2021-05-18, 20:28
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Jag gick tillbaka och kollade på klippet. Det är mycket tydligt att det är Olivia som ålar sig fram, man ser t.o.m. sidan av ansiktet. Viktoria är de facto inte lika smal som Olivia. Hur skulle det kunna ha varit en tävling som vi alla hade glömt? Så senila är vi förhoppningsvis inte... En tävling där man är bakbunden med ett rött rep i munnen är inget man glömmer i första taget.

Jag kan ge mig om V aka O som är mörkhårig - men jag stör mig på mitt minne om jag totalt har förträngt vissa tävlingsmoment även om de flesta av tävlingarna har flera moment

Ikväll var det ju avsnitt 43 och så har vi sett ett otal avsnitt av Gränslandet med idag nr18 + 2 kvar ... så visst är det logiskt att man missar saker som har sagts och delar på avsnitten, men irriterande

Något som jag inte får ihop är att kollar man på TV4 Play på Robinson står det att det ska vara 61 st avsnitt totalt och idag var det avsnitt 43. Räknar man framåt Ons/Tors och Söndag så är det totalt avsnitt 46 på Söndag den 23 Maj. Nästa veckas avsnitt är totalt 5 st Mån,Tis,Ons,Tors och Söndag som är Final i Robinson = 51 st per den 30 Maj. Så någon har skrivit fel på 10 st avsnitt ...

Gränslandet visar att det ska vara totalt 20 avsnitt och idag var avsnitt 18 = Final nu på Torsdag så det stämmer iaf!
2021-05-18, 20:35
Medlem
MrBubss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Jag kan ge mig om V aka O som är mörkhårig - men jag stör mig på mitt minne om jag totalt har förträngt vissa tävlingsmoment även om de flesta av tävlingarna har flera moment

Ikväll var det ju avsnitt 43 och så har vi sett ett otal avsnitt av Gränslandet med idag nr18 + 2 kvar ... så visst är det logiskt att man missar saker som har sagts och delar på avsnitten, men irriterande

Något som jag inte får ihop är att kollar man på TV4 Play på Robinson står det att det ska vara 61 st avsnitt totalt och idag var det avsnitt 43. Räknar man framåt Ons/Tors och Söndag så är det totalt avsnitt 46 på Söndag den 23 Maj. Nästa veckas avsnitt är totalt 5 st Mån,Tis,Ons,Tors och Söndag som är Final i Robinson = 51 st per den 30 Maj. Så någon har skrivit fel på 10 st avsnitt ...

Gränslandet visar att det ska vara totalt 20 avsnitt och idag var avsnitt 18 = Final nu på Torsdag så det stämmer iaf!

Har Du inte läst Matte 5 som Johanna....?

43 avsnitt hittills i Robinson och 18 i Gränslandet blir tillsammans 61...så det står helt korrekt på TV 4 Play eftersom de menar alla visade avsnitt sammanräknat. Så i morgon kommer det att stå 63...

Denna någon som hade fel var visst Du själv...hehe
Senast redigerad av MrBubs 2021-05-18 kl. 20:43.
2021-05-18, 20:50
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBubs
Har Du inte läst Matte 5 som Johanna....?

43 avsnitt hittills i Robinson och 18 i Gränslandet blir tillsammans 61...så det står helt korrekt på TV 4 Play eftersom de menar alla visade avsnitt sammanräknat.

Jag har läst matematik också givetvis - men det stod inte att de räknar dag för dag och redovisar dessa under namnens rubrik
2021-05-18, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av insikten
Varför har dom rött i ansiktet?

Blodshämnden från örådet?
2021-05-18, 21:28
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll22
Blodshämnden från örådet?

Ja - antagligen en svår färg att tvätta bort.
2021-05-18, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av insikten
Varför har dom rött i ansiktet?
Vem mer än Joanna?
2021-05-18, 22:51
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nikson
Ännu värre är att ta upp det i här tråden så att alla som inte sett bilden ändå får reda på det. Smartskallar.
Med spoiler, vad är problemet?
2021-05-18, 23:02
Medlem
Zyxel04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Tävlingarna har på avgörande moment bestått av klurigheter så hans fysik är inte till nytta. Att du tycker det är orättvist att han är smart vet jag inte vad göra åt. Mäta alla sökandes iq?

