Citat:
Ursprungligen postat av
RudyardKipling
Jag struntar i vad alla säger, jag tror i alla fall på dig.

Jag måste nog instämma. Minns på kåken att många fick piller för att ta sig igenom dagen, kunna sova osv, men jag erkände för mig själv och på sikt för KV och nära/kära (redan under häktestiden), när man är skyldig då sover man som en prins, livet smakar bättre, man är gladare. Jag visste ju att allt hade ett slut. Sen att jag inte hade ett röv skadestånd av magnitud när jag kom ut plus en egen lägenhet och flickvän gjorde ju inte saken sämre direkt.
Jag förlorade 1 vän, på det brottet, men han var inte så nära. Resten backade mig då och backar mig idag. En dålig handling definierar inte en människa förutsatt att man väljer att göra bättre ifrån sig. sen vad pöbeln och Flashback anser, som jag skrivit det är ingen auktoritet som mitt liv står och faller med.
Däremot förstår jag att det sticker i ögonen på vissa användare men det var beräknat när jag skapade tråden. Speciellt då jag inte började på ruta -1000 när jag kom ut, snarare ruta +500 som ju är bra över 60% av användarna här. Har under tiden (sedan tråden skapades) fått en del hat-DM från användare men deras ilska stärker mig och bevisar bara att allt går om man vill, jag är inte mitt brott, jag har däremot gjort ett grovt brott.