2021-05-18, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrBubs
Väldigt uppmärksamt av Dig och jag tror faktiskt Du har rätt!!

En del tjatar om att det skulle vara Viktoria, men den smala kroppsbyggnaden visar ju att det är Olivia.
Andreas skägg ser rejält ut på bilden, men den viktigaste pusselbiten är nog bandaget på vänster arm för han nämnde ju i Gränslandets avsnitt 15 att han hade väldigt ont i vänster armbåge....

Snart lär vi få en bekräftelse på om Din spaning var korrekt, men det känns faktiskt så.

Jag hoppas dock inte Andreas lyckas under finalveckan.

Rejält klantigt av producenten om de visar en bild från finalveckan redan i första avsnittet.

Andreas har missagt sig att han skall tillbaka till Robinsson i västerbottens kuriren lokaltidning.
i en intervju. När han hamnat i Gränslandet i programmet. Så visst kommer han tillbaka.
2021-05-18, 17:10
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Det har varit ett antal tävlingar nu men jag minns inte denna heller faktiskt. Trots det så är det Victoria längst bort (den mörkhåriga) med flätor i hela hårbotten och hon har ju röstats ut. Så antingen har du och jag selektivt minne angående tävlingar eller så har detta moment/tävling utgått?

Victoria var väl bra mycket mulligare än personen längst bort med flätor? Ser ut som en spinkig rackare på 48 kg det där!
2021-05-18, 17:22
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Victoria var väl bra mycket mulligare än personen längst bort med flätor? Ser ut som en spinkig rackare på 48 kg det där!

Ja vi får väl se det i denna vecka troligtvis eller i finalveckan. Tävlingen alltså och när ponerad vinnare från Gränslandet kommer in om denna scen visas - annars har vi missat denna tävling allihop i början.
Eller så har vi selektivt minne allihop i denna tråd
2021-05-18, 17:35
Medlem
Buttson69s avatar
Det där är en utslagningstävling, de öfriga är redan klara. Köpt in sig för mynten.
2021-05-18, 17:37
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buttson69
Det där är en utslagningstävling, de öfriga är redan klara. Köpt in sig för mynten.

Och vart har du fått den informationen ifrån? Det finns ju inte ens på TV4 Play eller annan streamingkanal. Inte ens via tv.nu kan man se något sådant.
2021-05-18, 17:49
Medlem
peterZiipens avatar
Kan ha gömt sig en till liten spoiler om en persons öde från första avsnittet. Tror inte detta har ägt rum än:
2021-05-18, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Tävlingarna har på avgörande moment bestått av klurigheter så hans fysik är inte till nytta. Att du tycker det är orättvist att han är smart vet jag inte vad göra åt. Mäta alla sökandes iq?
Man blir ganska snurrig efter flera dagar på svält diet. Så att han är både fysisk stark och smart från början gör det värre för alla andra. Så det dem borde göra är att inte ta in folk så sent.
Senast redigerad av chaga 2021-05-18 kl. 18:52.
2021-05-18, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrBubs
Mycket märkligt och riktigt uselt att visa den bilden i det inledande avsnittet av årets Robinson!
Ännu värre är att ta upp det i här tråden så att alla som inte sett bilden ändå får reda på det. Smartskallar.
2021-05-18, 18:54
Medlem
Buttson69s avatar
Annica har ett eldsmärke(födelsemärke) i ansiktet. Gorbatjov hade ju det uppe på huvudet.
2021-05-18, 19:01
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nikson
Ännu värre är att ta upp det i här tråden så att alla som inte sett bilden ändå får reda på det. Smartskallar.

Det är ju därför jag INTE tror på att fotona tillhör framtida tävlingar utan har varit en del i någon tävling förut som vi inte kommer ihåg. Jag tror ju dessutom att den mörka är Viktoria och inte Olivia = gammalt foto.
2021-05-18, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buttson69
Annica har ett eldsmärke(födelsemärke) i ansiktet. Gorbatjov hade ju det uppe på huvudet.
Jaha.....? Spännande.
2021-05-18, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chaga
Man blir ganska snurrig efter flera dagar på svält diet. Så att han är både fysisk stark och smart från början gör det värre för alla andra. Så det dem borde göra är att inte ta in folk så sent.
Det håller jag helt med om! Ingen skall komma in efter starten, eftersom programmet helt enkelt blir betydligt sämre då. Det är lika uselt som ett gränsland, som alltid försämrar programmet.

Däremot tror jag att William hade vunnit ändå, eftersom han helt enkelt är bra på tävlingar. Han är nog också irriterad att han blev joker.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in