Citat:
Ursprungligen postat av
bohonos
Tävlingarna har på avgörande moment bestått av klurigheter så hans fysik är inte till nytta. Att du tycker det är orättvist att han är smart vet jag inte vad göra åt. Mäta alla sökandes iq?
Även logiskt tänkande påverkas av intag av mat.
De krävs inte mycket hjärnceller för att inse att William hade påverkats negativt ifall han varit med från början.
Mat är de enklaste att peka på. Förra året så ryktas det att Raymond bad om att bli utröstad eftersom han inte pallade mer, de är väldigt svårt med muskulösa kroppar. Elias har ju också varit väldigt gnällig och han Alex var så desperat att han stal mat med Per. William hade alltså lidit betydligt mer om han varit med från början.
Sen vet vi ju inte kring det sociala spelet. De är ju knytet till vilket lag han hamnat i men risken är att han hamnat i den pakt som har minoritet och helt enkelt åkt ut. Nu hamnade han "mellan" pakterna och har kunnat välja.
Sen vet jag att de inte är William som valt att komma in som joker men jag hoppas ändå inte han vinner det. Jag hoppas på Joanna eller Dennis.
Jag hade kunnat hålla på William om han ställts mot Ludde, Per, feministen eller Anders i finalen. Nu är ju Per ute och bara en av de tre andra kommer att komma med, men ja, ni förstår "the thing".