Även logiskt tänkande påverkas av intag av mat.

De krävs inte mycket hjärnceller för att inse att William hade påverkats negativt ifall han varit med från början.

Mat är de enklaste att peka på. Förra året så ryktas det att Raymond bad om att bli utröstad eftersom han inte pallade mer, de är väldigt svårt med muskulösa kroppar. Elias har ju också varit väldigt gnällig och han Alex var så desperat att han stal mat med Per. William hade alltså lidit betydligt mer om han varit med från början.

Sen vet vi ju inte kring det sociala spelet. De är ju knytet till vilket lag han hamnat i men risken är att han hamnat i den pakt som har minoritet och helt enkelt åkt ut. Nu hamnade han "mellan" pakterna och har kunnat välja.

Sen vet jag att de inte är William som valt att komma in som joker men jag hoppas ändå inte han vinner det. Jag hoppas på Joanna eller Dennis.

Jag hade kunnat hålla på William om han ställts mot Ludde, Per, feministen eller Anders i finalen. Nu är ju Per ute och bara en av de tre andra kommer att komma med, men ja, ni förstår "the thing".
2021-05-19, 00:48
Medlem
MrBubss avatar
Citat:
Om du förstorar upp det fotot (översta) så ser du att hårbotten är full med flätor och det är Victoria. Olivia har aldrig haft flätor i sitt hår. Därför kan jag se att fotona är tagna innan Victoria åkte ut och inte någon tävling som kommer i framtiden som det ponerades och trodde att en vinnaren av Gränslandet var tillbaka i Robinson i finalveckan

Citat:
Jag har läst matematik också givetvis - men det stod inte att de räknar dag för dag och redovisar dessa under namnens rubrik

Hoppsan!
Jo, om man kollar noga på bilden, så ser man att händerna sitter på en vit kvinna och ej på en mörkhyad... Men fortsätt du att hävda att det måste vara Viktoria! Hon har säkert färgat sina händer ljusare....

Sedan kan vi ju skylla på att TV 4 Play inte informerar ordentligt angående antalet avsnitt, så behöver ju inte du erkänna att du var ute och cyklade när du gnällde på att någon skrivit fel....

Fakta är att de uppdaterar informationen kontinuerligt!

Oj, vad svårt det är för vissa att erkänna att man har haft fel...

Ett litet råd!
Ska man uppföra sig som en besserwisser måste man se till att ha rätt!!
Senast redigerad av MrBubs 2021-05-19 kl. 00:57.
2021-05-19, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrBubs
Hoppsan!
Jo, om man kollar noga på bilden, så ser man att händerna sitter på en vit kvinna och ej på en mörkhyad... Men fortsätt du att hävda att det måste vara Viktoria! Hon har säkert färgat dem ljusare....

Sedan kan vi ju skylla på att TV 4 Play inte informerar ordentligt angående antalet avsnitt, så behöver ju inte du erkänna att du var ute och cyklade när du gnällde på att någon skrivit fel....

Oj, vad svårt det är för vissa att erkänna att man har haft fel...

Ett litet råd!
Ska man uppföra sig som en besserwisser måste man se till att ha rätt!!

Också för mig är det oklart om bilden visar Olivia eller Viktoria. Med tanke på kroppsbyggnaden (främst lår&röv) så sku jag säga att det är Viktoria, men med skumt ljus kan det lika bra vara Olivia. Händerna och handlederna verkar inte heller vara helt vita, men Olivia är också lite mörkare i huden, antagligen mest pga sommarsol.

Vi får väl se vem som har rätt...
2021-05-19, 01:13
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heebu

Vi får väl se vem som har rätt...

Ajuste, stor sannolikhet att Viktoria dyker upp lagom till finalveckan! äntligen har hon hittat ut ur skogen! Hur tänkte du nu? Det är givetvis Olivia, haha!
2021-05-19, 01:21
Medlem
TornedalskSysters avatar
Angående en utslagen deltagares medverkan.

Senast redigerad av TornedalskSyster 2021-05-19 kl. 01:22. Anledning: Tillägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in