2021-05-19, 14:54
Medlem
Ingen våldtäkt alltså, iomed att det verkar som att ni va ihop. Enligt lagen är det ju våldtäkt men egentligen så går det inte att våldta någon man är ihop med, ni har ju liksom ett kontrakt att du ska knulla henne. Om du sen gör det på ett sätt som är svinigt är ju en annan femma men ”våldtäkt” känns det inte som.

Tror många i statistiken är såna tjejer.
Citera
2021-05-19, 14:55
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zanderman
Det är mest den vanliga svensson som tror detta skulle vara en livstidsdom och att man blir utesluten ur samhället efter. Jag har begått brott som är enormt mycket grövre enligt samhället än det ts gjorde och alla vänner vet, familj vet, arbetsgivare vet samt kollegor. Hade även kommunalt jobb där alla visste.

Jag är den den genuint gladaste och piggaste människan av alla mina kollegor och vänner. Dessutom en av de mest omtyckta personerna på mitt jobb och bland människor jag träffar. Finns noll skam. Bara en svag människa skäms över förflutna. Allt handlar om vilken energi du bidrar med idag. Det är så andra uppfattar dig, oavsett vilka brott du har begått.

Nej, tänker inte berätta vilket brott det var på flashback.

Jag struntar i vad alla säger, jag tror i alla fall på dig.
Citera
2021-05-19, 15:06
Medlem
Rotschildjugends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fr0g
Ingen våldtäkt alltså, iomed att det verkar som att ni va ihop. Enligt lagen är det ju våldtäkt men egentligen så går det inte att våldta någon man är ihop med, ni har ju liksom ett kontrakt att du ska knulla henne. Om du sen gör det på ett sätt som är svinigt är ju en annan femma men ”våldtäkt” känns det inte som.

Tror många i statistiken är såna tjejer.

Det finns de i min närhet som också väljer att se det så.
Citera
2021-05-19, 15:10
Medlem
Rotschildjugends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Jag struntar i vad alla säger, jag tror i alla fall på dig.

Jag måste nog instämma. Minns på kåken att många fick piller för att ta sig igenom dagen, kunna sova osv, men jag erkände för mig själv och på sikt för KV och nära/kära (redan under häktestiden), när man är skyldig då sover man som en prins, livet smakar bättre, man är gladare. Jag visste ju att allt hade ett slut. Sen att jag inte hade ett röv skadestånd av magnitud när jag kom ut plus en egen lägenhet och flickvän gjorde ju inte saken sämre direkt.

Jag förlorade 1 vän, på det brottet, men han var inte så nära. Resten backade mig då och backar mig idag. En dålig handling definierar inte en människa förutsatt att man väljer att göra bättre ifrån sig. sen vad pöbeln och Flashback anser, som jag skrivit det är ingen auktoritet som mitt liv står och faller med.

Däremot förstår jag att det sticker i ögonen på vissa användare men det var beräknat när jag skapade tråden. Speciellt då jag inte började på ruta -1000 när jag kom ut, snarare ruta +500 som ju är bra över 60% av användarna här. Har under tiden (sedan tråden skapades) fått en del hat-DM från användare men deras ilska stärker mig och bevisar bara att allt går om man vill, jag är inte mitt brott, jag har däremot gjort ett grovt brott.
Senast redigerad av Rotschildjugend 2021-05-19 kl. 15:13.
Citera
2021-05-19, 15:19
Medlem
Larasofts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rotschildjugend
Jag måste nog instämma. Minns på kåken att många fick piller för att ta sig igenom dagen, kunna sova osv, men jag erkände för mig själv och på sikt för KV och nära/kära (redan under häktestiden), när man är skyldig då sover man som en prins, livet smakar bättre, man är gladare. Jag visste ju att allt hade ett slut. Sen att jag inte hade ett röv skadestånd av magnitud när jag kom ut plus en egen lägenhet och flickvän gjorde ju inte saken sämre direkt.

Jag förlorade 1 vän, på det brottet, men han var inte så nära. Resten backade mig då och backar mig idag. En dålig handling definierar inte en människa förutsatt att man väljer att göra bättre ifrån sig. sen vad pöbeln och Flashback anser, som jag skrivit det är ingen auktoritet som mitt liv står och faller med.

Däremot förstår jag att det sticker i ögonen på vissa användare men det var beräknat när jag skapade tråden. Speciellt då jag inte började på ruta -1000 när jag kom ut, snarare ruta +500 som ju är bra över 60% av användarna här. Har under tiden (sedan tråden skapades) fått en del hat-DM från användare men deras ilska stärker mig och bevisar bara att allt går om man vill, jag är inte mitt brott, jag har däremot gjort ett grovt brott.

Ja, vad var syftet med att skapa denna tråd?
Citera
2021-05-19, 15:23
Medlem
Rotschildjugends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larasoft
Ja, vad var syftet med att skapa denna tråd?

Ge andra användare möjlighet att fråga såklart, anges ju i titeln?. Bra med gärningsmannens perspektiv.
Citera
2021-05-19, 15:24
Medlem
Sofiajadetarjags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Normalsaltatsocker
Så jävla omanligt..
Men en trolltråd av rang

Det är ju helt rätt det du skriver normalsaltatsocker, alla riktiga män vet hur en bra man och människa ska vara och är. De behöver inte försöka ljuga för sig själva och sin omgivning. De flesta svenska män är ju bra iallafall.
Senast redigerad av Sofiajadetarjag 2021-05-19 kl. 15:31.
Citera
2021-05-19, 15:26
Medlem
-GGs avatar
Tror du att du och dina nära hade brytt er och känt mer om ditt brott, den moraliska biten i det, om offret varit från Balkan? Hade det varit mer skamligt för dig om tjejen kom från säg ditt område på Balkan?
Svenskar och särskilt svenska tjejer saknar oftast helt värde hos er och ett brott begånget emot dem ses som något man kan förlåta eller släta över för man saknar en riktig etnisk och kulturell koppling till det hela och då även individen i fråga.

Svenskar tjejer brukar användas för att ha "kul" tills man gifter sig och skaffar familj.
Senast redigerad av -GG 2021-05-19 kl. 15:30.
Citera
2021-05-19, 15:38
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Mkt trams och offtopic anmälningar på denna tråd. Jag har penis och är den som drar in mer pengar till hushållet. Sen hur din subjektiva uppfattning är om manlighet bekommer inte mig. Den dagen jag låter mig definieras av tomtar på Flashback kan jag lika gärna hoppa framför tåget.

Det är ingen som förväntas bli definierad av meningsmotståndare på FB men du har väl ett syfte med att vilja skriva här i alla fall, om du nu inte trollar så klart?

Citat:

Dina nära och kära är andra balkansluskar och annat invandrarpack?
Citera
2021-05-19, 15:53
Medlem
Rotschildjugends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Dina nära och kära är andra balkansluskar och annat invandrarpack?

Även bögar från Balkan är mer Karlar än Svenska män. Det vet du om lilla Gubben. Har aldrig sett en Svensk gå emot Någon från Balkan, däremot har jag sett och även själv gjort många Svenska män till små slynor. Mycket snack på er - speciellt på ett anonymt forum, där är ni stora i käften - men väldigt lite verkstad.

Kalla oss sluskar, förstår din avsky den är grundad i hat som baseras på avundsjuka. Titta bara på den bästa Fotbollspelaren i Svensk historia: Balkan. Keep it coming. Jag gillar det.

Men nej, har faktiskt bara en nära vän från Balkan. Resten är majoritetsvis Svenskar, sen finns några Finnar, Norrmän, Jänkare, Britter, Tyskar och lite annat Europeiskt Sluskfolk. Finns några Iranier, ngn enstaka Israelit, o lite Östeuropeiskt pack.
Citera
2021-05-19, 15:59
Medlem
Rotschildjugends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Tror du att du och dina nära hade brytt er och känt mer om ditt brott, den moraliska biten i det, om offret varit från Balkan? Hade det varit mer skamligt för dig om tjejen kom från säg ditt område på Balkan?
Svenskar och särskilt svenska tjejer saknar oftast helt värde hos er och ett brott begånget emot dem ses som något man kan förlåta eller släta över för man saknar en riktig etnisk och kulturell koppling till det hela och då även individen i fråga.

Svenskar tjejer brukar användas för att ha "kul" tills man gifter sig och skaffar familj.

Jag har respekt för Balkan brudar. Hade aldrig gjort det mot en Balkan brud. Hon hade säkert övermannat mig och knullat mig i arslet.

Då när detta hände så såg jag henne och svenska brudar som luder, mkt riktigt, vifta med sedelbunt på krogen så flockas de. Bjuda på lite kokain så erbjuder de en avsugning mot andra linan. Dessa blir mammor till slut som föder nästa generation svenskar.

Därför jag inte har en Svenska till Fästmö.
Citera
2021-05-19, 16:03
Medlem
Qusimotos avatar
Har du nå bevis för detta? just nu känns det som en trolltråd

har du bevis så är det bara maska ditt namn
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem