En reaktion är det de är ute efter i första hand. Då vet de vad en måltavla tänker på ett vis genom att agera på yttre stimuli - det här är väldigt psykologiskt orienterat. De får då också veta om deras psykologiska operation har effekt då en måltavla reagerar på en viss information eller handling som levereras av informatörs- & påverkansnätverket samt genom media - de håller koll via (olaga) avlyssning & informatörer. Det är också omvänd psykologi - de förväntar sig troligen att en måltavla ska lära sig att hantera sådana provokationer, manipulation & sabotage vilket är i ett perspektiv beteende- & trosförändring.
Psyket som många hotar med är ett instrumentellt verktyg i operationen för att bl.a. tysta en person & dennes upplevelse men också att eventuellt friskriva sig ansvar om något går "fel" - det är även en provokation utöver en psykologisk manipulation att konstant påpeka att en är inte rätt i huvudet när de medvetet psykologiskt & på riktigt manipulerar ens realitet (gaslighting) genom olika medel & taktiker vilket innefattar att få personer att förändra beteende mot en.
Jag är säker på att 75-90 % av alla som vistas i relevanta forum är på olika sätt med på det medvetet eller inte - de flesta sprider koskit av information som några har hittat på till att börja med. Det är så propaganda fungerar: folk övertygar sig själva om saker & ting baserat på falsk information & tänker/agerar så som sponsorn av propagandan vill.
Om ni lyssnar på föreläsningen med neuroforskare, Jesuitinfluerade (Georgetown) & katoliken Dr James Giordano jag länkade till för två inlägg sedan kommer ni upptäcka såsom jag att allt han tar upp är precis det som sprids i forum om "Gang Stalking" & Targeted Individuals" såsom:
Psyket som många hotar med är ett instrumentellt verktyg i operationen för att bl.a. tysta en person & dennes upplevelse men också att eventuellt friskriva sig ansvar om något går "fel" - det är även en provokation utöver en psykologisk manipulation att konstant påpeka att en är inte rätt i huvudet när de medvetet psykologiskt & på riktigt manipulerar ens realitet (gaslighting) genom olika medel & taktiker vilket innefattar att få personer att förändra beteende mot en.
Jag är säker på att 75-90 % av alla som vistas i relevanta forum är på olika sätt med på det medvetet eller inte - de flesta sprider koskit av information som några har hittat på till att börja med. Det är så propaganda fungerar: folk övertygar sig själva om saker & ting baserat på falsk information & tänker/agerar så som sponsorn av propagandan vill.
Om ni lyssnar på föreläsningen med neuroforskare, Jesuitinfluerade (Georgetown) & katoliken Dr James Giordano jag länkade till för två inlägg sedan kommer ni upptäcka såsom jag att allt han tar upp är precis det som sprids i forum om "Gang Stalking" & Targeted Individuals" såsom:
- Användning av energivapen för att påverka hjärnan på olika sätt
- Nanorobotar för att påverka neurofunktion
- Psykologisk & medicinsk krigföring genom att ändra information om måltavla i t.ex. medicinsk journal
- Hjärnpåverkande vapen & teknologier
- Informationskrigföring i medicin & allmänhet
- Krigföring genom att ändra neurobanor (psykologisk operation) upp till sociala effekter
- Att sådana operationer, metoder, taktiker & krigföring redan finns i allmänheten
- Psykologisk operation via neurovetenskap är att förändra en person & vad denna tror om sig själv samt att faktiskt förändra en person i grunden (psykiatri releterat)
- Användning av medicin & droger för att förändra ens psykologiska uppbyggnad (positivt & negativt)
- Att kirurgiskt styra ens hjärna genom att styra yttre stimuli i form av information, beteende, socialt inflytande ("Gang Stalking")
- Med mera...
Senast redigerad av RiktigTI 2021-05-12 kl. 15:36.
Senast redigerad av RiktigTI 2021-05-12 kl. 15:36.