2021-05-20, 16:34
Medlem
UncleTompas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Vad är det hon gör bra?
Slingrar sig.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Fan vad dåligt de sköter detta intervjuarna. Varför ifrågasatte de inte Nardos personlighet också?
De har direktiv ifrån TV4:s ledning att skydda Negern.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Vill någon förklara vad som var så hemskt med att Emelie sa det här att han hade stånd? Han hade obv för den som sett det, någon form av erektion. Var det så hemskt att berätta det (på fyllan dessutom) för sina (vad hon nu trodde var) vänner?
Jesus kristus. Jävlar vad hon får skit för ngt som inte ens är elakt. Gissar att Dennis bryr sig absolut NOLL och skrattar åt alltihop.

Såg du kvällen i fråga? Det var knappast så att hon ”bara berättade för sina vänner” och har svårt att se hur de skulle fått ihop det så det ens kan se ut som det i det ihopklippta avsnittet. Dock väldigt uppenbart att det i vanlig ordning låg helt andra grejer, och framförallt känslor, bakom hennes utspel.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Vill någon förklara vad som var så hemskt med att Emelie sa det här att han hade stånd? Han hade obv för den som sett det, någon form av erektion. Var det så hemskt att berätta det (på fyllan dessutom) för sina (vad hon nu trodde var) vänner?
Jesus kristus. Jävlar vad hon får skit för ngt som inte ens är elakt. Gissar att Dennis bryr sig absolut NOLL och skrattar åt alltihop.

Nämen nu får du nog titta igen...man har väl sett ett å annat stånd i ett par shorts å inte ser det ut som på Dennis inte 😂😂
Män skämt åsido så beror det nog på att hon kom in i rosa o sa det hon sa men senare så sade hon att hon inte sagt så utan det blev lite Alex och Joel o Nardos som fick bära hundhuvudet för att de förstorat det hon sa. Jag tror inte Dennis bryr sig heller ( jo kanske över att du tror att hans stånd knappt blir en bula i brallan &#128540 men hon erkände inte dagen efter att hon var den som satt igång alltihop.
Det borde hon gjort istället för att få det att låta som att hennes vänner lade ord i munnen på henne och förstorat alltihop.
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
Emelie är känd som bitchen där hon kommer ifrån men hon har sagt att hemma är hon den spontana, glada personen som inte ses som negativ eller bitter.
Haha, vad förvånad man blir! Not!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UncleTompa
Sluta fjanta dig. Du vet mycket väl att man kan kalla henne för spektakel till människa utan att vara rasistisk. Annars får du gå om grundskolan. Nardos förtjänar inte att vinna miljonen för fem öre då hon är en egocentriskt, konstant skrikande dåre som tror jorden kretsar kring henne och enbart hennes känslor.
Tanja skall därför vinna.
Jag trodde det men minsta lilla kritik mot Nardos är rasism har jag lärt mig

PS. Jag ironiserar över mina rasistiska inlägg, du kanske ska gå om dina första år på dagiset Smörblomman 1-3 år och lära dig vad ironi är.
Medlem
Jag AVSKYR denna produktion. Dom har antagligen fått Emelies självkänsla att gå i botten totalt. JÄVLA IDIOTER.
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Precis! Därför ska man absolut inte förminska Tanja genom att hon är kvar bara för hon har mer följare på insta, hon är kvar för människor gillar henne och röstar kvar henne!!

Exaakt!
Jag hade inte en susning om vem Tanja var när hon dök upp i huset. Jag gillade henne för hennes spralliga och glada stil.
Och när hon sedan försökte kissa i kylen blev hon min stora idol.
Jag kommer rösta Tanja ända in i kaklet, och skulle hon mot förmodan åka går jag över till Simon.

MVH/Gnomegirl.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Vilken annorlunda attityd de har gentemot Tanja jämfört med hur dom var mot Nardos.
Då satt dom i princip och sa att hon va en vinnare och blabla...mot Tanja är dom istället väldigt skeptiska och inte alls lika friendly om ni fattar hur jag menar....
Förstår precis och instämmer. Kommer vara lika för kvarvarande också...
2021-05-20, 16:35
Bannlyst
Emelie hade stånd på sin födelsedag.

Vad fan är.det här?

3 jävla radiosopor som ska interrvjua deltagarna...

Vad är det dom inte förstår?

Vi kollar live, vi vet vad som händer och vi har en egen åsikt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Vad är det hon gör bra?

Hon ger ett samlat, ödmjukt och ärligt intryck!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Jag tycker Emelie gör det riktigt bra, faktiskt! Hon imponerar på mig nu! 👍

Vart är ni och tittar?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in