2021-05-19, 12:51
Medlem
Rotschildjugends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carlpetersen73
Ok. Men hon gick in med nyckel i din lägenhet och fick orgasm när ni hade sex, men det blev våldtäkt? Var det för att du spårade ur med att pissa på henne och stoppa upp grejer i henne?

Och knullade henne. I mun o fitta. Trots hon sa nej
Citera
2021-05-19, 12:51
Medlem
LucNNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweintoo
Sa han väl inte? Hon ville väl anmäla honom för andra brott och då skulle detta "hindra henne"?

Han skrev det, lär dig läsa ditt troll
Citera
2021-05-19, 12:52
Medlem
Rotschildjugends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svizzera
Bara juggar kallar sig för "sydeuropéer". Varför kan du inte tala om vilket land du kommer från?

Vilken religion tillhör du?

Det är irrelevant för tråden
Citera
2021-05-19, 12:57
Medlem
Sofiajadetarjags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rotschildjugend
Tycker du ska hålla dig till topic. Instruktioner på Flashback är ganska tydliga. Att inte följa de och förtälja sina egna kval och tolkningar är ett test på om man är förståndshandikappad eller inte.

Min präst sa att jag var förlåten. Även patriarken på Balkan sa det. Deras ord väger tyngre än en missnöjd liten Sli** på flashback.

De säger så till alla, det är deras jobb. Slutordet har alltid Gud. Det var allt.
Citera
2021-05-19, 13:00
Medlem
carlpetersen73s avatar
Citat:
Och knullade henne. I mun o fitta. Trots hon sa nej
Du knullade henne i 90 minuter, var du påtänd?
Citera
2021-05-19, 13:01
Medlem
Rotschildjugends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carlpetersen73
Du knullade henne i 90 minuter, var du påtänd?

Läs tråden
Citera
2021-05-19, 13:03
Medlem
EnGodForlorares avatar
Citat:
Skulle kunna länka domen men då outar jag mig själv och med flashbacks nitiska moderatorer så blir jag säkert avstängd. Då förlorar tråden sitt syfte.

Nej, självoutning är tillåtet. Premissen för din trådstart är intressant men självklart kommer de flesta utgå från att du trollar.
Citera
2021-05-19, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
1. Varför skulle Gudfar betala skadestånd på dina övergrepp om du själv har pengar?
2. Är du etnisk svensk?
3. Var avtjänade du ditt straff?
4. Hur många interner satt där?
5. Hur många av dessa var etniska svenskar?

Och där föll lögnerna. Man behöver oftast bara hitta en för att hela skiten är en mytomanihistoria.
Sen verkar det allmänt lite grafiskt när mytomanen pratar om våldtäkten, lite som att det är en fantasi.

Men åter till: precis, ingen gudfar hade betalt 200k när personen sitter på en brf som ökade med en miljon i värde samt aktier för 200k>.

Då var det avklarat och vi kan stänga den här tråden.
Citera
2021-05-19, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodForlorare
Nej, självoutning är tillåtet. Premissen för din trådstart är intressant men självklart kommer de flesta utgå från att du trollar.

Det är inte så svårt att hitta random dom för grov våldtäkt och använda någon annans. Det är inte ett bevis för ett skit att länka en dom.
Citera
2021-05-19, 13:08
Medlem
Rotschildjugends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodForlorare

Oviktigt vad du tycker. Du är inte Alfa/Omega. Vet vad jag gjort och ger er möjlighet att ställa frågor sett till hela tråden är du 1%, det är ok
Citera
2021-05-19, 13:10
Medlem
W.Smiths avatar
Måste vara det mest korkade jag hört om på länge. Bra plan mannen. Vilket smuts till människa. Ska vi gissa bosnisk zigenare?

Givet vårt undermåliga samhälle så fick du såklart uppleva något slags vuxendagis istället för en nia i bakhuvudet. Innerst inne tror jag nog ändå, om du har minsta heder i kroppen (om min etniska gissning är korrekt så behöver du inte lägga någon vikt vid detta), att du också vet att det enda du förtjänar är en kula i huvudet.

Men karma är en stark kraft, och den bidar ibland sin tid. Jag tror nog att du kommer att få betala förr eller senare.

Dina ”vänner” är väl av samma pissluffar-karaktär som du själv är om dom nu inte har något problem med din historia, fast det mest sannolika är förstås att dom är falska as och istället hånar dig bakom din rygg. Men vem vet, eller bryr sig för den delen.

Lycka till med livet.
Citera
2021-05-19, 13:11
Medlem
Rotschildjugends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macatho
Och där föll lögnerna. Man behöver oftast bara hitta en för att hela skiten är en mytomanihistoria.
Sen verkar det allmänt lite grafiskt när mytomanen pratar om våldtäkten, lite som att det är en fantasi.

Men åter till: precis, ingen gudfar hade betalt 200k när personen sitter på en brf som ökade med en miljon i värde samt aktier för 200k>.

Då var det avklarat och vi kan stänga den här tråden.

Oviktigt vad du tycker. Blev en offtopic anmälan. Tråden handlar om frpgor till mig inte vad ditt resonemang avser.

Lugnt att stänga tråden. Tycker jag fått vädra och ge bra svar.

Min Gudfar är snuskigt rik 200k för honom är som 2k för mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in