2021-05-20, 16:29
Medlem
UncleTompas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FinasteTanja
Hon deklarerade fler än en gång att han kunde arbeta till sig pengar som hon alltid gjort, sagt av oskulden som t ex fått ett par skor för 15 000:- av en sk. Pojkvän och är arbetslös.
Kan inte få in i min skalle att någon överhuvudtaget kan lägga en endaste röst på detta spektakel till människa.
Oj, rasistisk igen.
Sluta fjanta dig. Du vet mycket väl att man kan kalla henne för spektakel till människa utan att vara rasistisk. Annars får du gå om grundskolan. Nardos förtjänar inte att vinna miljonen för fem öre då hon är en egocentriskt, konstant skrikande dåre som tror jorden kretsar kring henne och enbart hennes känslor.
Tanja skall därför vinna.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Kollade den där diegoxmamis story på insta... Han säger att det är skrattretande att vi på flashback vill "taktikrösta" ut Nardos för att hon är en svart kvinna, och inte svensk. Vad är det för fel på den här snubben? Anledningen till att vi inte vill att hon ska vinna är för att tv4 kört propaganda från dag 1, och att de försöker rida på någon rasistvåg för att 7 flashbackare skrivit n-ordet. Sedan har de hackat på Simon och Emelie och klankat ner på dem. Mordhotat och sagt åt folk att de inte får uppdatera sina konton... Är det någon han ska klaga på så är det tv4 som gjort så att man blivit förbannad på propagandan och räkmackan hon glidit på sedan dag 1.
Korrekt! Tanjas konto har inte uppdaterats sedan hoten. Rasistiskt borde väl vara om man upplevde alla med utlänsk bagrund lika som Nardos...
Medlem
Har det varit någon positiv fråga till Emelie än?
2021-05-20, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Har det varit någon positiv fråga till Emelie än?

Niet.
2021-05-20, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Nya tider nu gubben. madde har åkt så nu är jag snäll som jag utlovade!
Nej men Malmen, nu har vi Negerhoran istället.
2021-05-20, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
Det handlade väl mer om att hon startade en negativ kedjereaktion som sedan ledde till att stämningen blev dålig. Flera deltagare snackade skit om honom och tyckte illa om honom under hans första kväll.

Då ligger väl problemet på betydligt fler personer än henne. Hon sa väl aldrig att hon tyckte illa om honom?
Strunt samma, alla verkar uppenbarligen ha olika åsikter om det här.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Inte en enda liknande typ av fråga har någon av dom andra fått. INTE EN ENDA. Bara massa love love love.

GIVE HER A FUCKING BREAK för guds skull.

Fy FAN vad sjukt det här är. Kan knappt tro det är sant!?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
HAHAHA, dessa människor HATAR verkligen Emelie.

Jag tycker Emelie gör det riktigt bra, faktiskt! Hon imponerar på mig nu! 👍
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Vinner hon inte SKJUTER VI OSS ut ur atmosfären och sätter oss på tvären.

Jag vet att omröstningen startar 20:00 men LIK FÖRBANNAT klickar jag mig in på ”Rösta” i appen om och om igen. Att man är motsatsen till sansad och vettig, så mycket kan jag säga utan att säga för mycket så att säga.
Även jag är på väg in i en Tanjapsykos, prisa Gud att helvetet snart är över.

Att de 3 asen inte förstår hur illa det ser ut att först skrikälska Nardos och nu hacka sönder Emelie, fy fan.
2021-05-20, 16:32
Medlem
Nu är jag inte ett fan av Emelie. Men hennes frågor nu vågade de inte ställa till Nardos. Nardos kan inte ta kritik så de vågade inte ställa såna frågor.
Medlem
Anonym396s avatar
Helvete, vad de går in på detalj med konflikterna Emelie har hamnat i.

De pratade aldrig om Nardos fucking beteende i huset.

TV4 älskar det här. Försöker minska Emelies chanser i final att vinna samtidigt som Nardos chanser ökar.

JAG SPYR
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Nivån på diskussionen med Nardos vs. Tanja

som att prata med ett barn med Nardos

"Due sååå dukti din mamma är sååååå stolt"
Precis så!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto