2021-05-31, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m11080
Varför skulle han få spö? Han gav bara tjejen vad hon förtjänade!
Det är en fin tradition att spöa våldtäktsmän i finkan.
Citera
2021-05-31, 18:30
Medlem
m11080s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pa.Forever
Det är en fin tradition att spöa våldtäktsmän i finkan.

Då får du tycka det, jag kan inte bry mig mindre.
Citera
2021-05-31, 18:45
Medlem
DunderKanins avatar
Känner du förakt mot svenskar / Sverige? Om ja, varför?

Hur reagerade din mor och syster (om du nu har det)?
Citera
2021-06-02, 09:10
Medlem
Narcissist och rik släkt som betalar ut honom. Knarkare. Hatar svenskar men umgås bara med svenska "polare".

Gissar alla skrattar bakom ryggen på kräket.

Men finns ju båda män och kvinnor som gillar så kallade bad boys. Låter mer som riktigt trash.
Citera
2021-06-03, 15:30
Medlem
RAMMVOGELs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rotschildjugend
Gillar Lotusen. Som besvarar åt mig. Jag dubbar dig till min receptionist.

Tack ❤️

Du är bara en stor skit med fantasier.
Citera
2021-06-09, 10:51
Medlem
Varför våldtog du?
Citera
2021-06-10, 03:11
Medlem
GTFO-Foreigners avatar
Citat:
Tycker du ska hålla dig till topic. Instruktioner på Flashback är ganska tydliga. Att inte följa de och förtälja sina egna kval och tolkningar är ett test på om man är förståndshandikappad eller inte.

Min präst sa att jag var förlåten. Även patriarken på Balkan sa det. Deras ord väger tyngre än en missnöjd liten Sli** på flashback.

Nope du är INTE förlåten.

1 Timothy 2:5
“For there is one God, and one mediator between God and men, the man Christ Jesus;”
https://www.kingjamesbibleonline.org/1-Timothy-2-5/

Varken din präst eller en sketen ortodox patriarks ord väger överhuvudtaget i sammanhanget. Katolicism är för övrigt ulvar i fåraklädsel.
Prova läsa här:
https://www.kingjamesbibleonline.org/Revelation-Chapter-17/

klockren beskrivning av Vatikanen. Roms sju kullar samt Blodrött (Biskopar) och Purpur (Kardinaler).

Sen en fråga, Gud anser ju att du ska dödas som våldtäktsman, vad tycker du om det?
En annan fråga hur är det att våldta en kvinna och samtidigt följa MYSTERY BABYLON den största horan på planeten och andevärlden?
Citera
2021-06-11, 20:18
Medlem
Citat:
Skulle kunna länka domen men då outar jag mig själv och med flashbacks nitiska moderatorer så blir jag säkert avstängd. Då förlorar tråden sitt syfte.

Men fråga istället med presumtion att det är sant. Så får du se om mina svar är tillräckligt i fas med sanningen.

Du kan skicka mig ett pm eller framstå som troll.
Citera
2021-06-13, 00:57
Medlem
Synd att Sverige inte är mer likt Kina i detta hänseende, undermänniskor som utför brott där avrättas, och om det visar sig att deras familj i sig är kriminell så avrättas hela familjen, om man inte bryr sig om sina medmänniskor så har man sagt upp rätten till sitt liv.
Citera
2023-02-09, 23:12
Medlem
von-Utfalls avatar
var din mamma närvarande i din uppväxt?
Citera
2023-02-10, 07:47
Medlem
Citat:
Jag gjorde det för att hon hotade att anmäla mig till polisen, då jag på den tiden var multikriminell och hon tyvärr hade sett delar av min verksamhet,

Trodde du att hon skulle låta bli att anmäla dig om du våldtog henne? Eller vad menar du att ditt syfte var?

Citat:
Skäms inte längre, skammen är mest initial, då hade jag kass kvinnosyn,
Skulle någon göra så mot någon nära till mig, så vet jag inte hur jag skulle agera,
Du skäms inte och ångrar det inte. Menar du att våldtäkt är okej när du gör det men inte andra?
Citera
2023-02-11, 08:53
Medlem
Hur känns det att vara en liten liten lort?
Vem fan bryr sig om vad du känner eller är stolt över? Hoppas tjejen har kompisar och släktingar dom knäpper dig ditt fega kräk.
Tom våra värstingar i orten ser ner på någon som ger sig på en kvinna eller ett barn
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in