanligt i sådana påverkansoperationer att de ansvariga anspelar på personers trossystem & psykologiska uppbyggnad - de vet redan på förhand att en familj kommer att delta eftersom de har redan gjort en djup analys om måltavlans sociala krets.

Det är ett seriöst misstag att sprida skit om att det är några privatpersoner i samhället som vill något ont mot en person & därmed samordnar det här. Det här är utan tvekan samordnat av professionella inom området såsom spaning & övervakning, psykologiska operationer & påverkansoperationer. Vi vet att staten åtminstone stöttar det här men vilka som sponsrar skitet är den riktigt intressanta frågan.

Det är väldigt uppenbart att de skiter i om en måltavla begår självmord, förstör sig själv, åker till psyket - psyket vilket är hur de lär sig än mer & friskriver sig ansvar - ett instrumentellt vapen i att t.ex. hemlighålla operationen eftersom de hävdar att en måltavla är sjuk som ännu ett led i deras gaslightande. Psyket är en fälla med andra ord & ett effektivt vapen i psykologiska krigföring mot både måltavlan & samhället - de flesta tror att psyket kommer att fixa problemet om en måltavlas psyke skadas av operationen vilket är fel antagan eftersom DET är artificiellt skapad psykisk ohälsa precis som Dr James Giordano säger i sina föreläsningar: att ändra medicinsk information om fienden så denne skadas genom att få FEL behandling (eller bemötande, handling, fel information). De är endast fokuserade på hur påverkan ska gå till & hur att samla data om en måltavla & dennes reaktion

Texter som denna nedan får mig att tänka om dock är jag säker på att en gömd del av regeringen/staten sponsrar eller stöttar experimentet/operationen men samtidigt är det i stort sant gällande vilka är inblandade i det här. Däremot är det inte så enkelt som att det är "terrorister" som är målet & motivationen men troligen använder de motivation i exempelvis Sverige mer likt ett experiment eller nödvändig påverkan för att undvika att visselblåsare (t.ex. stalkare, myndighetspersonal, vänner & familj) kommer ut & säger att regeringen/staten attackerar falska terrorister & oskyldiga medborgare - det hade avslöjats för länge sedan om så var fallet.

USA är terroristmotivationen enkel eftersom hela deras propagandamaskin kretsade kring det när sådana spion- & påverkansprogram byggdes upp & implementeras i samhället med dess medgivande. Sådana nätverk, program, påverkansoperationer etc. MISSBRUKAS säkert av parter för andra agendor än "rikets säkerhet" & därmed har vi grunden i problemet som drabbar måltavlor & mig: de missbrukar resurser & makt för att utföra påverkansoperationer mot utan utan en giltig anledning annat än det DE har för motivation. Det är DERAS motivation, tro, protokoll, idioti, samverkan, experiment etc. som är till grund för ett olagligt projekt som är skadligt, oetiskt & omoraliskt MEN samhället litar på denna auktoritära grupp utan tvekan vilket är fan fel & jag har för avsikt att avslöja hela skitet idag & de senaste åtta åren:
It is a government program managed by both federal, state and local entities under the guise of anti-terrorism measures, via Homeland Security and its partners. A civilian government contractor typically handles most of the human resource components. The contractor has boots on the ground throughout the country, that typically recruit & train actors and conduct street theater. Local police, fire and ambulance entities are one of the primary components - along with police helicopters. Many public utility resources are involved as well - including telephone and cable companies.

Consider all of this as one giant anti-terrorism project the goal of which, is to surveil suspected terrorists and those associated with terrorists. Make them feel uncomfortable and take away their anonymity. However, there simply are not enough actual terrorists in the country to keep all these neighborhood surveillance and street theater actors busy - keeping the program active and viable. So, people who might have angered local police or politicians - perhaps they are whistle blowers for example, are targeted as if they were terrorists, and given the stalking treatment. The program is intend to ruin the target's quality of life, make targets depressed and isolate him/her from their family and friends. If you were a terrorists, you'd want to go back to where you came from.

The program actually gets local businesses to cooperate with the gaslighting of the targeted individuals. This can even include your healthcare provider. Being gaslighted by your own doctor is a huge letdown.
Senast redigerad av RiktigTI 2021-05-18 kl. 15:28.
Citera
2021-05-18, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Det är riktigt illa när familj & vänner har blivit övertygade att delta i något som är uppenbart olagligt & skadligt men de har sina tron & kanske tror på agendan bakom experimentet/operationen. ...

... Vad deras övergripande agenda är måste vara okomplicerad så stora mängder personer tror på det...

Så din familj och dina vänner känner till agendan men inte du.
Och vad säger de när du frågar dem vad agendan är? Vad tror de syftet är för att gang-stalka dig?
Citera
2021-05-18, 19:11
Medlem
regafras avatar
Här beskrivs attack med mikrovågor mot politiker, men detta är ju för att störa/skada och visst kan man styra folk, om de varje gång som de äter hårt bröd blir mikrade med smärtsamma, illamående framkallande pulser så kan de sluta med det eller börja med foliehatt. 1+1=2 tänket är det nog bara vissa i denna tråd som har svårt med, inte den stora allmänheten som blir invigda eller utsatta.

https://www.expressen.se/tv/nyheter/mystisk-sjukdom-drabbar-politiker-vid-vita-huset/
Senast redigerad av regafra 2021-05-18 kl. 19:40.
Citera
2021-05-19, 01:28
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av regafra
Här beskrivs attack med mikrovågor mot politiker, men detta är ju för att störa/skada och visst kan man styra folk, om de varje gång som de äter hårt bröd blir mikrade med smärtsamma, illamående framkallande pulser så kan de sluta med det eller börja med foliehatt. 1+1=2 tänket är det nog bara vissa i denna tråd som har svårt med, inte den stora allmänheten som blir invigda eller utsatta.

https://www.expressen.se/tv/nyheter/mystisk-sjukdom-drabbar-politiker-vid-vita-huset/

Ta mig fan:
Mystisk sjukdom drabbar politiker – Yrsel och hjärnskador
Teorin: Attack med mikrovågor
Anställda kring Vita Huset och flera amerikanska diplomater har drabbats av en mystisk sjukdom som kallas för Havana-syndromet. Symtom är bland annat kraftig huvudvärk, yrsel och illamående och en CIA-agent uppger att han fått hjärnskador. Enligt CNN utreds det nu om sjukdomen uppstått genom attacker med mikrovågor.
Om det är sant: tänk er att de når in i en av världens MEST säkraste, övervakade & skyddade hus. De har krypskytt 24/7 på taket & en bunker mot kärn-, biologi-, kemivapenattack. Däremot är jag naturligen skeptisk till vad CIA-agenter påstår - när får vi medicinsk bevis på det?
Senast redigerad av RiktigTI 2021-05-19 kl. 01:30.
Citera
2021-05-19, 03:01
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Så din familj och dina vänner känner till agendan men inte du.
Och vad säger de när du frågar dem vad agendan är? Vad tror de syftet är för att gang-stalka dig?

Tragiskt nog vet jag att min familj med vissa vänner tror & har blivit manipulerade att tro att det här är spirituellt förankrat & att denna grupp har en agenda som är religiöst/spirituellt grundad om mig. De hjälper gruppen att utföra deras operationer mot mig. Om jag inte tror som de vill --alltså att det är spirituellt-- så har de fått veta att jag är inte rätt i huvudet & agerar då på den basis helt enkelt - den andra basis är att jag ska tro att det är spirituell & därmed inte se den praktiska & faktiska operationen som pågår bakom min rygg med teknologi & olaglig övervakning etc. Istället vill de att jag är övertygad att de sker på ett visst sätt som det INTE gör.

