2021-05-20, 15:43
Avslutad
Tanja köpte en dator på avbetalning och en kamera och försökte bli stor på youtube. Fast det kan ju hjälpa att hon varit med i PH? För en annan som köpt en dator på avbetalning yadi yadi hade nog inte kunnat få så mycket följare som hon hahaha..

Visste inte att Tanja vill vinna för att kunna utveckla sin Youtube karriär
2021-05-20, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag skrattar också bort majoriteten av min lön - badam-tischhhh!

(Kunde inte heja mig.)

Och så dryga 30% arbetsgivaravgift på det...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
Anty hade ingen fördel med alla sina följare . Hon åkte ut tidigt .

Anty är ingen jättestor influenser som Tanja. De flesta vet vem hon är men många hade ingen aning om vem Anty var INNAN bb
Medlem
22 minuter nu för tanja
2021-05-20, 15:45
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Tanja köpte en dator på avbetalning och en kamera och bara frösökte bli stor på youtube. Fast hmm.det kan ju hjälpa att du varit med i PH? För en annan som köpt en dator på avbetalning yadi yadi hade nog inte kunnat få så mycket följare som du hahah..

Visste inte att Tanja vill vinna för att kunna utveckla sin Youtube karriär , next!

Det sa hon ju också, hon filmade under sommaren men lade inte upp första klippen förrän när PH började sändas. Taktiskt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Jag stödröstade på madde en antal gånger för att få ut mössan o peddot t.ex skönt att den efterblivna människan lämnat!!

Du glömde skriva hora
Medlem
UncleTompas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ambivalent006
Anty är ingen jättestor influenser som Tanja. De flesta vet vem hon är men många hade ingen aning om vem Anty var INNAN bb
Va? Anty är mycket större än Tanja Jag hade ingen aning om vem Tanja var innan BB. Eller Anty för den delen.
2021-05-20, 15:46
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UncleTompa
Ja helt sanslöst. Hon har definitivt kommit så mycket längre än de andra tillsammans i sin "personliga utveckling" (årets mest utslitna ord).

Definitivt.. Hon är verkligen ett guldkorn den tjejen! <3
2021-05-20, 15:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Det sa hon ju också, hon filmade under sommaren men lade inte upp första klippen förrän när PH började sändas. Taktiskt.

Japp! Då var det nästan "ännu värre". Haha, jag vet att jag kämpar i motvind men kändes som en konstig anledning bara
2021-05-20, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
Anty hade ingen fördel med alla sina följare . Hon åkte ut tidigt .
Precis! Därför ska man absolut inte förminska Tanja genom att hon är kvar bara för hon har mer följare på insta, hon är kvar för människor gillar henne och röstar kvar henne!!
2021-05-20, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Vilken annorlunda attityd de har gentemot Tanja jämfört med hur dom var mot Nardos.
Då satt dom i princip och sa att hon va en vinnare och blabla...mot Tanja är dom istället väldigt skeptiska och inte alls lika friendly om ni fattar hur jag menar....
Nu har jag ljudet avstängt så gör inte vad som sägs, men är du förvånad?
2021-05-20, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Vilken annorlunda attityd de har gentemot Tanja jämfört med hur dom var mot Nardos.
Då satt dom i princip och sa att hon va en vinnare och blabla...mot Tanja är dom istället väldigt skeptiska och inte alls lika friendly om ni fattar hur jag menar....
Verkligen. Tänk hur deras attityd kommer vara mot Simon då. Tror det kommer vara väldigt skeptiskt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in