2021-05-20, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Har det varit någon positiv fråga till Emelie än?

Nej. Detta är så jävla lågt.

"är du rädd för vad folk tycker om dig?"(med en sneblick)
VS.
"GUD, OROA DIG INTE!! ALLA ÄLSKAR DIG!! DU är där pga Nardos-gang ÄLSKAR DIG!"
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hon är bräcklig förstår du väl, efter allt hemskt hon utsatts för i huset. Klart hon måste skyddas till varje pris. Det är bara hon som får vara jävlig mot andra, inte ok när någon är det mot henne såklart. Vad fan tror du?
Haha, eller hur.

Eftersom Emelie både kan dela Röda Havet med en välriktad bitchblick och rasera Jerikos murar bara ett visselljud från hennes gnällande uppochnervända mungipor måste hon ju inte bara hyllas som Kristi brud, hon måste ju givetvis också skyddas mot alla främmande hot mot hennes heliga surhet......flåt överlägsenhet ska det vara förstås.
Medlem
Shtre1s avatar
Emelie är känd som bitchen där hon kommer ifrån men hon har sagt att hemma är hon den spontana, glada personen som inte ses som negativ eller bitter.
2021-05-20, 16:33
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Inte en enda liknande typ av fråga har någon av dom andra fått. INTE EN ENDA. Bara massa love love love.

GIVE HER A FUCKING BREAK för guds skull.
INTE EN ENDA

Det vara bara ett nice samtal med Nardos.
Avslutad
Fan vad dåligt de sköter detta intervjuarna. Varför ifrågasatte de inte Nardos personlighet också?
Medlem
Usch det är så jävla tydligt att dehär podd gänget står på gamla ”turkosa rummets” sida + nardos för det är pk att stötta henne. De grillar Emelie på ett sätt som de inte gjort med de andra, och vill få det att se ut som hon är grunden till alla konflikter som varit.
Nej, EMELIE TILL FKN MILJONEN för att slänga det i ansiktet på dessa jävla människor som bara ska ha positivitet och love hela tiden
Medlem
UncleTompas avatar
Bitchface är inte det ända du har Emelie. Tyvärr. Men det är väl kanske det hon förstår nu.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Jag tycker Emelie gör det riktigt bra, faktiskt! Hon imponerar på mig nu! 👍
Visst det gör hon, men programledarna är mini-troll som triggar henne avsiktligt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Vinner hon inte SKJUTER VI OSS ut ur atmosfären och sätter oss på tvären.

Jag vet att omröstningen startar 20:00 men LIK FÖRBANNAT klickar jag mig in på ”Rösta” i appen om och om igen. Att man är motsatsen till sansad och vettig, så mycket kan jag säga utan att säga för mycket så att säga.
Är helt med dig. Men vad som än händer, bonbon, så kom ihåg detta:

https://youtu.be/DykVJl6wr_4
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Jag tycker Emelie gör det riktigt bra, faktiskt! Hon imponerar på mig nu! 👍
Vad är det hon gör bra?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FinasteTanja
Även jag är på väg in i en Tanjapsykos, prisa Gud att helvetet snart är över.

Att de 3 asen inte förstår hur illa det ser ut att först skrikälska Nardos och nu hacka sönder Emelie, fy fan.

Fast Emelie får också en chans att bemöta det som hon blivit kritiserad för! Hon gör det dessutom väldigt bra!
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Haha, eller hur.

Eftersom Emelie både kan dela Röda Havet med en välriktad bitchblick och rasera Jerikos murar bara ett visselljud från hennes gnällande uppochnervända mungipor måste hon ju inte bara hyllas som Kristi brud, hon måste ju givetvis också skyddas mot alla främmande hot mot hennes heliga surhet......flåt överlägsenhet ska det vara förstås.

😅😂😅😂

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in