2021-05-18, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Det är ju därför jag INTE tror på att fotona tillhör framtida tävlingar utan har varit en del i någon tävling förut som vi inte kommer ihåg. Jag tror ju dessutom att den mörka är Viktoria och inte Olivia = gammalt foto.
Sorry! I stand corrected! Missförstånd från min sida.
2021-05-18, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Kan ha gömt sig en till liten spoiler om en persons öde från första avsnittet. Tror inte detta har ägt rum än:
Det kommer väl snart en kommentar om att det är Viktoria.
2021-05-18, 19:12
Medlem
Buttson69s avatar
Den jag skulle klara mig bäst med ifråga om ren överlevnad är ju solklart Länta. Dennis är ju likaledes tvåa. Och Andreas trea. Men räknar jag in att ovanpå allt att ha en sk*n stund med då och då när det ”trycker på” så är ju William solklar etta.

Däremot om ögat vill ha sitt med så är det utan konkurrens Johanna som gäller. Men då måste jag lära upp henne i allt, precis allt. Men som tur är så är hon i en formbar ålder och verkar väldigt läraktig.

Så totalt sett så finns det bara ett val och det är ju självklart Johanna.
2021-05-18, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Det håller jag helt med om! Ingen skall komma in efter starten, eftersom programmet helt enkelt blir betydligt sämre då. Det är lika uselt som ett gränsland, som alltid försämrar programmet.

Däremot tror jag att William hade vunnit ändå, eftersom han helt enkelt är bra på tävlingar. Han är nog också irriterad att han blev joker.
Jag tror han hade varit bland dem bästa, men inte vunnit hela tiden och aldrig utklassat ett helt gäng.
2021-05-18, 19:43
Medlem
Buttson69s avatar
Den som bäst skulle förvalta prispengarna anser jag vara William. Han skulle självklart köpa in sig i Investor för hela slanten och för utdelningarna köpt sig fler. Ränta på ränta effekten och kunna bli sin egen fritidsledare tills han är femti.

Olivia skulle blåsa iväg allt på glamour och fest samt en väska som hon efter någon månad glömt var hon har den. Visst säkert kul några veckor men stenkorkat.

Dennis planer på att blåsa iväg dem på ett bröllop, för att sen några år senare vid skjilsmässan krigandes med exet om kvarlåtenskapen. Stenkorkat.

Annkis investeringar i det egna företaget efter några års kamp inför stundande konkurs är bara så fel som det bara kan bli.

Surtanten blir helt klart sol-och-vårad på slanten. Jag ger det någon månad.

Annica gömmer säkert stålarna under madrassen så har anhöriga något att bråka om efter henne.

Länta köper en snöskoter och en motorcykel som är skrot kvar efter ett par säsonger i renskogen.

Andreas gör nog något kul med familjen vilket ju är bra. Men nästa år så är det ett minne blått.
Senast redigerad av Buttson69 2021-05-18 kl. 19:47.
2021-05-18, 19:48
Medlem
Crapmagics avatar
Hur gillar in Ankis trosor?

Vadå?, vill man ha framträdande kindben måste man svälta sig

Olivia väger under 50 kg, nu först putar gylfen på den typiske flashback-mannen!

Norrlänningen avslöjar i TV sitt hemliga! Frieri till den mytomspunne Ida
Senast redigerad av Crapmagic 2021-05-18 kl. 19:55.
2021-05-18, 19:57
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Det är ju därför jag INTE tror på att fotona tillhör framtida tävlingar utan har varit en del i någon tävling förut som vi inte kommer ihåg. Jag tror ju dessutom att den mörka är Viktoria och inte Olivia = gammalt foto.

Jag gick tillbaka och kollade på klippet. Det är mycket tydligt att det är Olivia som ålar sig fram, man ser t.o.m. sidan av ansiktet. Viktoria är de facto inte lika smal som Olivia. Hur skulle det kunna ha varit en tävling som vi alla hade glömt? Så senila är vi förhoppningsvis inte... En tävling där man är bakbunden med ett rött rep i munnen är inget man glömmer i första taget.
2021-05-18, 19:59
Medlem
Buttson69s avatar
Jag tror nog att jag föredrar Annki i vad fan som helst, bara jag slipper se henne naken.

” Från början var parets tanke att gifta sig i sommar, om den planen kvarstår är dock oklart eftersom paret har ett annat stort äventyr som väntar. Dennis Johansson och fästmön ska bli föräldrar i augusti, något han också berättat om på Instagram.”
Senast redigerad av Buttson69 2021-05-18 kl. 20:08.
2021-05-18, 20:04
Medlem
Olivia måste ju vara riktigt pantad, betongbarn, vadå ris, jag vet bara att det finns ris som man äter och granris! Gonatt yxskaft!
2021-05-18, 20:08
Medlem
Varför har dom rött i ansiktet?
2021-05-18, 20:14
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buttson69
Jag tror nog att jag föredrar Annki i vad fan som helst, bara jag slipper se henne naken.

Den här bilden är till dig Buttson

Lite NSFW:
https://i.imgur.com/xlye30w.jpg
2021-05-18, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av insikten
Varför har dom rött i ansiktet?
Det är Blodshämnden de fått på örådet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto