2021-05-19, 10:13
Medlem
Rotschildjugends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lund-NoGo-zone
Är våldtäktsmän illa sedda i fängelset? Mörkar (...) man sitt brott för andra?

Alla sexual och relationsbrott sitter tillsammans dock var jag ärligt från början, och det var inga problem för mig i sak, det förekom andra vanliga brott på vår avdelning. Jag jobbade som kock och som kock har man nära relation med KV även städaren och jag var tajta så vi golade på folk och ljög för att få bort de som inte passade in på avdelningen, sista året var vi 9 killar/män som alla kom väl överens, inget jidder osv,

Jag skötte även köksekonomin väldigt väl, såpass att Köket på KV tvingade oss att börja spendera mer pengar på inköp, och sluta bunkra så jävla mycket. Vårt lager såg ut som ett närlivs.
Citera
2021-05-19, 10:16
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rotschildjugend
Alla sexual och relationsbrott sitter tillsammans dock var jag ärligt från början, och det var inga problem för mig i sak, det förekom andra vanliga brott på vår avdelning. Jag jobbade som kock och som kock har man nära relation med KV även städaren och jag var tajta så vi golade på folk och ljög för att få bort de som inte passade in på avdelningen, sista året var vi 9 killar/män som alla kom väl överens, inget jidder osv,

Jag skötte även köksekonomin väldigt väl, såpass att Köket på KV tvingade oss att börja spendera mer pengar på inköp, och sluta bunkra så jävla mycket. Vårt lager såg ut som ett närlivs.
"Tränar" du på något sätt för en laglig vit framtid i det svenska samhället? Typ förbereder dig för att ha en restaurang eller så. Det går ju faktiskt att tillföra något till Sverige, och då också få ut något.

"Hatar" du Sverige, eller hatar du polisen?

Hatar du kvinnor?
Citera
2021-05-19, 10:18
Medlem
carlpetersen73s avatar
Vad hade hon gjort? Du skrev att hon hotade att anmäla dig för polisen för diverse andra brott, men det hade ju inte hänt ännu. Känner du dig "rehabiliterad" efter fängelsetiden?
Citera
2021-05-19, 10:19
Medlem
Rotschildjugends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clas.Ohlsson.453
Hur kommer det sig att dem inte bryr sig?
Om du kunde gå tillbaka i tiden vad hade du ändrat?
Vet du hur hon har det idag?
Hur var det att sitta inne? Våldtäktsmän brukar ju inte vara speciellt populära. Eller visste dem inte om vad du satt inne för?

Jag vet hur hon har det idag. Hon har snubbe sedan 7 år, och de bor ihop, hur hon mår borde 200.000 ha fixat så ansåg lagen iaf. Sen om hon har mardrömmar, ja det är väl hennes ensak. Jag har betalt i tid och pengar.

Att sitta är som att vara på vuxendagis. Jag hade ju tjej under tiden så fick besök en gång i veckan, fick ligga, (vi är förlovade idag), plus en bra sysselsättning, åt entrecote till frukost, vi bakade pizza på helgerna, hade PS2 med massor jävla spel, och sen hade jag studierna.

De bryr sig inte antar jag för att jag var ärlig från början, och för att jag är en formidabel medarbetare som gör sitt jobb och tar sitt ansvar. Det är det som räknas. Inte vad pöbeln anser. Pöbeln är som gegga.

Sexual och relationsbrott sitter tillsammans, det förekom att någon med annan brottslighet kom in då o då på avdelningen men KV är jävligt duktiga på att ta bort störiga moment, plus med lite lögn och manipulation från självförvaltningen så gick det snabbare. Jag upplevde dock aldrig något hot eller våld. Oftast är de bråkiga väldigt uppenbara och det tar typ 2-3 dagar innan de hamnar på isolering.
Citera
Medlem
Opaques avatar
Citat:
Inte för brottet i sig, jag ångrar att jag inte tänkte igenom det mer så jag slapp åka dit, har ånger att min familj led, men offret skiter jag i.