Så den här gruppen bakom det övertalar att det endast finns två anledningar till att jag är utsatt: antagligen är det spirituellt eller så är jag mentalt sjuk - de vill aldrig peka mot ett tredje alternativ vilket är att det är en (olaglig & oetisk) psykologisk operation. Det är vad denna grupp verkar basera sin operation på via familj & vänner. Tråkigt nog manipuleras familj & vänner baserat på deras trossystem vilket är kristendomen. Jag misstänker även att den gruppen anspelar på min familjs tro att komma undan med att effektivt sabotera våra liv.

Det enda utfallet här är att avslöja dem & den ansvariga gruppen så jag kan få skadestånd & upprättelse för 10-15 år av hemlig psykologisk påverkan & alla dess skador. Det enda jag vill är att se dessa de facto mördare, känslokalla brottslingar i kostym & fina kläder blir åtalade & i fängelse. Det är ändå orealistiskt då dessa bokstavligen samarbetar med samhället att utföra psykologiska operationer mot mig. De verkar styra mitt liv genom hemlig påverkan (social engineering) & psykologisk operation. Det sjuka är att det sker helt öppet & jag har avslöjat det flera gånger men de fortsätter i samma jävla veva som att jag ska tro på deras skitsnack eventuellt.

Av det min krets sagt till mig är det mycket fokus på hjärnan, religion & psykologi. Därmed är det kanske mycket som katoliken & Jesuitinfluerade neurovetenskapsmannen & neuropsykiatrier vid Georgetowns universitet Dr James Giordano pekar på & forskar om: hjärnan & hur den tolkar det som görs mot den med specialintresse för den religiösa aspekten. Problemet är att de missbrukar utan tvekan samhällets & statliga resurser i att utföra skitoperationen i hemlighet. Det är troligen en mindre grupp med auktoritet som få i samhället ens känner till existerar.

Jag har listat ut hur de faktiskt gör det. Det är inte komplicerat & kräver ingen sci-fi-teknologi som desinformatörer hävdar men det är möjligt att teknologi som inte vi vet om används. I yttersta fall använder de avancerad avlyssning & spaning i kombination med deras psykologiska operationer. Det kräver i grunden manipulation av & att anspela på måltavlas sociala krets i första hand, i andra hand finns ett gigantiskt infrastruktur & nätverk som har tillgång till stora resurser & avancerad teknologi samt specialistkunskaper i psykologiska operationer. Det här används både mot måltavlas & dennas sociala krets - de anspelar på personers trossystem för att komma undan öppet med det hela kort sagt.

Min avsikt är att avslöja dessa mördare & brottslingar samt deras olagliga, oetiska & omoraliska operation. Jävla nollor & patetiska svin i kostym - de förtjänar ett långt jävla fängelsestraff. Ändå tror de allt jag gör är en naturlig reaktion - nej. Deras jävla operation har gjort att jag förlorat många år av mitt liv & min hälsa. De har alltså skapat en fiende för livet vilket är säkert ett förväntat utfall av deras analys av min psykologiska profil. Det är ändå normalt att agera såhär vid sådana påverkansoperationer som är förklädda i något annat för att komma undan med det öppet.

Utan tvekan är de intresserade av vad jag gör & vem jag är samt hur jag reagerar & vad jag tänker på. Det har personer direkt sagt till mig. Alla de i min omgivning som sagt saker & gjort till mig genom åren så har jag listat ut åtminstone vad de tror att det handlar om. Ingen av de har ens nämnt "Gang Stalking" eller "Targeted Individuals" vilket pekar att dessa termer är desinformationstermer samt att operationer går under ett mer vanligt namn eller något generiskt såsom "undersökning" eller "experiment" om t.ex. psykologi eller religion, eller allt.

Gaslighting är grunden i det de gör: slår dig i ansiktet i privat & hävdar att det inte skedde med vittnen som håller med att slaget inte hände - det här är grunden i operationen fast 90+ % psykologiskt.
Senast redigerad av RiktigTI 2021-05-19 kl. 03:17.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in