2021-05-19, 13:26
Moderator
Maviels avatar
Hon kom hem till dig och du våldtog henne där? Hur avslutades det? I vilket skick lämnade du henne? Greps du direkt?
Citera
2021-05-19, 13:45
Medlem
Lite intressant är hur andra kvinnor ser på dig nu.
Har du träffat någon som vet vad du gjort eller som du berättat om våldtäkten för?
Hur reagerar dom? Man har ju läst om att vissa kvinns snarast dras till såna som dig snarare än stöter bort och tar avstånd.
Citera
2021-05-19, 14:05
Medlem
Rotschildjugends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrStreamer
Lite intressant är hur andra kvinnor ser på dig nu.
Har du träffat någon som vet vad du gjort eller som du berättat om våldtäkten för?
Hur reagerar dom? Man har ju läst om att vissa kvinns snarast dras till såna som dig snarare än stöter bort och tar avstånd.

Min fästmö går ju igång på det. Hon säger: du är äkta varan. Sen har vi inte sånt sex, men hon är nog nöjd i halmen.

Har ju haft tjejer på sidan. Har varit uppriktig mot de allihopa, tycker det är rätt, i samtliga fall har de gått igång på det.

En tjej läste domen och ville simulera den händelsen men det var lite för knäppt, så det blev bara vanligt ligga.

Men jo tjejer går igång på det. Kanske inte alla. Men iaf den luder jag träffat

Jag hade ju inget inslag av våld. Kanske hjälper.
Citera
2021-05-19, 14:11
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Hon kom hem till dig och du våldtog henne där? Hur avslutades det? I vilket skick lämnade du henne? Greps du direkt?

Det avslutades ju tydligen med att hon fick orgasm. Alltså vilken trolltråd. Visst, nice sexfantasi om en gangstermiljonär som pluggade språk i fängelset efter att han våldtagit en tjej tills hon fick orgasm.
Citera
2021-05-19, 14:18
Medlem
QuadraticFormulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Det avslutades ju tydligen med att hon fick orgasm. Alltså vilken trolltråd. Visst, nice sexfantasi om en gangstermiljonär som pluggade språk i fängelset efter att han våldtagit en tjej tills hon fick orgasm.
Om han sagt att han jobbade som kulturprofil hade jag faktiskt trott på historien. Verkar istället som syftet med tråden varit att provocera så många som möjligt. Aja jag fick ett gott skratt av att läsa tråden oavsett sanningshalten.
Citera
2021-05-19, 14:20
Medlem
Undrar om dårar på Flashback får utlösning av av att fantisera?
Som en sexnovell från 1981, typ.

Hur sjuka är folk egentligen?
Citera
2021-05-19, 14:31
Medlem
JBernards avatar
Frågan kanske har varit uppe, men... Var det värt det?
Citera
2021-05-19, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rotschildjugend
Nej, såklart inte. Tid får du aldrig igen. Pengar går att tjäna. Men tid är tid,

men jag gjorde det bästa av läget. Eftersom skadeståndet var betalt och jag hade bostad vid muck så lade jag tid på studier, lärde mig ett till språk, utökade min masters med affärsengelska 80p.

Jobbade som kock och trädgårdsmästare nästan hela voltan så hade bra sysselsättning.

80hp är nästan 3 terminer, tror herr troll inte har några högskolepoäng öht, annars skulle du inte göra sån fundamental miss.

Men du får 6/10 trollpoäng, bra jobbat!
Citera
2021-05-19, 14:46
Medlem
Rotschildjugends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quet
80hp är nästan 3 terminer, tror herr troll inte har några högskolepoäng öht, annars skulle du inte göra sån fundamental miss.

Men du får 6/10 trollpoäng, bra jobbat!

80 HP är 4 terminer, faktiskt, enligt det gamla systemet. enligt det nya vet jag inte. Men eftersom jag anmälde mig till kurserna hösten 2014 efter 7 månader hade gått på voltan, så blev det gamla systemet. Beräkna hur många terminer 32 månader och spela allan efter det.

Vad du tror bekommer mig inte och har ingen relevans för tråden. Så det blir en offtopic anmälan oavsett mitt svar. Men för att underhålla mig själv svarar jag. Får ju ändå betalt under tiden medan jag skriver detta. Jag har en Masters inom Statsvetenskap på Tyska. Vet du vad Tyska är din sopa?

Ger dig 1/10 i besserwisserhet.
Citera
2021-05-19, 14:48
Medlem
Rotschildjugends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JBernard
Frågan kanske har varit uppe, men... Var det värt det?

nej återigen, tid är aldrig värt att förlora för att man saknar självkontroll och anser sig ha rätt att utkräva hämnd. Tid går aldrig att få igen. Allt annat går att få igen,

Jag kunde inte vara med min Farbror när han dog, det sved mycket. Sen är det bögröv att förlora tid oavsett.
Citera
2021-05-19, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Balkankille, alltså.

Tack för svar i övrigt. Inte för att jag känner till avdelningarna du talar om men det verkar ju hyfsat trovärdigt. Att som svensk vara våldtäktsman är oerhört skambelagt och du förefaller inte det minst brydd. Trodde först du trollade, men ditt ursprung förklarar den saken.

Du förstår att när bojorna brister, glasväggen dras undan eller hur man nu ska likna det, att sådana som du kommer råka väldigt illa ut? Hur skulle du känna om en svensk slusk gjorde så mot din fru, syster, mamma, dotter? Då vet du nog vad som kommer...

Det är mest den vanliga svensson som tror detta skulle vara en livstidsdom och att man blir utesluten ur samhället efter. Jag har begått brott som är enormt mycket grövre enligt samhället än det ts gjorde och alla vänner vet, familj vet, arbetsgivare vet samt kollegor. Hade även kommunalt jobb där alla visste.

Jag är den den genuint gladaste och piggaste människan av alla mina kollegor och vänner. Dessutom en av de mest omtyckta personerna på mitt jobb och bland människor jag träffar. Finns noll skam. Bara en svag människa skäms över förflutna. Allt handlar om vilken energi du bidrar med idag. Det är så andra uppfattar dig, oavsett vilka brott du har begått.

Nej, tänker inte berätta vilket brott det var på flashback.
Citera
2021-05-19, 14:53
Medlem
Rotschildjugends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel

Hon hade nyckel skrev jag ju. Ja först i hallen, sen vardagsrummet, sen på toan, sen sovrummet,

Det avslutades då herr batong knackade/bankade på ytter porten. Tydligen hade ngn granne ringt in en oros anmälan då det var rätt livat. Hon skrek lite o så först men när jag väl satte igång så höll hon käft.

Jag lämnade henne i ett våldtaget skick? Polisen som mötte henne först sa under rättegången att hon såg "härjad" ut. Jag greps direkt men sa att allt var medvilligt sen tog det en jävla tid att komma till rätten av olika skäl. Men jag släpptes på fri fot dagen efter dock fortsatte utredningen. Först var jag misstänkt för Misshandel, Frihetsberövande, Vanlig våldtäkt, Övergrepp i rättssak, Grovt olaga hot, och Skadegörelse och kränkning av normal graden.

Alla punkter lades ner och våldtäkten blev en grov istället för vilken jag åtalades och dömdes för.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in