Har fått diagnos för din avsaknad för empati i fängelset , eller innan du åkte in ?
Citera
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
1. För att det var 200K cash, jag hade som plan B att sälja lägenheten men han tyckte i samråd med min far (vet inte om min far också gick in) att det var bättre att jag hade kvar lägenheten när jag kom ut.
Det är väl bra att få skadeståndet betalt av någon annan som har massor pengar utan krav på återbetalning?
2. Nej, jag är Sydeuropé
3. Först Riksenheten, 2 månader, sedan Salberga hus 9, 17 månader, sedan Skogome A-paviljongen, 2 månader och sist Skogome klass 3, sista tiden, 4 månader vill jag minnas, (var häktad 7 månader, innan riks).
4. Riksenheten har ju 8 rum tror jag, Salberga hade väl 9 vill jag minnas, per avdelning, Skogome klass 2 hade nog 12 per ben så 24 totalt med hus, klass 3 var det nog 8 per våning.
5. På Klass 1 var det väldigt blandat. Det fanns mkt Somalier och Afghaner/Iranier/Araber, men det fanns ju också Svenskar, men dessa var antingen pedofili, eller kvinnoboxare alternativt någon form av dråp/mord.

Balkankille, alltså.

Tack för svar i övrigt. Inte för att jag känner till avdelningarna du talar om men det verkar ju hyfsat trovärdigt. Att som svensk vara våldtäktsman är oerhört skambelagt och du förefaller inte det minst brydd. Trodde först du trollade, men ditt ursprung förklarar den saken.

Du förstår att när bojorna brister, glasväggen dras undan eller hur man nu ska likna det, att sådana som du kommer råka väldigt illa ut? Hur skulle du känna om en svensk slusk gjorde så mot din fru, syster, mamma, dotter? Då vet du nog vad som kommer...
Citera
2021-05-19, 10:20
Medlem
Rotschildjugends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carlpetersen73
Vad hade hon gjort? Du skrev att hon hotade att anmäla dig för polisen för diverse andra brott, men det hade ju inte hänt ännu. Känner du dig "rehabiliterad" efter fängelsetiden?

Det tycker jag, och återanpassad. Livet blir vad man gör det till. Jag har ett utvecklat konsekvenstänk. Är ju laglig idag. Visst jag röker på någon gång men inte mer än så. Lever rätt hälsosamt och lagligt, betalar min skatt och hjälper en äldre dam i huset bredvid att handla mat och lagar lunchlådor till henne.
Citera
2021-05-19, 10:23
Medlem
Rotschildjugends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Balkankille, alltså.

Du förstår att när bojorna brister, glasväggen dras undan eller hur man nu ska likna det, att sådana som du kommer råka väldigt illa ut? Hur skulle du känna om en svensk slusk gjorde så mot din fru, syster, mamma, dotter? Då vet du nog vad som kommer...

Håll dig till topic. Vad du anser bekommer mig inte. Hade något hänt så skulle det redan hänt. Jag är från Balkan ja. Det finns skäl till att inget har hänt och inget kommer hända. Men det är offtopic.

En svensk är ju rätt lealös ser svenskar som rätt ofarliga. Däremot MENA. Men jag vet inte hur jag skulle reagera, målar inte Fan på väggen,
Citera
2021-05-19, 10:25
Medlem
Rotschildjugends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grey.eagle
Så du känner att du vann ändå på att sitta med andra våldtäktsmän, du förädlade dig.

inte att sitta med andra, men man lär sig hur man ska begå brott om det skulle dyka upp en sån situation igen i framtiden. Hoppas inte det gör det. men ingen kropp inget bevis. Tänker jag rent spontant.

Sen förädlade det mig då jag själv anser mig blivit bättre mina nära och kära säger det också.
Citera
2021-05-19, 10:25
Moderator
blomvattnares avatar
Citat:
Ja det var faktiskt skönt, jag knullade henne i över 90 minuter i både fittan och käften, och sedan förnedrade jag henne med att föra upp diverse föremål i hennes underliv.

Skulle du i dagens läge tycka att det var skönt att ha sex med en kvinna mot hennes vilja? Rent fysiskt alltså.

Citat:
Skäms inte längre, skammen är mest initial, då hade jag kass kvinnosyn,
Skulle någon göra så mot någon nära till mig, så vet jag inte hur jag skulle agera,
Har du någon teori om var din kassa kvinnosyn kom ifrån?

Du skriver att du hade kass kvinnosyn. Har den synen ändrats nu, och i så fall varför?
Citera
2021-05-19, 10:26
Medlem
Rotschildjugends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tromejjagkanallt
Skulle du göra om det?

Nej
Citera
2021-05-19, 10:26
Medlem
Firewaias avatar
Sådana som TS är på riktigt de minst värda människorna som existerar, hur fan kan man gå runt och vara så lågintelligent att man använder våldtäkt som hämnd för något? Polare med ISIS?

Har du någon från innan du åkte fast kvar i din närhet TS? Hade min polare gjort nåt liknande hade jag börjat planera hur kniven i hans hals inte skall gå att spåra till mig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in