2021-05-20, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
Sara songbird är ju juddans vän
Vad trevlig hon ser ut bakifrån
2021-05-20, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Det är svårt att ställa svåra frågor till en idiot som inte kommer klara av att svara på frågan utan att bryta ihop eller attackera intervjuaren. Det är betydligt enklare med Emelie.

Sant. MEN - även den som verkar stark kan behöva ödmjukhet och kärlek.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Sök hjälp, du är verkligen inte frisk.
Kan offra mig för det manliga släktet, om du har ICA-kassen på huvudet.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UncleTompa
Jag tror och tycker att hon kan väl för fan stå för all skit hon spridit i huset och var är bättre än att de sker i en podd? Hon har spridit gift ett x antal veckor och varje gång någon tar upp något så ursäktar hon sig med att hon inte menade så, eller att hon missförståtts.

Tuffa frågor my ass.
Jag är 100% på din sida. Inte mer än rätt att hon blir lite konfronterad, för en gångs skull. Dags att ta lite ansvar liksom.

Även om jag kan tycka att Nardos skulle blivit mer grillad, EVEN THOUGH jag förstår varför man inte orkar ge sig in i det med henne.
2021-05-20, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UncleTompa
Men lugn. Hon fick frågan om hon verkligen skiter i miljonen som hon sagt. Den var väl inte så jävla tuff?
Tycker inte alls den är tuff då hon själv har tagit upp det så många gånger i huset
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Vet ej, kan ju hoppas.😀

Är förvånad att de tror 1 milj är så mycket pengar. Dom fattar nog inte skatt ska betalas också.

Summan borde fan vara så dom får ut 1 miljon efter skatt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Vet ej, kan ju hoppas.😀

Är förvånad att de tror 1 milj är så mycket pengar. Dom fattar nog inte skatt ska betalas också.
Simon är helt säker på att de redan är skattade, sa att han blir vansinnig om han måste skatta.
Med Kroghäng, vitt i näsan 7 dagar i veckan har han inte råd med skatt.
2021-05-20, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Kan offra mig för det manliga släktet, om du har ICA-kassen på huvudet.
Dina föräldrar måste vara stolta. Har aldrig stött på en vidrigare människa än du i något sammanhang någonsin, ändå en bedrift.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Fick Nardos frågan vad hon skulle göra för en miljon?

Folk gillar inte när folk pratar om pengar. Ska TV4 klippa in i avsnittet imorgon när Tanja och Emelie gör det?

Riktigt fult då.

Jo, hon fick, hon pratade om att hjälpa sin mamma, sina kusiner osv. Men passade samtidigt på att sänka Simon som pratat om samma sak (i hundra dagar visserligen ), och att Simon kanske borde tacksam som haft föräldrar som kunnat hjälpa honom......... ............................................
Medlem
Vill någon förklara vad som var så hemskt med att Emelie sa det här att han hade stånd? Han hade obv för den som sett det, någon form av erektion. Var det så hemskt att berätta det (på fyllan dessutom) för sina (vad hon nu trodde var) vänner?
Jesus kristus. Jävlar vad hon får skit för ngt som inte ens är elakt. Gissar att Dennis bryr sig absolut NOLL och skrattar åt alltihop.
2021-05-20, 16:24
Medlem
Thequeenofthehouses avatar
Vem är denna Isabelle?Shit va snygg hon är...my good,,,,mina läppar fladdrar juh*s*
2021-05-20, 16:25
Medlem
Gick in på liven för första gången sen imorse och klarar verkligen inte av Saras skratt så var tvungen att stänga av

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in